مادربزرگ ۹۰ ساله ژاپنی پیرترین یوتیوبر دنیا لقب گرفت + ویدیو

مادربزرگ ۹۰ ساله ژاپنی پیرترین یوتیوبر دنیا لقب گرفت + ویدیو

یک زن ژاپنی که به خاطر مهارت های فوق العاده اش در زمینه بازی های ویدیویی مورد توجه جامعه آنلاین قرار گرفته بود حالا عنوان پیرترین یوتیوبر دنیا را در سن ۹۰ سالگی به خود اختصاص داده است.

هاماکو موری که از سوی ۲۵۰ هزار سابسکرایبر اش در یوتیوب به شهرت رسیده با نام مادربزرگ گیمر نزد کاربران شناخته می شود و حدودا ۳۹ سال پیش وارد عرصه بازی های ویدیویی شد. کانال یوتیوب او در سال ۲۰۱۵ میلادی راه اندازی شد و او ماهانه ۴ ویدیو را در کانال خود منتشر می کند.

پیرترین یوتیوبر دنیا برای جلب توجه مخاطبانش در ویدیوهای خود دست به هر کاری می زند که از آنباکس کردن یا جعبه گشایی کنسول های جدید گرفته تا به نمایش گذاشتن مهارت هایش در بازی را شامل می شود.

پیرترین یوتیوبر دنیا

او در تازه ترین به روز رسانی اش اعلام کرده که سری GTA در زمره محبوب ترین بازی ها برای او قرار دارد و همانطور که در ابتدا اشاره کردیم اخیرا نامش را به عنوان پیرترین یوتیوبر دنیا در کتاب رکوردهای جهانی گینس ثبت کرده است.

این مادربزرگ ۹۰ ساله در بیانیه خبری کتاب رکوردهای جهانی گینس در مورد موفقیت خود چنین گفت:

بعد از این همه سال زندگی بیشتر از همیشه احساس میکنم که ورود به حوزه گیمینگ بهترین انتخابم در زندگی بوده. واقعا از زندگی ام لذت می برم. فوق العاده است.

موری در ویدیوهایش حس شوخ طبعی خاصی هم دارد و به همین خاطر نیز بسیار مورد توجه دنبال کنندگان قرار می گیرد. ویدیوهای این مادربزرگ ۳ میلیون بار دیده می شوند.

او در مصاحبه اش گفته بود:

مثلا یک روز تصمیم می گیرم که Dauntless بازی کنم اما وقتی شروع به بازی می کنم آنقدر برای دلچسب و جالب است که نمی توانم آن را کنار بگذارم. اصلا هیچ بازی دیگری به چشمم نمی آید و وقتی به خودم می آیم می بینیم ساعت ۲ صبح است.

موری همچنین در طول ۹۰ سال زندگی خود مجموعه ای بی نظیر از انواع کنسول های بازی را جمع آوری کرده است. اولین کنسول بازی او یک دستگاه Cassette Vision است که در ۳۰ جولای ۱۹۸۱ میلادی در ژاپن وارد بازار شد.

او در این باره می گوید:

این کنسول آنقدر خوب بود که به نظرم منصفانه نبود فقط بچه ها با آن بازی کنند.

دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • سیامک خرداد ۱, ۱۳۹۹

    یه کانال زدیم کلی تبلیغ کردیم پیش اشناها و دوستا و فامیل. یه بازی انلاین بود بازی میکردیم. هرچی فحش بود تو همین دوره یاد گرفتم. فرهنگشو هنوز نداریم. ساکن سوئدم در واقع. هرکی میومد فقط فحش میداد لعنتیا. ابرو نزاشتن.