نماینده پاراگوئه ای معترض به تعطیلی‌های کرونایی در مجلس لباس از تن کند! + ویدئو

نماینده پاراگوئه ای معترض به تعطیلی‌های کرونایی در مجلس لباس از تن کند! + ویدئو

ویدئویی از جلسه ی مجلس پاراگوئه منتشر شده که نشان می دهد یکی از نمایندگان مرد حین نطق پر شور و حرارت خود درباره ی بازگشایی مرزها همچون شخصیت سینمایی هالک یکباره پیراهن خود را از تن می کند!

این اتفاق در جریان حضور خورخه آنتونیو، نماینده ی شهر مرزی Ciudad del Este در جلسه ی کنگره ی پارگوئه درباره ی گشودن پل مرزی La Amistad این کشور با برزیل، رخ داد.

درخواست آنتونیوی ۳۵ ساله از دولت پاراگوئه این بود که این پل را که از زمان آغاز شیوع ویروس کرونا بسته شده را دوباره باز کنند: «من نمی خواهم کسی بمیرد اما بیشتر از ۶۰ روز است که شهر Ciudad del Este بسته مانده.»

سپس آنتونیو یکباره پیراهن خود را از تن می کند و سخنرانی پر شور و حرارت خود را با ذکر این نکته ادامه می دهد که معیشت ۸۰ درصد از ساکنان این شهر مرزی به تجارت با برزیل متکی است.

آنتونیو افزود: «ما باید کار کنیم، ما همه ی پروتکل ها را رعایت می کنیم. من از سلامت، شغل و آموزش مردمم صحبت می کنم، آنوقت شما به خاطر یک پیراهن شوکه شده اید.»

کمی بعد از این اتفاق، رئیس کنگره، خورخه آلیانا، به جلسه پایان داد.

باسیلیو نونز، عضو جناح راست حاکم بر حزب کلرادو بعدتر خواستار تحریم این سیاستمدار شد و گفت: «درآوردن لباس کار ناپسندی است، ممکن بود نماینده ی دیگری هم دست به این کار یا بدترش بزند.»

این پل با دستور ماریو عبده بنیتس، رئیس جمهور پاراگوئه، به منظور جلوگیری از گسترش ویروس کرونا بسته شد.

در شهر مرزی Ciudad del Este چیزی در حدود ۲۰ هزار بنگاه اقتصادی وجود دارد که محصولات مختلفی از جمله وسایل الکترونیک، لباس و سیگار به کشور برزیل به فروش می رسانند.

در میان کشورهای آمریکای لاتین، برزیل با ۳۲،۵۴۸ مورد مرگ بر اثر ابتلا به ویروس کرونا، بدترین وضع را از نظر شیوع این ویروس دارد.

آمار مبتلایان به ویروس کرونا در برزیل به ۵۴۸،۰۱۶ نفر رسیده که بعد از آمریکا، بیشترین میزان در دنیا به شمار می رود.

مقامات بهداشتی پاراگوئه اجازه ی عبور و مرور ماشین های باری دارای محموله را از پل مرزی مذکور صادر کرده اند.

بنیتس، رئیس جمهور پاراگوئه گفته برنامه ی رفع محدودیت های کرونایی شامل این پل مرزی هم خواهد شد و مرزها در آخرین مرحله بازگشایی خواهند شد.

منبع: dailymail
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود