با فنگ شویی عشق و ازدواج ، روابط عاشقانه خود را تحکیم کنید

با فنگ شویی عشق و ازدواج ، روابط عاشقانه خود را تحکیم کنید

با فنگ شویی می‌توانید بر عشق و ازدواج خود تاثیر مثبت بگذارید. در واقع، با کمی تغییر دکوراسیون و چیدمان منزل می‌توانید عشق را به خود جذب کنید. فنگ شویی عشق و ازدواج می‌تواند امواج مثبتی را در سرتاسر خانه شما جاری کرده و روابط عاطفی شما را تحکیم نماید. در ادامه روش هایی را برای پیاده سازی فنگ شویی عشق و ازدواج به شما می گوییم.

قطعا برای خیلی از شما راحت نیست با کسی آشنا شوید، عاشق او شوید و در نهایت ازدواج کنید. یک ازدواج هماهنگ و شاد که همراه با خوشبختی باشد، رویای هر کسی برای زندگی مشترک است. ازدواج نیاز به تلاش مشترک شما و معشوقتان دارد تا عشق را به جریان بیندازید و حفظ کنید. علاوه بر این، فنگ شویی بر عشق و ازدواج تاثیر می‌گذارد و شما می‌توانید برخی از عناصر و آیتم‌های فنگ شویی را در مسیر بهبود عشق و جذابیت تغییر دهید، برای ازدواج خود تصمیم بگیرید، پایه‌های ازدواج را مستحکم کنید و یک ازدواج خوب و رضایت بخش برای خودتان خلق کنید.

خب، با این تعاریفی که از فنگ شویی کردیم، به نظر شما چطور می‌توان یک فنگ شویی خوب برای ازدواج شاد همراه با خوشبختی داشت؟ با ما در روزیاتو همراه باشید تا پاسخ سؤال خود را پیدا کنید.

این مطلب را هم بخوانید: «فنگ شویی» و دنیای شاد انرژی مثبت ها

تختخواب

تختخواب یکی از معیارهای مهم برای ازدواج است. شما باید با دقت مشاهده کنید و ببینید که آیا تختخواب در جای درست قرار داده شده یا به دلیل جای مناسبش، تاثیرات بدی را القا می‌کند. تاج تخت باید رو به روی دیوار باشد نه مقابل درب اتاق، آینه، گوشه تیز یا حتی مثلا ستون یا تیرچه بالای تخت باشد.

بهتر است تختخواب خود را رو به روی دو دیوار یا حداقل یک دیوار بگذارید نه این که جایی برای تکیه کردن نداشته باشد. قرار دادن تختخواب در وسط اتاق مطابق با اصول فنگ شویی نیست.

آینه در اتاق خواب نباید رو به روی تخت باشد زیرا باعث می‌شود شما نسبت به هر قسمت خاص تختخواب حساس و درگیر باشید.

تاج تخت نباید مستقیما رو به روی تلویزیون باشد زیرا می‌تواند مانند یک آینه سیاه بازتاب داشته باشد و بر عشق و ازدواج شما تاثیر منفی بگذارد. بهتر است تلویزیون در اتاق خواب نباشد یا وقتی که تلویزیون تماشا نمی‌کنید روی آن را بپوشانید.

تاج تخت نباید نزدیک پنجره باشد زیرا ممکن است احساس معذب بودن داشته باشید یا تخت به بیرون مشرف باشد.

تختخواب نباید بیش از حد نرم باشد زیرا تاثیر بدی بر سلامت جسمی و روانی شما می‌گذارد. تختخواب‌هایی که قطعات آن سر هم و مونتاژ می‌شوند برای شما و عشقتان مناسب نیستند زیرا ممکن است منجر به  ایجاد بیگانگی عاطفی شوند.

اتاق خواب

اتاق خواب باید مربع باشد تا عشق شما پایدار و مستحکم شود و مطابق با مکتب اعتدال باشد. به همین منظور، شما یک رابطه برابر و هماهنگ و یک تفکر منطقی در مورد عشق خود خواهید داشت. علاوه بر این، شکل اتاق خواب نقش مثبتی در ترویج عشق دارد. بر عکس، اتاق خواب‌های باریک و چند ضلعی با گوشه‌های تیز یا مورب باعث می‌شود شما برافروخته، بی‌تاب، کم‌صبر یا ناسازگار با عشقتان شوید و مدام با همدیگر در بحث و جدل باشید.

