با زوج جوانی که مهمان امشب «دورهمی» هستند آشنا شویم

با زوج جوانی که مهمان امشب «دورهمی» هستند آشنا شویم

مهمانان امشب برنامه دورهمی چهارشنبه سوم اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹، یک زوج جوان است. نه خواننده هستند و نه سلبریتی سینما و تلویزیون و ورزش. کارآفرین هم نیستند و آن ها را برای نخستین بار در قاب تلویزیون ایران مشاهده می کنیم.

برنامه دورهمی شبکه نسیم که یکی از پربیننده ترین برنامه های تلویزیون در سال های اخیر بوده است، طبق اعلام صفحه اینستاگرام رسمی مهران مدیری در روزهای پیش، با شیوه جدید اجرا می شود و بزودی شاهد تغییراتی در این برنامه خواهیم بود.

پس از شیوع کرونا در ایران، برنامه دورهمی مهران مدیری بدون حضور تماشاگر ضبط و پخش می شود و تصاویر تماشاگرانی که دیده می شود، همه آرشیوی است و محصول گروه تدوین برنامه می باشد. برنامه دورهمی هر هفته روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه روی آنتن شبکه نسیم می رود. برنامه دورهمی هر شب ساعت ۲۳ پخش می شود و تکرار برنامه دورهمی نیز روز بعد ساعت ۶ صبح، ۱۱ صبح و ۱۷ عصر در شبکه نسیم است.

در برنامه دورهمی سوم اردیبهشت ماه سال ۹۹، همان طور که در بالا گفتیم، شاهد حضور یک زوج جوان هستیم. زوجی که در روزگار کرونایی کشور، از جامعه فداکار بهداشت و درمان ایران بوده و حرفه های جالبی برای مخاطب دارد.

کتایون مصطفایی و فرهاد مرادی، زوج پرستاری هستند که در برنامه امشب دورهمی آن ها را خواهیم دید تا از زبان آن ها، روایتی از فرشتگان خستگی ناپذیر کادر درمان کشور که خط اول مبارزه با کرونا هستند، بشنویم.

کتایون مصطفایی که همسر آقای فرهاد مرادی است، از جوانان دهه شصتی است و کارشناسی ارشد پرستاری دارد. او از پرستاران فداکاری است که از روزهای پایانی اسفند ماه ۹۸ تا به امروز، در بیمارستان مشغول به فعالیت است و موفق به دیدار فرزند خردسالش نشده است.

کتایون مصطفایی و فرهاد مرادی
اینستاگرام کتایون مصطفایی همسر فرهاد مرادی از مهمانان دعوت شده به برنامه دورهمی سوم اردیبهشت ۹۹

این دو زوج جوان، پرستار هستند و ۳۵ روز است که فرزندان خردسال خود را ندیده اند. داستان یک زندگی سخت و پر استرس و با عشق برای ملت به روایت کتایون و فرهاد، داستان امشب برنامه دورهمی مهران مدیری است.

برای تماشای پخش زنده برنامه های شبکه نسیم به خصوص تماشای بازپخش برنامه دورهمی، به سایت شبکه نسیم سیما به نشانی tvnasim.ir‌ مراجعه کنید. جدول پخش روزانه و هفتگی شبکه نسیم نیز در بخش جدول در دسترس است.

داستان کتایون مصطفایی و فرهاد مرادی ، داستان عشق است. کتایون مصطفایی و فرهاد مرادی روایت گر فداکاری جوانانی است که برای کرونا، امیدوارانه می جنگند. به امید دیدن غیر سلبریتی ها در برنامه های دورهمی سال ۹۹ به خصوص کارآفرینان و فرصت آفرینان صنعت و خدمات کشور.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود