چگونه سیم کارت رایگان بگیریم؟

چگونه سیم کارت رایگان بگیریم؟

همانطور که در خبرها خواندید طبق وعده دولت وام یک میلیون تومانی کرونا تا پنجشنبه این هفته (چهارم اردیبهشت ماه) به حساب سرپرست های خانوار واریز می شود. برای دریافت وام اما نخست سرپرست خانواده باید شماره ملی خود را از طریق سیم کارتی که به اسم خودش است به شماره ۶۳۶۹ پیامک کند. اگر شما هم جزو دو میلیون نفری هستید که هیچ سیم کارتی به نام خود ندارید و نمی توانید برای دریافت وام یک میلیون تومانی ثبت نام کنید در ادامه به شما خواهیم گفت که چطور سیم کارت رایگان سه اپراتور همراه اول، ایرانسل و رایتل سیم کارت را دریافت کنید.

چگونه سیم کارت رایگان همراه اول بگیریم؟

سیم کارت رایگان همراه اول برای سرپرستان خانوار به دو صورت مراجعه حضوری و ثبت نام اینترنتی قابل دریافت است.

  • مراجعه حضوری: سرپرستان خانوار میتوانند با در دست داشتن کارت ملی به دفاتر خدمات این شرکت مراجعه کرده و سیم کارت خود را دریافت کنند.
  • ثبت نام اینترنتی سیم کارت رایگان همراه اول: ابتدا با کلیک روی این لینک به وبسایت همراه اول مراجعه کنید. سپس گزینه سیم کارت و بعد سیم کارت رایگان را انتخاب نمایید.

در ادامه با پر کردن فرم مربوطه میتوانید جهت دریافت سیم کارت رایگان همراه اول ثبت نام نمایید.

چگونه سیم کارت رایگان ایرانسل بگیریم؟

سیم کارت رایگان ایرانسل نیز به چهار روش حضوری، اینترنتی، پیامکی و تماس تلفنی قابل دریافت است.

  • دریافت حضوری: جهت دریافت آن به صورت حضوری سرپرستان خانوار باید با در دست داشتن کارت ملی خود به یکی از دفاتر این شرکت در سطح شهر خود مراجعه نمایند.
  • دریافت از طریق تماس تلفنی: اگر خط موبایل فعلی شما ایرانسلی است با شماره ۶۰۰ تماس بگیرید و اگر خط شما متعلق به همراه اول یا رایتل است با شماره ۰۹۳۶۶۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرید.
  • دریافت از طریق پیامک: شما میتوانید با  ارسال عدد ۱ به شمارۀ ۳۴۹۷ درخواست خود را ثبت و سیم‌کارت رایگان ایرانسلی خود را از طریق شرکت پست در محل مورد نظرتان تحویل بگیرید.
  • دریافت اینترنتی: برای این منظور نخست با کلیک روی این لینک به وبسایت ایرانسل مراجعه کرده و بعد از قسمت سیم کارت گزینه سیم‌کارت اعتباری رایگان برای سیم‌کارت اولی‌ها را انتخاب و ثبت نام را انجام دهید.

سیم کارت رایگان ایرانسل برای سیمکارت اولی‌ها حاوی ۱.۵ گیگ اینترنت و ۱۰۰ دقیقه تماس ایرانسلی رایگان با اعتبار ۲۰ روزه است. مشترکان این سیم کارت را کاملا به صورت رایگان و از طریق شرکت پست در محل مورد نظرشان دریافت خواهند کرد.

چگونه سیم کارت رایگان رایتل بگیریم؟

سیم کارت رایگان رایتل نیز از طریق ثبت نام اینترنتی قابل دریافت است. برای این منظور نخست از طریق این لینک به وبسایت این شرکت مراجعه نمایید.

جهت سهولت فرایند ثبت نام شما اطلاعات در همان صفحه نخست گنجانده شده و صرفا کافیست روی دکمه بنفش کلیک نمایید.

در صورتی‌که سرپرست خانوار هستید و سیم‌کارت به نام خود ندارید، جهت دریافت تسهیلات یک میلیون تومانی دولت از طریق لینک زیر می‌توانید یک سیم‌کارت رایگان رایتل به همراه ۶ ماه خدمات هدیه دریافت نمایید. پس از ثبت نام سیم کارت از طریق پست درب منزل شما ارسال می شود.

بنابر اعلام رایتل این خدمات شش ماهه رایگان شامل شش بسته یک گیگابایتی اینترنت رایگان و ۶۰  شش دوره ۱۰ هزار دقیقه‌ای مکالمه درون شبکه است.  این هدایا در ۶ دوره ۳۰ روزه تخصیص می‌یابد و فقط قابل استفاده در همان دوره است. علاوه بر هدایای فوق می‌توانید از اپلیکیشن‌های منتخب رایتل تا سقف ۱ گیگابایت، بدون هزینه و به مدت ۱۸۰ روز بهره‌مند شوید.

دیجیاتو
۴ نظر

ورود

  • افشین محبوبی فر آبان ۲۷, ۱۴۰۰

    افشین محبوبی فر

  • سیم‌کارت رایگان دی ۱۴, ۱۴۰۰

    سیم‌کارت اعتباری ایرانسل رایگان هدیه دریافت کنید

    با دریافت سیم‌کارت اعتباری ایرانسل هدایای زیر به شما تعلق می­گیرد:

    ۵ گیگابایت اینترنت هدیه برای تمام سیم‌کارت‌های اعتباری (مدت اعتبار: ۵ ماه)

    ۴ گیگابایت اینترنت هدیهٔ ویژهٔ سیم‌کارت‌های اعتباری زرین (مدت اعتبار: ۳ ماه)

    ۶۰ دقیقه مکالمهٔ رایگان با تمام خطوط داخلی کشور (مدت اعتبار: ۳ ماه)

    ۶۰ پیامک رایگان به تمام خطوط داخلی کشور (مدت اعتبار: ۳ ماه)

    ۵۰۰ تومان اعتبار اولیه

    آدرس نمایندگی ایرانسل مسجد کبود تبریز : خ امام جنب مسجد کبود – کامپیوتر وحید – ۰۹۳۹۹۵۰۱۵۵۴