گشتی در دنیای خوشمزه و رنگارنگ فینگرفودها؛ آشپزی با طعم خلاقیت

گشتی در دنیای خوشمزه و رنگارنگ فینگرفودها؛ آشپزی با طعم خلاقیت

فینگرفودها مثل جواهرات دست ساز، مد مفهومی، کیک لواشکی و تصویری، از جمله ظرفیت های کارآفرینی است که در بستر شبکه های اجتماعی شکل گرفته و سال به سال، مشتاقان بسیاری را به سمت خود جذب می کند.

فینگرفودها، برای میزبانی خلاقانه از مهمانان مشکل پسند، گزینه جذابی است تا یک میزبانی خاطره انگیز را ثبت کنیم. افرادی که در تهیه و تولید فینگرفودها مشارکت دارند، با کم ترین متریال، ارزش افزوده زیادی تولید می کنند. شاید یک کوکوی سیب زمینی یا حلیم بادمجان و تکه ای نان سبوس دار چاو دار، در وضعیتی عادی، قیمت زیادی نداشته باشد.

اما وقتی در مقیاس فینگرفودها قرار می گیرند و طرح و نقش پیدا می کند، چندین برابر قیمت گذاری شده و با بسته های گران قیمت و طرح دار، ارزش افزوده خوبی برای فروشنده ایجاد می کند.

شبکه های اجتماعی، امروزه بستری عالی برای بازاریابی دیجیتالی،تبلیغات صنعت غذا و فروش محصولات است. البته عدم نظارت اداره بهداشت وسازمان غذا و دارو بر تولید، فروش و توزیع مواد غذایی که در بستر شبکه های اجتماعی تبلیغ می شود، می تواند سلامت شهروندان را تهدید کند که باید مراقبت ویژه ای در دستور کار وزارت بهداشت قرار بگیرد.

به هر حال در عصر دیجیتال، بایستی پروتکل ها و روش های نظارتی وارزیابی، به روز رسانی شود و بر اساس طبیعت این اکوسیستم، نهاد های حاکمیتی، به رصد هوشمندانه بپردازند. فینگرفودها امروزه محبوبیت زیادی در بین شکم گردهای ایرانی دارد.

در همه شهرها، تقریبا تولیدکنندگان فینگرفود برای پارتی و همایش و کنفرانس و غیره، مشتری دارند و ردپای آن را در هشتگ فینگرفود مشاهده می کنیم. در طول سال، هزاران جشمن و مهمانی در سراسر کشور برگزار می شود که میزبان، علاقمند است تا به جای تهیه غذاهای سنتی و فرنگی مرسوم، از روش های خلاقانه ای در سرو غذا استفاده کند.

بعضی از شرکت ها وسازمان ها نیز برای روزهای خاص، از فینگرفودها برای پذیرایی از کارمندان ومشتریان ویژه استفاده می کنند. فینگرفودها ابزاری خوب و ارزان قیمت برای کارآفرینی در صنعت غذا است. می توان با آن ها غذایی ارزان و با طرح و رنگ و نقش جذاب تولید کرد و به بهای خوبی فروخت.

اینستاگرام امروزه با قدرت هشتگ ها، ابزار عالی در اختیار فینگرفود بازها قرار داده تا بتوانند درامد اینترنتی داشته باشند. از طریق اپ های معرفی و فروش غذا نیز میتوان این غذاها را معرفی و عرضه کرد.

روی ۲ هشتگ فینگرفود و فینگرفود آسمان می توان بیش از ۴۵۰ هزار دستور غذایی و عکس و تجربه تولید وفروش و مصرف این نوع غذا ها را مشاهده کرد که الگو های الهام بخشی برای بانوان جوان به منظور اشتغال زایی در عرصه صنعت غذای لوکس است. هم غذای سنتی و فرنگی و هم انواع کیک و شیرینی را می توان در اکوسیستک فینگرفودها تولید کرده و در اکوسیستم شبکه های اجتماعی، معرفی و عرضه نمود.

فینگرفود
در این عکس، بسته های ساندویچ کوچک را مشاهده می کنیم که برش های دایره ای و مستطیلی داشته و از انواع سبزی در تولید آن استفاده شده است. خلاقیت در بسته بندی نیز نقش مهمی در دنیای فینگرفودها دارد
خلاقیت و رنگ بندی و نوع طراحی غذاها و بسته بندی را در این دو عکس مشاهده کنید که لازمه کار فعالان فینگرفود است
ژله های خوشمزه دایره ای همیشه مزین کننده جشن ها و پارتی ها بوده و مشتاقان زیادی هم دارد. مخصوصا اگر با خامه و نقش های زیبا دیزاین شود
سینی های فینگرفودی، از جمله بیزینس های پر فروش و جذاب مخصوص لاکچری گردها است
عکس بالا، کیک مرغ است. گزینه ای عالی و خوش خوراک برای مهمانی رمانتیک ها وافرادی که دوست دارند تا سفره و میز شام و نهار خوش رنگ و لعاب و خوشمزه ای داشته باشند. یک پیش غذای شیک و مجلسی.
از متداول ترین فینگرفودها برای پارتی ها که اسنک های خوبی برای همایش ها هم محسوب می شود
به رنگ بندی توجه کنید. هر رنگ، انرژی خاصی دارد واین تاثیر زیادی روی اشتهای افراد داشته و استفاده از رنگ های گرم و سرد در طراخی فینگرفود باید مد نظر آشپزان خلاق باشد
الگوهای دوست داشتنی و خوشمزه برای تولید و ساخت و بسته بندی کیک و شیرینی و غذای فینگرفودی

از تجربه آشپزهای معروف بین المللی و الگوهای جذاب و خلاقانه غذا و کیک و شیرینی فینگری در هشتگ fingerfood‌استفاده کنید که حدود ۲ میلیون عکس روی آن تگ شده است.

هشتگ معروف دنیای فینگرفود بازها

به منظور آشنایی با شیوه های تولید و طبخ و بسته بندی فینگرفودها از کلاس های آشپزی استفاده کنید و از نظرات بانوان خوش سلیقه فعال این عرصه در شبکه های اجتماعی استفاده کنید. از قدرت هشتگ ها غافل نشوید و جریان سازی و طرح و رنگ خلاقانه را در تولید غذا در نظر داشته باشید که در یک بازار رقابتی، گام بر می دارید.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود