عجیب ترین غذاهای مک دونالد از سراسر جهان؛ از سیب زمینی شکلاتی تا اسپاگبول

عجیب ترین غذاهای مک دونالد از سراسر جهان؛ از سیب زمینی شکلاتی تا اسپاگبول

همه ما می دانیم که منوهای مک دونالد (McDonald’s) (هر چند تلفظ درست آن مک دونالدز است) برای جاری کردن آب دهان مشتریان طراحی شده و برای انتخاب یک غذای فست فودی و آماده خوشمزه گزینه های بسیاری خواهیم داشت، هر چند بسیاری به همان سیب زمینی سرخ کرده و برگرهای پرطرفدار بسنده می کنند. نکته جالب در مورد رستوران ها یا فست فودی های مک دونالد این است که در هر کشور گزینه های خاص و متفاوتی در اختیار مشتریان قرار دارد. اگر چه رستوران های مک دونالد هر جای جهان که بروید ظاهری بسیار یکسان دارند اما غذایی که در هر کشور در این رستوران ها خواهید دید بسیار بسیار متفاوت است. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با تعدادی از عجیب ترین غذاهای رستوران های مک دونالد در اقصی نقاط جهان آشنا کنیم.

مک دونالد

McSpaghetti یا اسپاگبول

این یکی همان اسپاگبول (spagbol)- ترکیب اسپاگتی و بول به معنای کاسه- مک دونالد است که در داخل کاسه سرو می شود. این نوع اسپاگتی خاص برای مشتریان مک دونالد در فیلیپین سرو شده که آن را به یک گزینه ایتالیایی کلاسیک عجیب و غریب در یک رستوران فست فودی تبدیل می کند. اسپاگبول معمولاً همراه با کمی جوجه سرخ شده سرو می شود.

مک دونالد

برگر صبحانه جوجه

اگر قبل از ساعت ۱۰ صبح در سنگاپور با هوس مافین های مک دونالد به یکی از رستوران های زنجیره ای مک دونالد رفتید ما برگر صبحانه جوجه با ادویه کاری (Chicken Curry Breakfast Burger) این رستوران را به شما توصیه می کنیم.

مک دونالد

دونات با پنیر کممبرت

همه با دیدن ظاهر این غذای فرعی که با سس کرنبری سرو می شود آب دهانشان راه افتاد. دونات با پنیر کممبرت (Camembert) دوناتی بسیار خوشمزه است که در رستوران های مک دونالد در آلمان سرو می شود و هر سرو شامل ۶ عدد دونات سرخ شده بسیار خوشمزه است.

مک دونالد

برگر میگوی کنجدی سرخ شده

شاید برخی برگر فیله ماهی نشنیده باشند اما در ژاپن برگر میگو نیز وجود دارد. این برگر خوشمزه علاوه بر میگو در خود مقداری مایونز و کنجد سرخ شده دارد که بدون شک اشتهای شما را قلقلک خواهد داد.

مک دونالد

سوسیس و پاستای تخم مرغی

تا جایی که به غذاهای مک دونالد مربوط است، این یکی از عجیب ترین آن ها خواهد بود. سوسیس و پاستای تخم مرغی در هنگ کنگ سرو شده و نسخه ای از آن همراه با جوجه گریل شده سرو می شود. همانطور که از نام آن پیداست، در این غذا پاستا در یک ترکیب آبکی که در آن از تخم مرغ محلی تازه استفاده شده قرار داده شده و تکه ای گوشت گوساله نیز در آن وجود دارد.

مک دونالد

برگر ایکاسومی

این برگر با ظاهر جذاب یک غذای ویژه دوران هالووین در رستوران های مک دونالد ژاپن است. برگر ایکاسومی (Ikasumi) که به معنای «جوهر اسکوئید» در داخل یک نان سیاه با دو نان گوشت دار، پنیر و پیاز سرخ شده سرو می شود.

مک دونالد

پای جوجه خامه ای با سبزیجات

این غذای خوشمزه نیز در سنگاپور تولید و به فروش می رسد. در داخل این پای بسیار ترد ترکیبی آبدار از سیب زمینی، پیاز، قارچ و هویج قرار دارد.

مک دونالد

برگر نیمرو

آیا شما هم از آن دسته کسانی هستید که علاقه خاصی به تخم مرغ و نیمرو دارید؟ خب اگر چنین است در سفر خود به سنگاپور برگر نیمروی رستوران های مک دونالد این کشور را برای یک صبحانه فراموش نشدنی امتحان کنید.

مک دونالد

سیب زمینی شکلاتی مک دونالد

آیا به سیب زمینی سرخ شده علاقه دارید؟ اگر به دنبال طعم خاص و جدیدی از سیب زمینی سرخ کرده هستید به رستوران های مک دونالد در ژاپن بروید تا با چیپس هایی که با سس شکلات پوشیده شده اند آشنا شوید. کمی هم شیر با این سس شکلات ترکیب شده است.

بیشتر بخوانید: ۲۰ حقیقت جالب درباره مک دونالد که احتمالا تا کنون از آن ها خبر نداشته اید

منبع: mirror
بدون نظر

ورود