فرار چند زندانی در پی حمله مسلحانه به مینی‌بوس زندانیان میناب هرمزگان

فرار چند زندانی در پی حمله مسلحانه به مینی‌بوس زندانیان میناب هرمزگان

دیروز در شهر میناب استان هرمزگان، شماری از زندانیان در حال حمل با اتوبوس زندان بودند، فرار کردند. افرادی ناشناس که مسلح بودند، به مینی‌بوس آبی رنگ قدیمی حامل زندانیان، حمله می کنند و موجب فرار زندانیان می شوند.

سه دستگاه خودرو توسط مهاجمان مسلح به اتوبوس حامل زندانیان حمله ور می شود. در پی این حمله مسلحانه، ناجا و سپاه استان، جاده و مسیر مواصلاتی منطقه و شهرستان میناب به سمت شرق استان سیستان و بلوچستان را مسدود و تدابیر امنیتی برقرار کردند. هنوز جزییاتی از دستگیری مهاجمان مسلح و زندانیان فراری، مخابره نشده است.

گفته شده که زندانیان فراری، از اشرار مسلح منطقه بودند. موقع عودت متهمین از دادسرا به زندان،  ۳ خودرو پژو ۴۰۵ مسلح به مینی بوس حامل متهمین حمله ور میشن و سرنشینان مینی بوس رو به رگبار میبندند که پس از پرت شدن اتوبوس به داخل پل، متهمین را که قاتل چند  پلیس بودند را فراری میدهند. فیلم  لحظه بریدن قفل ها با قیچی آهن بر توسط مهاجمان مسلح به مینی‌بوس حامل زندانیان میناب استان هرمزگان در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

زندانیان میناب
سکانس هایی از فیلم ۳۰ ثانیه ای گرفته شده از داخل خودرو پژو ۴۰۵ یکی از مهاجمان مسلح به مینی بوس حامل زندانیان میناب هرمزگان که لحظه بریده شدن حفاظ های داخل مینی بوس را برای آزادی زندانیان شرور به تصویر می کشد

“ظاهرا بعد از خروج از منطقه میناب با مامورین انتظامی پاسگاه منطقه سرنی هم درگیری رخ می دهد. این اتفاق منجر به زخمی شدن دو نفر از مامورین یگان حفاظت زندان میناب شد که در حال حاضر شرایط مساعدی دارند.

چند ماه پیش نیز چند زندانی از زندانی در سقز استان کردستان فراری شدند. طبق اعلام روابط عمومی زندان سقز در اردیبهشت ماه، اکثر زندانیان متواری شده به زندان بازگشتند. ۴ نفر نیز در ارتباط با فرار تعدادی از زندان سقز، بازداشت شدند. سایت اداره کل زندان های استان هرمزگان در این لینک قرار دارد.

حتما بخوانید: گشتی در زندان مخوف کمیته مشترک ضد خرابکاری

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود