ایده کارت عروسی؛ نگاهی به جدیدترین و متفاوت ترین طرح های کارت دعوت عروسی

ایده کارت عروسی؛ نگاهی به جدیدترین و متفاوت ترین طرح های کارت دعوت عروسی

تنوع انتخابی که حالا در سال ۲۰۲۰ عروس و دامادها برای کارت عروسی خود دارند را به طور قطع هیچ عروس و داماد دیگری در طول تاریخ نداشته اند. زوج های جوان حالا از هر نوع کاغذ، فونت، رنگ و ایده ای که مایل باشند می توانند استفاده کنند. در ادامه با چند ایده کارت عروسی جدید و متفاوت آشنا خواهیم شد.

ایده کارت عروسی
لازم نیست کارت های عروسی حتماً کاغذی باشند. کارت های اکریلیک شفاف و نیمه شفاف یکی از ترندهای جدید کارت عروسی هستند که در بین عروس و دامادهایی که تم مدرن را می پسندند طرفداران زیادی پیدا کرده اند.
استفاده از کاغذ پوستی در کارت عروسی ترند دیگری است که اخیراً محبوبیت زیادی پیدا کرده. ظاهر نیمه شفاف این کارت ها هم شیک است و هم حال و هوای لطیف و ملایمی به کارت عروسی شما می دهد. از هر رنگ فونت، از رنگ های مات گرفته تا رنگ های براق و متالیک، و هر نوع تزئینی، از ساده تا کار شده، که مایل باشید هم می توانید در کارت خود استفاده کنید.
مهر و موم کردن کارت به سبک و سیاق نامه های قدیمی از ترندهای محبوب سال ۲۰۱۹ بود که به طور قطع در سال ۲۰۲۰ هم ادامه خواهد داشت. از این روش به شکل های مختلفی برای تزئین کارت عروسی خود می توانید استفاده کنید، مثلاً می توانید پاکت کارت را به تنهایی یا به همراه روبان یا گل و برگ مهر و موم کنید.
کارت های عروسی قطع نامه هم طرفداران زیادی پیدا کرده اند. شما می توانید پاکت کارت را به هر شیوه ی خلاقانه ای تزئین کنید، مثلاً تمبر بچسبانید، داخل پاکت را طرح دار انتخاب کنید یا هر ایده ی دیگری که به ذهن تان می رسد.
برش لیزری یکی از تکنولوژی هایی است که عروس و دامادهای جدید می توانند برای کارت عروسی خود به خوبی از آن بهره ببرند. هر طرح ظریف و پر از جزئیاتی با استفاده از این روش، هم برای خود کارت و هم برای پاکت آن قابل اجرا است. اگر به دنبال یک کارت عروسی ظریف و کارشده هستید حتماً به این ایده فکر کنید.
استفاده از طرح گل در کارت عروسی یکی از آن ایده هایی است که هرگز از مد نمی افتد و با حال و هوای رمانتیک مراسم عروسی هم کاملاً سازگار است. گل های درشت گزینه ی بسیار خوبی برای تزئین کارت عروسی بوده و در عین آنکه زیبا هستند، ظاهر کارت را خیلی شلوغ نمی کنند.
کارت های آبرنگی هم از ایده هایی هستند که همیشه طرفداران زیادی داشته اند و هرگز از مد نمی افتند. سادگی و لطافت این طرح مناسب ترین چیز برای دعوت مهمانان به مراسم زیبای پیوند یک زوج است.
تور و چوب شاید در نگاه اول ترکیب متناسبی به نظر نرسند اما همین تضادی که میان لطافت تور و بافت چوب وجود دارد، ترکیبی زیبا و چشم نواز برای کارت عروسی شما می سازد.
کارت های بازشو همیشه جذاب و بامزه بوده و هستند. پس چه بهتر آنکه برای کارت عروسی خود هم از این ایده استفاده کنید، به خصوص اگر کارت مزین به تصویر شما و همسرتان باشد.
اگر از طرفداران چیزهای قدیمی باشید شاید از این ایده ی متفاوت هم خوش تان بیاید. می توانید روی کاغذهای مخصوص با فونتی شبیه به جوهر و دستنویس، کارت عروسی خود را به سبک نامه های قدیمی درآورید.
شما می توانید با یک کارت دعوت با سبک روزنامه خبر مراسم ازدواج تان را به گوش مهمانان تان برسانید. این هم یکی از آن ایده های متفاوتی است که قطعاً طرفداران خودش را خواهد داشت. در مورد محتوای کارت هم می توانید از متن دعوتنامه و تاریخ و آدرس محل برگزاری مراسم فراتر روید و خلاقیت خود را هم در این مورد لحاظ کنید.
طراحی کارت عروسی خود به شکل پازل هم یکی از آن ایده های متفاوتی است که حتماً مهمانان را غافلگیر و سرگرم می کند. به علاوه می توانید در بسته بندی کارت هم سلیقه و خلاقیت خود را لحاظ کنید.
اگر عروس و داماد موزیسین یا از طرفداران پرو پاقرص موسیقی باشند چه ایرادی دارد علاقه ی بزرگ زندگی خود را در کارت عروسی شان به شکل یک صفحه ی موسیقی نشان دهند؟ فضای کافی برای متن دعوتنامه و اطلاعات مراسم عروسی هم روی صفحه ی موسیقی وجود دارد.
چه ایده ای متفاوت تر و مهیج تر از طراحی کارت عروسی خود به شکل یک بازی رومیزی؟ به خصوص اگر شما و همسرتان از طرفداران بازی های رومیزی باشید. این ایده حتماً مهمانان تان را به ذوق خواهد آورد و آن ها را سرگرم هم خواهد کرد.
این کارت دعوت سبک اوریگامی ایده ی بسیار متفاوت و خلاقانه ای است که شاید مورد پسند هر زوجی نباشد اما در زیبایی و ظرافت آن شکی نیست.

بیشتر بخوانید:

ایده گیفت عروسی؛ یادگاری هایی زیبا برای مهمانان مراسم عروسی

ایده هایی جذاب و متفاوت برای دسته گل عروسی های تابستانی

نگاهی به لباس عروس های خاندان های سلطنتی دنیا در روز عروسی شان

دیجیاتو
بدون نظر

ورود