بهترین صرافی برای برداشت ارزهای متاورسی

بهترین صرافی برای برداشت ارزهای متاورسی

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

آموزش خرید ارز های متاورسی | بهترین روش برای نقد کردن ارز متاورس | کسب درامد از متاورس با کیف پول من | نحوه بدست اوردن ارز متاورس | بهترین بازی های متاورسی کیف پول

با گسترش علم و تکنولوژی و همچنین ارزهای دیجیتال، دنیای متاورس نیز شروع به توسعه کرد و بسیاری از شرکت‌ها به سمت ساخت متاورس مستقل خود حرکت کردند. در این دنیاهای مجازی یا متاورسی، شما می‌توانید مانند دنیای واقعی اقدام به خرید و فروش بکنید، زمین بخرید و یا شغل داشته باشید و با آن کسب درآمد کنید. در این میان، برای هر دنیایی شما باید از پول محلی و ارز مخصوص به آن استفاده کنید. با توجه به این که دنیای متاورس مجازی و دیجیتالی است، ارز آن هم دیجیتالی خواهد بود.

در این مطلب، به معرفی متاورس و نحوه کسب درامد از متاورس می‌پردازیم و همچنین به بررسی بهترین صرافی برای خرید و فروش و برداشت این ارزها خواهیم پرداخت. شناخت متاورس و همچنین ارزهایی که به آن‌ها مرتبط می‌شوند، برای کاربرانی که به متاورس‌ علاقه دارند ضروری است.

برخی از کاربران برای کسب سرمایه و درآمدزایی، وارد متاورس می‌شوند؛ اما ممکن است با عدم آگاهی از این مورد سرمایه خود را از دست بدهند. همچنین، شناخت یک صرافی معتبر برای برداشت ارزهای متاورسی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است که در این مطلب به آن می‌پردازیم.

معرفی بازی های متاورسی مختلف و ارزهای آن

راهنمای خرید ارزهای متاورسی

پس از ظهور ارزهای دیجیتال، دنیاهای مجازی نیز شروع به رشد و توسعه کردند. در این میان، متاورس‌های متعددی ساخته شدند و ارزهای خود را روانه بازار ارزهای دیجیتال کردند. با ورود کاربران بیشتر به این جهان‌های مجازی، ارزش رمزارزهای آن‌ها نیز بیشتر و بیشتر می‌شود؛ به همین دلیل، شناخت و خرید و فروش انواع مختلف ارزهای متاورسی، یک روش مناسب برای سرمایه گذاری به شمار می‌رود. در ادامه، بازی‌های متاورسی و ارزهای آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

بازی محبوب The Sandbox و ارز دیجیتال آن SAND

یکی از بازی‌های محبوب و جذاب در حوزه متاورس که کاربران می‌توانند از طریق آن اقدام به کسب سود و درآمد بکنند، بازی The Sandbox است. در این بازی، شما می‌توانید با روش‌های مختلف کسب درآمد بکنید و ارز دیجیتال محلی بازی SAND است که تراکنش‌ها و پراخت‌های درون بازی به وسیله آن انجام می‌شود.

بازیکنان می‌توانند در این بازی، آیتم‌های مختلف و جدیدی را بسازند و آن‌ها را به بازیکنان دیگر بفروشند. همچنین، می‌توانند با استفاده از آیتم‌هایی که در اختیار دارند، اقدام به ساخت بازی درون متاورس The Sandbox بکنند تا با آن ‌هم درآمد داشته باشند.
با استفاده از این موارد، شما می‌توانید توکن درون بازی که SAND نام دارد را در اختیار بگیرید و با آن معاملات درون بازی را انجام دهید. این ارز دیجیتال، در صرافی‌های داخلی و خارجی قابل خرید و فروش است و می‌توانید آن را در صرافی‌های ایرانی نیز خریداری کنید.

بازی دیسنترالند و ارز دیجیتال آن؛ پیشرو در دنیای متاورس

یکی دیگر از بازی‌های بسیار محبوب و پرطرفدار در حوزه متاورس و ارز دیجیتال، بازی Decentraland است که در سال ۲۰۱۸ عرضه شد. بازیکنان در بازی دیسنترالند، می‌توانند کاراکتر خود را بسازند و وارد بازی شوند. با ورود به بازی، کاربران می‌توانند در دنیای متاورس به مکان‌های مختلف رفته و از آیتم‌های آن استفاده کنند. در این بازی، شما باید از ارز دیجیتال محلی خود بازی که MANA نام دارد استفاده کنید تا بتوانید آیتم‌های مختلف را خریداری کنید. همچنین برای خرید زمین نیز باید از این ارز دیجیتال استفاده کنید.

ارز دیجیتال بازی دیسنترالند نیز یکی از بهترین ارزهای دیجیتال است که در اختیار کاربران قرار گرفته و می‌توانید آن را در صرافی‌های معتبر خریداری کنید. با خرید این ارز دیجیتال و نگهداری آن در کیف پول خود و یا خرید زمین در بازی، در مورد آپدیت‌های آینده بازی حق رای خواهید داشت.

بازی اکسی اینفینیتی (Axie infinity) و توکن آن به نام  AXS

راهنمای خرید ارزهای متاورسی

یکی از بازی‌های بسیار محبوب در حوزه متاورس، بازی اکسی اینفینیتی است که کاربران بسیاری نیز در سرتاسر دنیا دارد. در این بازی، شما می‌توانید با ساخت یک آواتار به بازی وارد شده و مانند دنیای واقعی از امکانات آن استفاده کنید. سبک بازی اکسی اینفینیتی Play-to-earn است که به کاربر این امکان را می‌دهد با انجام بازی، توکن هدیه دریافت کند.

روش بازی در Axie Infinity به این صورت است که کاربران NFT شخصیت‌های کارتونی را خریداری کرده و با یکدیگر به مبارزه می‌پردازند. در این بازی، به عنوان پاداش برای برد رقبا، توکن‌های AXS را دریافت خواهید کرد. هرچند که این توکن در فضای خارج از بازی و در صرافی‌ها نیز قابل خرید و فروش است؛ اما می‌توانید با به دست آوردن آن در بازی و فروش آن، اقدام به درآمدزایی بکنید. مهم‌ترین هدف بازیکنان این بازی، کسب درآمد از آن است که با کسب توکن بازی و فروش آن، می‌توانند به آن دست پیدا کنند.

گالاگیمز و توکن GALA؛ بازی متاورسی در اختیار کامل کاربران

گالا گیمز یک شرکت بزرگ در حوزه تولید بازی‌های مختلف است. این شرکت، با تولید بازی متاورسی و عرضه ارز دیجیتال برای آن، تحولی بزرگ در عرصه بازی‌های کامپیوتری ایجاد کرد. بازی گالا گیمز بر پایه بلاکچین ساخته و توسعه پیدا کرده است و آیتم‌های درون آن نیز به صورت توکن‌های NFT هستند که کاربران می‌توانند مالک آن‌ها شوند. هدف سازندگان گالا گیمز این است که کاربران مالک بازی و آیتم‌های بازی خود باشند و بتوانند این آیتم‌ها و توکن‌ها را در سرتاسر جهان خرید و فروش کنند.

توکن و ارز دیجیتال محلی این بازی که با بازی کردن در اکوسیستم گالا گیمز آن را به دست می‌آورید، GALA نام دارد که در صرافی‌های مختلف وجود دارد و کاربران می‌توانند به راحتی آن را خرید و فروش کنند. برای خرید این توکن، در صرافی‌های ایرانی، می‌توانید با واریز ریالی پول به حساب صرافی مورد نظر، آن را خریداری کنید؛‌ اما قبل از هر چیز،‌ باید در مورد صرافی مورد استفاده تحقیق کرده باشید. در ایران، صرافی کیف پول من یکی از بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال است که این ارز را نیز پشتیبانی می‌کند.

ارز دیجیتال متاورسی انجین کوین با نام اختصاری ENJ

یکی دیگر از ارزهای دیجیتال در حوزه متاورس، انجین کوین است که کاربردهای زیادی نیز در این زمینه دارد. این ارز دیجیتال در سال ۲۰۱۹ عرضه شد و توانست در سال عرضه ۱۸.۹ میلیون دلار سود داشته باشد. انجین کوین در واقع یک پلتفرم است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند آیتم‌های خود در بازی‌های دیجیتال را مدیریت کنند.

ارز دیجیتال متاورسی انجین کوین ENJ در صرافی‌های مختلفی عرضه می‌شود و کاربران می‌توانند آن را تهیه کنند. یکی از بهترین صرافی‌های داخلی برای خرید و فروش این ارز دیجیتال، صرافی کیف پول من است.
با توجه به گستردگی دنیای متاورس و بازی‌های بسیاری که در آن وجود دارند، ارزهای دیجیتال زیادی نیز در این حوزه در صرافی‌ها عرضه می‌شود. تعداد این ارزهای دیجیتال بسیار زیاد است و در این قسمت، سعی کردیم تا بهترین و معروف‌ترین آن‌ها را به شما معرفی کنیم.

خرید و فروش ارزهای متاورسی

خرید و فروش ارزهای دیجیتال نیاز به دانش کافی در این زمینه دارد و کاربران باید قبل از ورود به این بازار، آموزش‌های لازم را ببینند. ارزهای دیجیتال متاورس نیز جزء همین ارزها هستند و نباید در مورد آن‌ها هیجان‌زده‌ تصمیم بگیرید. قبل از خرید و فروش ارزهای حوزه متاورس، بهتر است ابتدا در مورد متاورس مورد نظر تحقیق کرده و سپس اقدام به خرید ارز دیجیتال آن به اندازه مورد نیاز خود کنید.

برای خرید و فروش ارز دیجیتال و همچنین ارزهای متاورسی، باید از طریق یک صرافی معتبر اقدام کنید. صرافی‌هایی که بتوانند ارزهای متاورسی بیشتری را پشتیبانی کنند، برای خرید و فروش و برداشت ارز دیجیتال راحت‌تر هستند.

راهنمای خرید ارزهای متاورسی

بهترین ارزهای متاورس در کیف پول من

برای خرید ارزهای دیجیتال، یکی از گزینه‌های کاربران خرید ارزهای متاورسی است. در این مطلب، این ارزها و بهترین‌های آن را مورد بررسی قرار دادیم و همچنین متاورس‌های آن‌ها نیز به شما معرفی کردیم. با دانستن این مطالب، می‌توانید در مورد خرید و فروش این ارزها راحت‌تر تصمیم بگیرید؛ هرچند باید از قبل آموزش‌هایی را در این زمینه دیده باشید.

به دلیل اینکه متاورس حوزه جدید و تازه ای هست صرافی های زیادی از این ارز ها هنوز پشتیبانی نمی کنند، اما صرافی کیف پول من (به آدرس https://kifpool.me ) با افتخار در کنار صرافی های بزرگی نظیر Binance , CoinEx , Uni Swap از تمام ارز های حوزه متاورس پشتیبانی کرده و شما عزیزان می توانید همین الان به خرید و فروش بیش از ۱۵۰۰ ارز دیجیتال مختلف بپردازید!

از امکانات دیگری که در صرافی کیف پول من برای کاربران وجود دارد، امکان خرید شارژ و بلیط هواپیما و دیگر موارد است که از جمله خدمات منحصر به فرد این پلتفرم هستند. برای خرید و سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال، می‌توانید به سایت صرافی کیف پول من مراجعه کرده و از امکانات آن استفاده کنید.

بدون نظر

ورود