دیدار با «پاشا جمالی»؛ هنرپیشه نقش «مهیار» در سریال نون خ ۲

دیدار با «پاشا جمالی»؛ هنرپیشه نقش «مهیار» در سریال نون خ ۲

نقش مهیار سریال نون خ ۲ را پاشا جمالی بازی می کند. هنرپیشه ۱۷۸ سانتی متری متولد مرداد ماه سال شصت و چهار در تهران که اصالتی غیر کرد داشته و مجرد است. نقش مهیار در سریال نون خ ۲ ، هنرپیشه تئاتر، تلویزیون، سینما و مجموعه شبکه های نمایش خانگی است که با نقش آفرینی در سریال شهرزاد به عنوان شخصیت «اصغری»، مطرح شد و اکنون با سریال «نون خ ۲» به کارگردانی سعید آقاخانی، در نقش «مهیار»، عاشق یکی از چهار دختر نور الدین خانزاده شده است.

قبلا در این گفتار، شما را با ۴ هنرپیشه ای که نقش دختران نورالدین خانزاده را در سریال نون خ ۲ شبکه اول سیما بازی می کنند، آشنا کردیم.

پاشا جمالی که با نقش مهیار، یکی از شخصیت های طنز این سریال جذاب شبکه اول سیما در فروردین ۹۹ را بازی می کند، دانش آموخته رشته کارشناسی ادبیات نمایشی بوده و کار بازیگری را مثل بسیای از هنرپیشه های فعلی سینما و تلویزیون، از صحنه های تماشاخانه های تهران آغاز کرد.

مهیار سریال نون خ ۲ را به عنوان شاگرد هاشم دماوندی در سریال شهرزاد می شناختیم. مهیار سریال نون خ ۲ در سریال شهرزاد، عاشق میترا، دختر هاشم خان بود. تیپ و استایل پاشا جمالی هم در سریال شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی و هم در سریال نون خ ۲ به کارگردانی سعید آقاخانی، تیپ جذابی بوده که بخشی از بار طنز داستان را در روستاهای زیبای کردستان، به دوش می کشد.

پاشا جمالی در سریال کلاه قرمزی، به عنوان دستیار جمید جبلی فعالیت کرد و در چند فیلم سینمایی سال های اخیر شامل: لونه زنبور، یک شهروند معمولی و موریانه، نقش آفرینی کرد. به نظر می رسد که یکی از هنرپیشه های خوش آتیه مرد سینما و تلویزیون ایران، پاشا جمالی باشد که ظرفیت ارتقا فعالیت های هنری خود را در میان مدت دارد.

نقش مهیار سریال نون خ ۲
از کلکسیون تصاویر پاشا جمالی در اینستاگرام که تیپ او را در سال ۱۳۹۸ نشان می دهد
نقش مهیار سریال نون خ ۲
سلفی پاشا جمالی با امیر جعفری (همسر ریما رامین فر (نقش هما سریال پایتخت) )
نقش مهیار سریال نون خ ۲
دو تصویر از پاشا جمالی در اکران تابستان داغ و لونه زنبور
نقش مهیار سریال نون خ ۲
پاشا جمالی در کنار استاد حمید جبلی

مهیار سریال نون خ ۲ در واقع نقش یک پسر بازیگوش را بازی می کند که به عالم و آدم بدهکار است و تا حدی ساده دل و در نگاه مخاطب، شیرین عقل به نظر می رسد. مهیار سریال نون خ ۲ ، عاشق روژان خانم (با بازی هدیه بازوند)، دختر بزرگ نورالدین خانزاده است.

او همه تلاش خود را معطوف کرده تا به روژان برسد. این که روژان با بازی هدیه بازوند، نصیب مهیار سریال نون خ ۲ می شود یا خیر، موضوعی است که باید تا قسمت های بعدی سریال نون خ ۲ منتظر باشیم که آیا این وصلت رخ می دهد یا خیر. اینستاگرام روژان، دختری که پاشا جمالی عاشق او شده است در این نشانی: instagram.com/hediyeh_bazvand قرار دارد.

پست اینستاگرامی هدیه بازوند، هنرپیشه نقش روژان در سریال نون خ ۲ که مهیار (پاشا جمالی)، عاشق او است

بازیگر نقش مهیار سریال نون خ ۲ در سریال شهرزاد (اصغری)، به میترا نرسید و به قتل رسید. باید ببینیم که نورالدین خانزاده که خود کارگردان سریال است، چه فرجامی را برای این جوان خوش نقش و خوش آتیه تلویزیون، رقم زده است. موضوعی که به نظر می رسد بخش جذابی از سریال را روایت خواهد کرد.

اینستاگرام نقش مهیار در سریال نون خ ۲

پاشا جمالی دارای ۱۸ هزار دنبال کننده در اینستاگرام است که به نظر می رسد با پخش قسمت های بیشتر از سریال نون خ ۲ شبکه ۱، شاهد افزایش فالوئرهای هنرپیشه نقش مهیار سریال نون خ ۲ باشیم. او در دو سال اخیر بیش از ۱۲۰ عکس به اشتراک گذاشته که بخشی از آن به پشت صحنه سریال شهرزاد و سریال نون خ ۲ اشاره دارد.

نقش مهیار سریال نون خ ۲
تصویر اینستانوشته اعتراضی پاشا جمالی درباره نقش دو اصغری در ایران و خارج از کشور!

از جمله فالوئرهای اینستاگرام نقش مهیار سریال نون خ ۲ می توان به ترانه علیدوستی، سعید آقاخانی و دختران نورالدین خانزاده اشاره کرد. اینستاگرام پاشا جمالی در این نشانی: instagram.com/pashajamali در دسترس است.

نقش مهیار سریال نون خ ۲
عکس پاشا جمالی با پوری بنایی، هنرپیشه فیلم های نوستالژیک سینمای سال های نه چندان دور ایران

پاشا جمالی (نقش مهیار سریال نون خ ۲ ) هیچ صفحه ای در توییتر و فیسبوک ندارد و سایت شخصی هم تا کنون راه اندازی نکرده است. این هنرپیشه جوان سینما و تئاتر، تا کنون سابقه حضور در جشنواره های سینما و تئاتر داخل کشور نداشته است. به امید موفقیت این هنرپیشه جوان کشورمان.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود