ثبت نام اینترنتی خودرو بدون پیش پرداخت امکان پذیر است

ثبت نام اینترنتی خودرو بدون پیش پرداخت امکان پذیر است

وزیر سمت دیروز اعلام کرد که ثبت نام اینترنتی خودرو بدون پیش پرداخت ممکن است و خودروسازان حق دریافت هیچگونه وجهی جهت حضور متقاضیان در قرعه کشی را ندارند. بنابر اعلام این وزارتخانه ثبت نام خودرو امسال طی چهار مرحله انجام می گیرد و مرحله نخست از عید فطر تا ۱۴ خردادماه ادامه دارد.

به گفته حسین مدرس خیابانی سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت که چندی پیش سکان هدایت این وزارت خانه را به صورت موقت از رضا رحمانی دریافت کرد، بر اساس تغییر در برنامه زمان‌بندی فروش ۲۵ هزار دستگاه خودرو، بعد از اتمام مهلت ثبت ‌نام اینترنتی خودرو و بر اساس ضوابط تعیین شده از سوی کمیته خودرو، قرعه‌کشی با نظارت دستگاههای امنیتی و نظارتی و در حضور نمایندگان رسانه‌های جمعی، صورت پذیرفته و صرفا حائزین شرایط مطابق با قرعه‌کشی انجام شده، ملزم به پرداخت وجه خودرو خواهند بود.

لذا در هیچ یک از مراحل ثبت ‌نام اینترنتی خودرو، متقاضیان خرید خودرو ملزم به پرداخت وجه نخواهند بود و واریز ۱۰۰ درصد وجه خودرو تنها از سوی افرادی صورت خواهد پذیرفت که بر اساس قرعه‌کشی انجام شده، حائز شرایط تشخیص داده شوند.

ثبت نام اینترنتی خودرو
حسین مدرس خیابانی

یادآور می‌شود شرط نداشتن پلاک فعال و خرید خودرو ظرف ۳۶ ماه گذشته، از جمله شروط اصلی ده‌گانه تعیین شده از سوی کمیته خودرو جهت شرکت در قرعه‌کشی مذکور است. همچنین شورای رقابت شرایط دیگری را نیز برای ثبت نام اینترنتی خودرو اعلام کرده که به شرح زیر است:

با هر کد ملی فقط امکان ثبت نام و خرید یک دستگاه خودرو از خودروسازان مجاز می باشد. در غیر اینصورت قرارداد از سوی خودرو ساز بصورت یک طرفه، لغو می‌شود.

– مشتریانی که در ۳۶ ماه اخیر اقدام به خرید خودرو از شرکت های «خودرو ساز تحت تنظیم» کرده‌اند، مجاز به ثبت نام نیستند. در غیر اینصورت، قرارداد بصورت یک طرفه از سوی شرکت فروشنده لغو و وجه پرداختی نیز برگشت داده می‌شود.

– دارا بودن گواهینامه رانندگی برای خریداران الزامی می باشد.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود