هشتگ های مربوط به ویروس کرونا؛ مقصد جدید بازاریابی دیجیتالی

هشتگ های مربوط به ویروس کرونا؛ مقصد جدید بازاریابی دیجیتالی

هشتگ های مربوط به ویروس کرونا که هر روز در شبکه های اجتماعی توسط کاربران ساخته و صدها و هزاران عکس و ویدیو روی آن تگ می شود، در حال افزایش بوده و به محفل و پاتوق خوب جدیدی برای عاشقان بازاریابی دیجیتالی تبدیل شده است.

هشتگ های مربوط به ویروس کرونا در توییتر و اینستاگرام، امروزه یکی از پربیننده ترین هشتگ ها و ترندهای در دنیای سایبر بوده و کاربران شبکه های اجتماعی سعی می کنند تا مطالب خود را روی این هشتگ ها تگ کنند تا شانس دیده شدن مطالبشان افزایش یابد.

با توجه به حساسیت جهانی به موضوع ویروس کرونا و شیوع آن در ده ها کشور در ۵ قاره جهان، تولید محتوا در حوزه ویروس کرونا در سایت ها و کانال ها و صفحات کاربران در شبکه های اجتماعی افزایش یافته و به همین خاطر، تگ شدن میلیون ها عکس و ویدیو را روی هشتگ های مربوط به کرونا شاهد هستیم.

هشتگ های مربوط به کرونا چه به زبان فارسی و چه غیر فارسی، بسیار است. از کوید ۱۹ تا ویروس کرونا و coronavisrus و corona و SARS و VIRUS19، این ها بخشی از هشتگ های مرتبط با قاتل جدید فوریه ۲۰۲۰ جهان است.

بسیاری از کاربران، حتی مطالب غیرمرتبط با ویروس کرونا را روی هشتگ های مرتبط با ویروس کرونا تگ می کنند تا view بیش تری گرفته و شانس لایک و کامنت مطالب خود را در شبکه های اجتماعی افزایش دهند.

هشتگ coronavisrus یکی از محبوب ترین هشتگ ها برای بازاریابی دیجیتالی در ماه فوریه ۲۰۲۰ میلادی است.
روی هشتگ covid_19 قریب به ۴هزار عکس تگ شده است
هشتگ کرونا
روی هشتگ corona بیش از ۵.۵ میلیون عکس تگ شده است

حتی در لینکدین، شبکه اجتماعی متخصصان و بهشت کاریابی کارجویان در فضای مجازی، استفاده از هشتگ کرونا در حال افزایش است. افراد مطالب خود را روی این هشتگ تگ می کنند تا شانس دیده شدن پست هایی که می زنند، افزایش یابد. همان طور که در عکس بالا مشاهده می کنید، هشتگ محبوب corona تا ۱۲ اسفند۹۸ بیش از ۵.۵ میلیون عکس روی آن تگ شده است و این رقم ساعت به ساعت در حال افزایش است.

بعضی افراد عکس همبرگر و مد و لباس و ورزش و نجوم را روی این هشتگ تگ کرده اند تا مخاطب زیادی به سمت صفحه خود بیاورند. ابزاری که محبوب بازاریابی دیجیتالی شده و آژانس های تبلیغاتی از این فرصت استفاده می کنند تا با انتشار محتوای دیجیتالی مرتبط یا غیر مرتبط با ویروس کرونا و تگ کردن روی این هشتگ، خواسته ها و برنامه های تبلیغاتی خود را گسترش دهند.

به نظر می رسد هشتگ کرونا در این روزها در شبکه های اجتماعی، پاتوق خوبی برای بازاریابی دیجیتالی و معرفی کالا و خدمات بین المللی شده است. رسانه ارزان با دید بالا و احتمالا فیدبک خوب برای تولید کنندگان محتوا.

چند نکته در استفاده از هشتگ های مربوط به ویروس کرونا

  • سعی کنید مطالب آموزشی خوب با محتوای جذاب درست کنید و در صفحه خود به اشتراک گذاشته و روی هشتگ های فارسی و غیر فارسی ویروس کرونا تگ کنید.
  • اگر قصد بازدید خوب از مطالب به اشتراک گذاشته شده روی هشتگ کرونا دارید، حتما از کپی کردن عکس اجتناب کنید.
  • برای دیده شدن بهتر مطالب خود روی هشتگ های مربوط به ویروس کرونا، سعی کنید عکس ها مفهومی باشد.
  • ویدیوها باید به خوبی طراحی شود و موشن گرافیک می تواند شانس دیده شدن را افزایش دهد.
  • تگ کردن تصاویری که ربطی الزاما به ویروس کرونا و داستانش ندارد، بازدید زیادی روی صفحه شما نخواهد آورد.
  • معمولا عکس هایی که روی هشتگ کرونا تگ می شود، توسط کاربران آنلاین در چند هفته اخیر بوده و فرصت خوبی برای ارتباط با آن ها جهت معرفی کالا و خدمات است.
  • فعالان گردشگری پزشکی ، از هشتگ های کرونا برای تبلیغ فعالیت های خود در زمینه مدیکال توریسم استفاده کنند.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود