رانندگی راننده آئودی با سرعت ۳۲۳.۵ کیلومتر بر ساعت در بریتانیا + ویدیو

رانندگی راننده آئودی با سرعت ۳۲۳.۵ کیلومتر بر ساعت در بریتانیا + ویدیو

یک راننده ناشناس سوار بر خودرو آئودی خود از رانندگی اش در حالی که با یک دست فرمان را گرفته و با سرعت ۲۰۱ مایل بر ساعت (۳۲۳.۵ کیلومتر بر ساعت) در بزرگراهی در انگلیس در حال رانندگی می کرد فیلم گرفته و آن را منتشر کرده است. پلیس اطمینان داده راننده ای که این پست را منتشر کرده را  به علت سرعت غیر مجاز وی که  بیش از ۲۰۰ مایل در ساعت بوده ردیابی و دستگیر خواهد کرد.

به نظر می رسد که این راننده بدون نام سوار خودروی آئودی مدل RS6 است که حدود ۹۲,۰۰۰ پوند قیمت دارد و در ادامه با گرفتن یک دستی فرمان، سرعت سنج خودرو او به سرعت از حداکثر سرعت مجاز که ۷۰ مایل بر ساعت است فراتر رفته و به ۲۰۱ مایل در ساعت می رشد، از این افزایش سرعت فیلمبرداری می کند. کاربران اینترنت پس از انتشار این فیلم اعلام کرده اند که فیلم این رانندگی در اتوبان M23 در پیس پوتیج در وسکس غربی و با توجه به زاویه تابش خورشید، احتمالا در ساعات اول صبح گرفته شده است.

اندی کاکس از فرماندهان پلیس منطقه در این باره می گوید:«ما کاملا به فاجعه بار بودن این رانندگی آگاه هستیم. دستور تشکیل تیمی برای بررسی اینکه آیا می توانیم خودروی مذکور و مکان این ویدیو را مشخص کنیم را صادر کرده ام. اگر موفق به این کار شویم، نهایت تلاش خود را برای مقابله با چنین رفتارهایی انجام خواهیم داد. انتظار می رود که برای شناسایی راننده اتومبیل، از دوربین های خودکار شناسایی شماره پلاک استفاده کنند.

آئودی مدل RS6
آئودی مدل RS6

تا پیش از این بالاترین سرعتی که در بریتانیا شناسایی و راننده به خاطر آن جریمه شده بود به راننده یک نیسان GT-R در نورثمهمپتون شایر بود که با سرعت ۱۹۲ مایل بر ساعت  (۳۰۹ کیلومتر بر ساعت) حرکت می کرد و به این دلیل به مدت ۲۸ ماه در زندان به سر برده و ۱۰ سال از رانندگی منع شد. او می توانست هرگز لو نرود، اما زمانی که به خاطر اتهام دیگری دستگیر شده بود، پلیس هنگام جستجوی تلفن وی فیلم های رانندگی با سرعت بالا را در ویدیو هایش یافت.

آئودی مدل RS6

مورد دیگر  به راننده یک پورشه ۹۱۱ Turbo بود که سرعت ۱۷۲ مایل بر ساعت وی در بزرگراه A420 در نزدیکی ابینگدن، آکسفوردشایر، در ژانویه سال ۲۰۰۷ به ثبت رسید. وی به  سه ماه زندان محکوم و به مدت سه سال از رانندگی محروم شد. در سال ۲۰۰۳ نیز یک افسر پلیس در حالی که می خواست سرعت خودرویش را تشخیص دهد در بزرگراه M54 سرعت ۱۵۹ مایل بر ساعت را به ثبت رساند. او در منطقه ای با سرعت مجاز ۳۰ مایل بر ساعت در حدود ۹۱ مایل بر ساعت در حرکت بود اما در نهایت در شغل خود باقی ماند.

بیشتر بخوانید: فرار از مرگ در سرعت ۴۸۳ کیلومتر در ساعت با ماشین مسابقه ای [تماشا کنید]

منبع: metro
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
یک نظر

ورود