با روشنک گرامی بازیگر نقش نیکی در سریال هم گناه آشنا شوید

با روشنک گرامی بازیگر نقش نیکی در سریال هم گناه آشنا شوید

این روزها سریال هم گناه به کارگردانی و تهیه کنندگی مصطفی کیایی در شبکه نمایش خانگی در حال پخش است که توانسته در مدت کمی که از انتشار آن می گذرد مخاطبان زیادی را با خود همراه کند. هم گناه که پخش آن از اسفند سال گذشته آغاز شد و مدتی است به فصل دوم خود رسیده، ستاره های زیادی در آن نقش آفرینی می کنند، از بازیگران قدیمی سینما و تلویزیون گرفته تا چهره های جدیدتر عرصه ی بازیگری. یکی از چهره های جوان این سریال روشنک گرامی، بازیگر نقش نیکی، نامزد امین است، شخصیتی که نقش آن را احسان کرمی برعهده دارد. در ادامه با روشنک گرامی بیشتر آشنا خواهیم شد.

روشنک گرامی نیکی در سریال هم گناه

روشنک گرامی متولد سال ۱۳۶۲ در تهران است. او فارغ التحصیل رشته ی کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد است و یک لیسانس مهندسی معماری هم از دانشگاه سوره دارد.

گرامی فعالیت حرفه ای خود را با تئاترهای دانشجویی در دانشگاه آغاز کرد و گویا یک تجربه ی کارگردانی ناموفق هم داشته. اما بازیگری را رسماً در سال ۸۹ با حضور در سریال فاصله ها به کارگردانی حسین سهیلی زاده آغاز کرد که در زمان خود سریال پربیننده ای بود.

روشنک گرامی در نمایی از سریال فاصله ها

روشنک گرامی به فعالیت خود در سینما و تلویزیون ادامه داد و در این میان تجربه های موفقی هم فیلم سینمایی قاعده تصادف به کارگردانی بهنام بهزادی داشت که جوایز سینمایی متعددی دریافت کرد.

اما فیلم سینمایی هلن به کارگردانی علی اکبر ثقفی اولین تجربه ی نقش اولی روشنک گرامی بود. او در این فیلم نقش دختری به نام هلن را داشت که قرار بود به ایتالیا برود اما به علت گرفتاری خانواده، مسیر دیگری در پیش می‌ گیرد. گرامی در این فیلم با بازیگرانی همچون امین حیایی، رویا نونهالی و پژمان بازغی همبازی بود.

روشنک گرامی در نمایی از فیلم سینمایی هلن

با این حال بازی در سریال گمشدگان به کارگردانی رضا کریمی در سال ۹۶ بود که روشنک گرامی را بالاخره به شهرت رساند. گرامی در این سریال نقش ترنج را برعهده داشت، شخصیت اول یک داستان ملودرام اجتماعی که در آن زمان مخاطبان زیادی را با خود همراه کرد.

روشنک گرامی در نمایی از سریال گمشدگان

بعد از تجربه ی موفق سریال گمشدگان، روشنک گرامی در چند فیلم سینمایی دیگر هم نقش آفرینی کرد و حالا این روزها با سریال شبکه نمایش خانگی هم گناه که با استقبال زیادی رو به رو شده، بار دیگر نامش بر سر زبان ها افتاده.

روشنک گرامی در نمایی از سریال هم گناه

روشنک گرامی در مصاحبه ای از علاقه ی خود به موسیقی گفته و بیان کرده پیانو، عود، تار و ساکسیفون می‌ نوازد. به گفته ی خودش تار و پیانو را حرفه ای دنبال می کند و دستی هم در طراحی لباس دارد.

گرامی در مصاحبه ی خود گفته از شهرت ترس دارد و به نظرش پولدار بودن هم مثل مشهور بودن وحشتناک است. او در اینباره گفته: «من اصولاً از مشهور شدن می ترسم! اینکه می بینم ناگهان حجم زیادی آدم به صفحه ی مجازی‌ ام هجوم می‌ آورند و برایم نظر می گذراند، برایم جای سؤال است. ترجیح می دهم آدم‌ های محدودی کارم را بشناسند و برایم صادقانه نظر بگذارند، نه اینکه مجبور باشم هر لحظه صفحه‌ ام را چک کنم و توهین‌ ها و فحاشی‌ های احتمالی آدم‌ های بی‌ اسم و نشان را پاک کنم… پولدار بودن هم مثل مشهور بودن وحشتناک است. ماشینم پژو ۲۰۶ کهنه ای است که مدام خراب می‌ شود. با این ماشین هم وقتی که توی خیابان می روم و کودکان کار را می بینم که برای گرفتن هزار تومان بالا و پایین می روند از خودم شرم دارم و یا اینکه مرد سن و سال دار پیک موتوری در زیر باران جنسی را حمل می کند تا به صاحبش برساند حالم را دگرگون می‌ کند. این ها را که در جامعه می بینم حالم بد می شود.»

برخی آثار مشهور روشنک گرامی

فیلم های سینمایی:

  • قاعده تصادف
  • خانه دیگری
  • هلن
  • ملبورن

سریال های تلویزیونی:

  • فاصله ها
  • گمشدگان

سریال های شبکه نمایش خانگی:

  • هم گناه

تصاویری از اینستاگرام روشنک گرامی

۲ نظر

ورود

  • مائده خرداد ۲۱, ۱۳۹۹

    اینو هم بنویسید که با این سن کم، دوتا فرزند دارند

    • حسین خرداد ۲۱, ۱۳۹۹

      سنش کم نیست (۳۷ سال)‌ ولی به قیافش نهایتا ۲۸ سال میخوره.