چطور با پیامک دل فرد مورد علاقه مان را به دست آوریم؟

چطور با پیامک دل فرد مورد علاقه مان را به دست آوریم؟

نامه های عاشقانه در گذشته نقش مهمی در روابط عاشقانه داشتند. اگر از پدر و مادر یا پدربزرگ و مادربزرگ عاشق پیشه تان بپرسید حتماً به شما خواهند گفت که نوشتن نامه ی عاشقانه به مهارت خاصی نیاز داشت و حتی گاهی اگر کسی احساس می کرد این مهارت را ندارد از شخص دیگری که از قلم زیبایی برخوردار بود و این توانایی را داشت که احساسات زیبای عاشقانه را در قالب کلمات بر روی کاغذ آورد درخواست می کرد این کار را برایش انجام دهد.

حالا ما گرچه در عصر تکنولوژی به سر می بریم و شاید دیگر خبری از نامه های عاشقانه ی کاغذی نباشد اما برای آنکه بتوانیم با پیامک دل فرد مورد نظرمان را به دست آوریم باید نکاتی را رعایت کنیم.

جا کردن خود در دل شخص مورد علاقه مان کار ساده ای خواهد بود اگر این موارد را رعایت کنیم.

چطور با پیامک دلبری کنیم

مهم ترین نکته ای که هنگام پیام دادن باید رعایت کنیم

فرقی نمی کند به کسی که تازه با او آشنا شده اید پیغام می دهید یا به کسی که مدتی است او را می شناسید، مهم ترین نکته ای که هنگام پیام دادن به کسی که از او خوش تان می آید باید رعایت کنید، رقم زدن لحظاتی سرگرم کننده و لذتبخش است. شوخ طبعی را همیشه چاشنی پیام هایتان کنید. پیغام های شما باید شادی بخش باشند. کلید راه یافتن به قلب شخص مورد نظر از طریق پیامک این است که کاری کنید وقتی پیام شما را می بیند لبخند به لبش آید و شاد شود.

چطور لبخند به لب فرد مورد علاقه مان آوریم؟

شاید نتوانید از پشت تلفن همراه صورت او را ببینید، اما با این روش ها به طور قطع می توانید از طریق پیامک لبخند به لب کسی که از او خوش تان می آید آورید:

۱- سر به سرش بگذارید

از دست انداختن فرد مورد علاقه تان البته با شوخ طبعی و به یک روش خوشایند نترسید. این کار نه تنها باعث خنده ی او خواهد شد، بلکه نشان می دهد شما فقط یک آدم مجیزگو نیستید. به علاوه این کار نشان می دهد شما اعتماد به نفس دارید و همین مسأله کمک می کند جذابیت بیشتری برای آن شخص پیدا کنید.

۲- خودتان را به باد تمسخر بگیرید

یک راه مطمئن برای لبخند آوردن به لب فرد مورد علاقه تان از طریق پیامک این است که به یک روش کنایه آمیز خودتان را تمسخر کنید. با این کار او را به خنده خواهید انداخت و نشان خواهید داد می تواند گارد خود را باز کند. او با شما احساس راحتی خواهد کرد، مسأله ای که باعث می شود بیشتر به شما جذب شود.

۳- جواب هایش را حدس بزنید

یک راه دیگر برای اینکه لحظات مفرحی رقم بزنید و پیام های خود را جالب کنید این است که جواب های احتمالی شخص مورد نظرتان را حدس بزنید. این روش پیام های شما را جالب و مهیج می کند، شما را از دیگران متمایز می سازد و در نهایت باعث می شود فرد مورد علاقه تان به شما جذب شود. مثلاً از او بپرسید که آخر هفته ها چه می کند و در ادامه بگویید که حدس تان چیست.

۴- نقش بازی کنید

یک سناریو بچینید و با وانمود کردن به آن در قالب نقش هایتان با یکدیگر مکالمه کنید. این روش سرگرم کننده یک تجربه ی مشترک ایجاد می کند که لبخند به لب طرف مقابل تان می آورد و همکاری مشترک تان در تخیل موقعیت باعث می شود او نزدیکی بیشتری با شما پیدا کند.

چطور کاری کنیم فرد مورد نظر به دنبال ما باشد؟

ما در روابط عاشقانه ی خود اغلب به دنبال کسانی می گردیم که به نوعی ما را به چالش بکشند و این مسأله در مورد هر دو طرف صدق می کند. راحت کردن بیش از اندازه ی کار برای شریک عاطفی آینده تان می تواند تأثیر عکس داشته باشد و او را از شما دور کند، پس کاری کنید که طرف مقابل تان به دنبال شما باشد. با رعایت این نکات در هنگام پیغام دادن می توانید این کار را انجام دهید:

۱- خود را بی لیاقت نشان دهید

برای آنکه در نظر شخص مورد نظرتان با اعتماد به نفس و نه محتاج باشید، با شوخ طبعی وانمود کنید که شایستگی رابطه با او را ندارید. شما در واقع فقط به شوخی می گویید که مناسب هم نیستید و هرگز ممکن نیست رابطه ای بین شما سر گیرد. مثلاً از یکی از مهارت های او اظهار تعجب کنید و به شوخی بگویید که او از شما سر تر است و کسی چون شما لیاقت آنکه شریک عاطفی او باشد را ندارد. این شوخ طبعی فرصتی به وجود می آورد که طرف مقابل تان به دنبال شما بیاید.

۲- در پیام دادن زیاده روی نکنید

این نکته بسیار مهم است چون افراط در دادن پیغام مانع از جذب شدن فرد مورد علاقه تان به شما می شود. به طور کلی هر کسی که بیشترین تلاش را برای برقراری ارتباط کند همان کسی است که به دنبال طرف مقابل خود و خواهان رابطه با او است. پس اگر می خواهید طرف مقابل تان به دنبال شما باشد نه شما به دنبال او، باید از افراط در پیام دادن خودداری کنید. نسبت پیغام های شما باید یک به یک باشد و از نظر تناوب هم باید مثل طرف مقابل تان عمل کنید، یعنی اگر او زود به زود پیغام می دهد یا دیر به دیر، شما هم باید طبق همین الگو رفتار کنید.

چطور کاری کنیم که طرف مقابل احساس خاص بودن کند؟

یک ترفند دیگر برای اینکه از طریق پیامک کاری کنید که فرد مورد علاقه تان از شما خوشش بیاید این است که خودپسندی او را تحریک کنید. به او بگویید که تأثیر مثبتی بر شما داشته و هنوز در فکرش هستید. مثلاً بگویید که چیزی دیده اید که شما را با یاد او انداخته. چنین پیغامی باعث می شود فرد مقابل تان احساس خاص بودن کند و دادن یک حس خوب به دیگران روش تضمین شده ای است برای راه یافتن به قلب آن ها.

بیشتر بخوانید:

قوانین نانوشته پیام دادن: حرف هایی که هرگز نباید با پیام بزنید

منبع: theartofcharm
یک نظر

ورود

  • مهدی مرداد ۷, ۱۴۰۲

    با سلام.. مطالب بسیار عالی و سودمندی بود..
    ممنون از شما