ویلای شبنم نعمت زاده در لواسان تخریب شد + تصاویر

ویلای شبنم نعمت زاده در لواسان تخریب شد + تصاویر

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام درویشیان رییس سازمان بازرسی کل کشور در جلسه مسئولان عالی قضایی  درباره رأی قطعی صادره از کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری برای تخریب سازه های غیرمجاز در منطقه لواسانات، اعلام کرد که طی پیگیری های انجام شده توسط بازرسی استان، رأی صادره در مورد پرونده شبنم نعمت زاده ، دختر مهندس محمد رضا نعمت زاده، وزیر سابق صنعت، در ۱۵ خرداد جاری اجرا و ویلای این شخص تخریب شده است.

ویلای لواسان شبنم نعمت زاده

وی همچنین از پیگیری رأی مشابهی در مورد ملک غیرقانونی یکی دیگر از منتسبان به مسئولان در این منطقه خبر داد. برخی گزارش ها ارزش ویلای تخریب شده دختر وزیر سابق صنعت و معدن و تجارت در لواسان را ۳۰ میلیارد تومان تخمین زده اند. همچنین حجت‌الاسلام سیدسعید لواسانی، امام جمعه لواسان با استقبال از تخریب ویلای غیرمجاز نعمت زاده در این منطقه چنین گفته است: «تخریب ویلای فرزند وزیر پیشین صنعت یک اقدام مبارک و در راستای اجرای عدالت بود اما این مورد تنها مورد از این دست نیست. تخریب ویلای مذکور تخریب نماد بی‌عدالتی است، چرا که اینگونه در جامعه تصور می‌شود اگر یک پیرزن کرمانشاهی بی‌پناه یا بومی لواسان باشی قانون محکم در موردت اعمال می‌شود اما اگر ویژه‌خوار و دختر فلان مسؤول باشی قانون با تو مهربان است. تخریب ویلای فرد متخلف نشان داد قانون می‌تواند در مقابل ویژه‌خواران نیز بایستد و این امیدواری به وجود می‌آید که قانون می‌تواند عدالت را اجرا کند».

شبنم نعمت زاده، فارغ التحصیل دانشگاه شهید بهشتی در سال ۱۳۷۵، کارمند سابق بیمارستان میلاد و یکی از دختران محمد رضا نعمت زاده، وزیر سابق صنعت در دولت‌های سال‌ها و دهه‌های اخیر است که سال گذشته شرکت های اقماری فعال منتسب به وی در عرصه دارو خبرساز شده و وی را به دادگاه کشاندند.

ویلای لواسان شبنم نعمت زاده
شبنم نعمت زاده

خانم نعمت زاده متهم بود که از طریق این شرکت های اقماری دست به انحصار و احتکار دارو زده و به تحصیل مال از طریق نامشروع متهم و بازداشت شد. همچنین گزارش هایی مبنی بر انبار کردن داروهای تاریخ مصرف گذشته توسط شرکت هایی دارویی منتسب به خانم نعمت زاده منتشر شده بود که وی این اتهامات را رد کرده و ادعا کرده بود این موضوع را به اطلاع اداره کل غذا و دارو رسانده  و شرکت های وی بنا بر وظیفه و کارکردشان دارای انبارهای مختلف هستند. در آن زمان ارزش داروهای تاریخ مصرف گذشته این شرکت ها حدود ۶ میلیارد تومان اعلام شده بود، داروهایی که به گفته نعمت زاده، ضایعات دارویی ۳ سال شرکت های وی بوده است.

ویلای لواسان شبنم نعمت زاده

پرونده اتهامی خانم نعمت زاده یک پرونده ۱۸۵ میلیارد تومانی بود که اخلال در توزیع دارو با علم به موثر بودن در ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران، مشارکت در تحصیل مال از طریق نامشروع و سوء استفاده از جواز و امتیاز تفویض شده، مشارکت در اخلال در نظام دارویی کشور، فعالیت غیرمجاز در شبکه دارویی استان البرز بدون مجوز و نگهداری غیرمجاز دارو بدون تشریفات قانونی را شامل می شد. در نهایت شبنم نعمت زاده  به ۲۰ سال زندان، ۷۴ ضربه شلاق، محرومیت دائم از خدمات دولتی و رد مال محکوم شد که مورد حبس آن قابلیت تجدیدنظرخواهی ندارد.

در ادامه تصاویری از تخریب ویلای لوکس لواسان خانم نعمت زاده را مشاهده خواهید کرد.

بیشتر بخوانید: افشای دست گل جدید «شبنم نعمت زاده»: اخذ ویزای شنگن با مدارک جعلی

ماجرای ویلای لواسان سرلشکر فیروزآبادی چیست؟

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
یک نظر

ورود