نقاشی کرونا ویروس ؛ ایده هایی جالب برای هنرنمایی بچه ها

نقاشی کرونا ویروس ؛ ایده هایی جالب برای هنرنمایی بچه ها

این روزها که مدارس تعطیل هستند و بچه ها در خانه به سر می برند، نقاشی کشیدن می تواند یکی از سرگرمی های کم هزینه و کم سر و صدا برای آنها باشد و چه بهتر اینکه موضوع نقاشی کرونا باشد.

همین حالا که این مطلب را می خوانید مدارس در ده ها کشور دنیا به حالت تعطیل در آمده اند و قوانین سخت گیرانه ای برای محدود کردن عبور و مرور مردم در سطح خیابان ها تدوین و اعمال شده است. بیشتر از سیصد میلیون کودک در سراسر دنیا این روزها در قرنطینه خانگی به سر می برند و سخت در تلاشند تا علت خانه نشینی شان را درک کنند.

بازتاب همین خانه نشینی را می توان در یکی از سرگرمی های اصلی کودکان یعنی نقاشی هایشان مشاهده کرد. حالا صدها هزار نقاشی کرونا که توسط کودکان ترسیم شده اند در شبکه های اجتماعی دست به دست می شوند. در برخی از این نقاشی ها کودکان ویروس را آنسوی پنجره خانه شان می کشند در حالی که خودشان همراه با خانواده در خانه حبس شده اند و در نظر برخی دیگر ویروس کرونا ارتشی بزرگ را در اختیار دارد که به کادر درمانی و مردم حمله ور شده اند.

اگر دوست دارید به شیوه هنرمندها نکات بهداشتی یا جالب در مورد کرونا ویروس را به فرزندتان بیاموزید یا به دنبال ایده هایی برای کاردستی آنها هستید توصیه می کنیم ویدیوهای زیر برای نقاشی کرونا ویروس را مشاهده کنید.

برای این نقاشی ها به وسایل چندان زیادی نیاز ندارید و صرفا چند رنگ مداد و یک عدد کاغذ سفید کفایت می کند. حتی میتوانید خودتان هم با کودکانتان همراه شوید و اندکی روحیه و ذوق هنری تان را پرورش دهید.

نقاشی کرونا ویروس: مایع ضد عفونی و زمین

نقاشی کرونا ویروس: زمینی که تبدیل به اسپری الکل شده

نقاشی کرونا: ویروس و مدافعان سلامت

نقاشی کرونا: زمین تحت مراقبت مدافعان سلامت

نقاشی کرونا: چطور خود ویروس را بکشیم

 

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود