زمان مرگ خود را بدانید

زمان مرگ خود را بدانید

خیلی از افراد از مرگ و همچنین مطلع شدن از زمان مرگ خود می‌ترسند و وقتی به آن فکر می‌کنند دچار بحران روحی خواهند شد. ولی این نکته را هم باید در نظر گرفت که علیرغم وجود این ترس، برای اکثر افراد، حتی آنهایی که از مرگ می‌ترسند، جالب است که از زمان مرگ خود مطلع شده و متوجه شوند که چه زمانی این دنیا را رها کرده و به دنیای دیگر می‌روند.

در این روزهایی که به خاطر شیوع ویروس کرونای جدید همه در خانه هستیم و البته متأسفانه اسم مرگ همیشه و در جاهای مختلف به گوش ما می‌خورد، خیلی جالب می‌شود که ما از این مورد، یک تفریح دورهمی درست کنیم.

 

پیش‌بینی زمان مرگ در اینترنت

تا حالا از خودتان پرسیده‌اید که “من کی خواهم مرد؟”سایتی به نام death-clock.org وجود دارد که با توجه به یک سری از فاکتورها مثل کشوری که در آن زندگی میکنید، اینکه آیا از دخانیات یا الکل استفاده می‌کنید یا خیر؟، سبک زندگی که برای خودتان پیش گرفته‌اید، سن، وضعیت قدی و وزنی و شاخص BMI شما و مواردی از این دست، سعی می‌کند که پیش‌بینی کند شما چه زمانی متأسفانه از دنیا خواهید رفت. البته بیشتر فاکتوری که در پیش‌بینی در نظر گرفته می‌شود احتمالاً همان سبک زندگی سالم و BMI شماست.

اگر از نتیجه ارائه شده توسط این سایت ناراحت شدید و راضی نیستید، خوب الان وقت این است که در سبک زندگی و رژیم غذایی خود بازنگری کنید و ورزش را حتماً در برنامه خود قرار دهید.

آماده‌اید؟ خوب پس اول وارد این سایت شوید و اطلاعاتی که از شما درخواست میکند را وارد کنید و بعد چشماتون رو ببندید و وقتی فکر کردید که الان نتیجه روی صفحه ظاهر شده است، می‌توانید چشمان خود را باز کنید. امیدوارم از نتیجه راضی باشید. البته باید بگوییم که به این کار به عنوان یک شوخی و کنجکاوی نگاه کنید، نه یک نتیجه قطعی که بقیه زندگی خود را بر این اساس پایه‌ریزی کنید. شاید فقط بتواند به شما کمک کند که سبک زندگی خود را تغییر دهید.

دیجیاتو
۷ نظر

ورود

  • smalvision اردیبهشت ۲۰, ۱۳۹۹

    چه سایت خوبی
    چقد بی طرفانه محسابه میکنه

    اگه فقط کشورتو تغییر بدی

    ایران و عراق (عراق جنگ زدس) ۷۴ سال عمر میکنم
    اگه امریکایی باشم ۸۰ سال
    اگه اسرائیلی (درحال جنگ) ۸۵ سال

    خخ جالبه هلند و ایران عراق مثله همن
    اسرائیل از آمریکا و انگلستان بهتره

    آره . دوبار . همینکه مثه بقیه کشورا الکل و گوشت خوک مصرف نمیکنم باید ۱۰ سال بیشتر بزنه

    • ارمان اردیبهشت ۲۰, ۱۳۹۹

      سعی کن بزرگتر فکر کنی ! تغییر کشور یعنی تغییر نژاد..محیط زیست…الودگی ….خطرات محیطی و جاده ای و صنعتی و……….

  • Bahar شهریور ۱۳, ۱۳۹۹

    زمان مرگ

  • Mina آذر ۱۳, ۱۳۹۹

    زمان مرگ

  • Mina آذر ۱۳, ۱۳۹۹

    زمان مرگ

  • مهدی اسفند ۱۱, ۱۳۹۹

    خدایا بعد از مرگم برم بهشت آمین

  • هستی آبان ۲۱, ۱۴۰۰

    نمیدونم