اتاق خواب باید پنجره با یک نور ملایم و ظریف داشته باشد. شما می‌توانید یک منبع نور اصلی و چند منبع نور قرمز یا بنفش برای ایجاد جو رومانتیک ایجاد کنید. اگر اتاق خواب شما پنجره ندارد که نور خورشید وارد شود یا بسیار کم نور است، بیشتر و بیشتر دچار سوء برداشت یا سوء تفاهماتی می‌شوید که به سختی می‌توانید آنها را حل کنید یا ممکن است ناخواسته با هم در جدل باشید. بنابراین، بگذارید تاثیرات فنگ شویی عشق در جریان باشد.

اتاق خواب مستر که اتاق خواب والدین است نباید آیتم‌های نامنظم یا چندضلعی داشته باشد که منجر به بحث و جدل و درگیری بین شما و عشقتان شود.

لوازم را نامنظم نچینید. اتاق خواب به هم ریخته منجر به ناهنجاری‌ها و اختلالات عاطفی، پریشان حالی و عشق متزلزل می‌شود. علاوه بر این، نباید لوازم الکترونیک زیادی را به اتاق خواب خود بیاورید زیرا تشعشعات الکتریکی به سلامت شما آسیب می‌رسانند و شما را دچار کمبود عشق می‌کنند.

اگر اتاق خواب شما سرویس بهداشتی دارد باید درب آن را ببندید یا یک صفحه یا دیوار بین اتاق و دستشویی قرار دهید تا کارهای عجیب زناشویی را تجربه نکنید.

این مطلب را هم بخوانید: دکوراسیون داخلی، انرژی تان را مثبت می کند

تعادل

در فنگ شویی خانه، سمت چپ (از سمت درب ورودی) نمایانگر مرد و سمت راست نمایانگر زن است. بنابراین، لوازم و اثاثیه هر دو طرف باید در تعادل باشند. اگر یک سمت اتاق پر از لوازم باشد و سمت دیگر خالی یا با تعداد اندک لوازم باشد، یکی از شما مقتدرتر و قوی‌تر خواهد بود و ازدواج شما ثبات و استحکام ندارد.

گرم‌تر به جای سردتر

وقتی سخن از عشق و ازدواج به میان می‌آید، باید از آیتم‌ها و لوازم گرم‌تر استفاده کرد نه سردتر. بنابراین، باید برای دکوراسیون و چیدمان خانه خود از لوازم نرم، لطیف و ملایم استفاده کنید. چیزهایی مثل پرده تور، مبل کتان یا پنبه ای نرم ، ملحفه یا روتختی صورتی و هلویی یا پرده و لحاف آبی رنگ رمانتیک عشق و علاقه شما را بیشتر می‌کند و می‌توانید از مزایای عشق و ازدواج بهره‌مند شوید. اگر به رنگ‌های سرد اولویت دهید، تاثیر روابط را معکوس خواهید کرد. علاوه بر این، لامپ‌های زرد جو گرمی را ایجاد می‌کنند.

پرهیز از ستون و تیرهای سقف

وجود تیرک در اتاق خواب یا بالای کاناپه میدان هاله نامفهوم و احساسات ناپایداری را ایجاد می‌کند و باعث می‌شود شما همیشه با هم بحث و جدل کنید و درگیری داشته باشید.

پرهیز از لبه های تیز

شما باید در اتاق خواب خود از لوازمی که لبه‌های تیز دارند بپرهیزید. عموما جدل‌ها و مناقشاتی که بین شما و عشقتان پیش می‌آید به دلیل وجود روح پلید و شیطانی در خانه شماست. از نظر فنگ شویی، شما باید چاقوی آشپزخانه، قیچی یا چیزهایی که لبه تیز دارند را دور از دسترس قرار دهید. حتی سعی کنید گیاهانی را انتخاب کنید که برگ‌های گرد دارند و هر نوع شیء مانند سوزن یا چیزهای نوک تیز که نماد کشنده و خونین دارند را دور نگه دارید. اینها باعث می‌شوند شما بدون هیچ دلیلی بیقرار شده و حتی سر مسائل بیهوده و بی معنی با هم درگیر شوید.

در

درب ورود به منزل نباید مستقیما رو به روی درب سرویس بهداشتی باشد زیرا هم متناقض با حریم شخصی است و هم ممکن است با جنس مخالف دچار چالش و بدشانسی شوید یا تاثیر معکوس در عشق و ازدواج شما داشته باشد. اگر درب سرویس بهداشتی رو به روی درب اتاق خواب باشد، هم ممکن است ازدواج شما را دستخوش ناملایماتی کند.

گل و گیاهان

وجود گیاهان در خانه نه تنها هوای داخل تصفیه می‌کند و محیط را زیباتر جلوه می‌دهد بلکه شما از جنبه فنگ شویی هم ارواح پلید و شیطانی را دور می‌کنید. بعد از ازدواج، شما می‌توانید گیاهانی را پرورش دهید که سمبل عشق در خانه هستند مانند گل‌های لیلی، ارکیده و همیشه سبز. عموما شما باید آنها را در اتاق نشیمن یا هال و درست رو به روی اتاق خواب یا روی میز قرار دهید. با این حال، لازم است شما از قرار دادن گل های زیاد مخصوصا گل های خشک جلوگیری کنید. زیرا وجود گل های تازه زیاد ممکن است منجر به ایجاد روابط و رفتارهای عشقی غیرمعمول بین شما و عشقتان شود. گل های خشک هم عشق در روابط شما را کاهش می‌دهد. بنابراین، می‌تواند کشنده یا قاتل روابط عاطفی شما باشد. هم چنین، شما باید گلدان خالی را دور از خودتان نگه دارید و گلدان های بزرگ یا زیبا ممکن است برای شما و عشقتان بدشانسی بیاورد.

پاک سازی

تمیز کردن لوازم خانه علاوه بر این که فضا را بازتر می‌کند از جنبه فنگ شویی هم بهتر است. کسی که ازدواج می‌کند و هنوز هم در خانه هدایای عشق‌ها و دوستان قبلی خود را دارد، این هدایا و آیتم‌ها نشان از عشق و بوی یار قدیمی‌شان دارد و مدام خاطرات آنها را در ذهنشان تداعی می‌کند. پس از یک مدت طولانی، این خاطرات منجر به خلق و خوی بد در ازدواج کنونی می‌شود و باعث می‌شود در زندگی احساس خوشبختی نکنید.

آیتم‌های فنگ شویی

برای تنظیم فنگ شویی عشق، شما باید از آیتم‌های خوش یمن فنگ شویی استفاده کنید که روابط شما را تا درجه خاصی بهبود می‌بخشد.

شما می‌توانید همین حالا هم یک ماهی قرمز یا صورتی در گوشه اتاق نشیمن خود داشته باشید تا روابط شما را بهبود دهد. علاوه بر این، ممکن است یک عروسک سازگار با علامت زودیاک خود در کنار تختخوابتان (چپ برای مرد و راست برای زن) داشته باشید تا روابط خود را از آن مستفیذ کنید. مثلا عروسک گوسفند برای علامت اسب و عروسک خوک برای علامت ببر. (قانون سازگار به این صورت است: موش و گاو، ببر و خوک، خرگوش و سگ، اژدها و خروس، مار و میمون، اسب و گوسفند)

کوآرتز صورتی و آمتیس در بهبود شانس روابط عشقی و عاطفی نقش دارند. شما می‌توانید یک دستبند کوآرتز یا آمتیس با علامت زودیاک به دست خود ببندید تا عشق را ترویج کنید. اگر آن را زیر بالش هم بگذارید، باعث می‌شود شانس بهتری در روابط عشقی داشته باشید.

به دایره اولویت دهید

شما باید اولویت را با مبلمان و لوازم منزل گرد یا دایره بدهید: مثل میز گرد و ساعت گرد. دایره می‌تواند انعقادپذیری عشق را افزایش دهد و عشق شما را سرزنده و شاداب‌تر کند.

استفاده از آیتم‌های جفت یا زوج

شما می‌توانید آیتم‌های بیشتری را به صورت جفت در دکوراسیون خانه قرار دهید تا سمبل عشق مشترک و همراه شدن با آنها در تمامی زمان‌ها باشد. مثلا صندلی و چهارپایه را با اعداد زوج بگذارید. و چند آیتم دکوری یا تزیینی مانند قو و اردک‌های ماندرین را جفت جفت کنار هم بگذارید تا نشان از عشق شما داشته باشد. وقتی چیزی تک و فرد باشد منجر به تنهایی و انزوا در عشق می‌شود.

۲ نظر

ورود

  • فاطمه اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹

    مطالب مفیدی بود ممنون خانم اکبری❤️?

  • رضا اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹

    تو رو خدا یک پستی بزارید که چگونه خیانت عشق یک نفر رو فراموش کنیم .