احضار سام درخشانی به دادسرا؛ انتقاد از سحر قریشی یا شکایت مفسد اقتصادی؟

احضار سام درخشانی به دادسرا؛ انتقاد از سحر قریشی یا شکایت مفسد اقتصادی؟

سام درخشانی هنرپیشه سینما و تلویزیون، در پی انتشار ویدیویی که ادعا شده بود که سحر قریشی به تمسخر پارکبان شریف تهرانی در بهار ۹۹ می پرداخت، به شدت از این هنرپیشه جوان با اینستانوشته ای انتقاد کرد. اردیبهشت ماه امسال بود که سام درخشانی که فیلم خوب بد جلف ۲ را روی پرده سینماها در دوران کرونا دارد، یکی از کنایه آمیز ترین و تند ترین اینستانوشته های خود را نثار سحر قریشی کرد.

انتقاد سام درخشانی از حرکت سحر قریشی، به مراتب شدید تر از انتقاد استاد پرستویی از این بازیگر جوان سینما بود. سام درخشانی علیه سحر قریشی در اینستاگرام ۲.۶ میلیون فالوئری خود نوشته بود: دلم به درد آمد. ای کاش حداقل، فیلم حرکت زشتت بیرون نمی امد.

البته که ارزش هر لباسی، به شخصیه که اون لباسو تنش میکنه، یه وقتایی لباس هر چقدرم که برند و ست باشه، پول پاش رفته باشه، به تن آدمی میره که اون لباس رو بی ارزش ترین لباس دنیا میکنه و گاهی یه لباس ساده، به تن یه آدم شریف میره و ارزشمند ترین لباس دنیا میشه.

احضار سام درخشانی به دادسرا
حمله اینستاگرامی سام درخشانی به سحر قریشی

پس از انتشار انتقاد شدید اللحن سام درخشانی به ویدیو منتسب به سحر قریشی و توضیحات سحر قریشی، سام درخشانی در اینستانوشته ای که ۲۴ آوریل ۲۰۲۰ میلادی منتشر کرد و ۱۴۰ هزار لایک دریافت کرد، از سحر قریشی به خاطر انتقاد شدیدش، عذرخواهی کرد.

عذرخواهی سام درخشانی از سحر قریشی

خوب! داستان حملات سام درخشانی به سحر قریشی به همین جا ختم شد. اما اخیرا خبر رسید که سام درخشانی، به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شده است. چند روز پیش نیز پرستو صالحی، به دادسرا احضار و با قرار وثیقه، آزاد شده بود. بعضی ها گمان میکردند که دلیل احضار سام درخشانی به دادسرای فرهنگ و رسانه تهران، حملات اینستاگرامی او علیه سحر قریشی باشد که داستانش را در بالا دیدیم. اما او گفت که دلیل احضارش به دادسرا، اینستانوشته اش علیه سحر قریشی نیست.

سام درخشانی، بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت که دادگاه فرهنگ و رسانه مرا به دلیل پستی که درباره خانم سحر قریشی منتشر کردم، احضار نکرده است. او گفته بود که روز بازیگر، پستی درباره مفسدان اقتصادی در صفحه شخصی‌ام قرار دادم و یکی از افراد حاضر در عکس منتشر شده که مفسد اقتصادی بود و حکم قطعی وی صادر شده بود، از من شکایت کرد و برای آن به دادگاه رسانه احضار شدم.

این پست چاشنی طنز داشت. اما یکی از تهیه‌کنندگان به من زنگ زد و گفت این کار برایت حاشیه ساز می‌شود؛ به همین دلیل بلافاصله پس از انتشار، پست را حذف کردم. با این وجود از من شکایت شده است. در برخی سایت‌های خبری مطلبی مبنی بر اینکه سام درخشانی به دلیل شکایت سحر قریشی به دادگاه فرهنگ و رسانه احضار شده، منتشر شده است.

گفته شده که یک مفسد اقتصادی مولتی میلیاردر که در زندان به سر می برد، از سام درخشانی شکایت کرده و او به دادسرای تهران احضار شده ود. هنوز جزییاتی از احضار و نتیجه احضار سام درخشانی به دادسرا تهران منتشر نشده است. این‌که آیا نام فرد شکایت کننده، سید محمد امامی باشد که هنوز حکمی برای پرونده اش صادر نشده است و در زندان اوین به سر می برد مشخص نیست. نام سید محمد امامی در ساخت فیلم خوب بد جلف نیز دیده شد.

شورای عالی تهیه کنندگان سینمای ایران چندی پیش با صدور بیانیه ای، اعلام کرد که سید محمد امامی ( از دوستان سید محمد هادی رضوی (محکوم اختلاس در بانک سرمایه)) که به اتهام مسائل اقتصادی در زندان اوین به سر می برد، تهیه کننده سینما نیست.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود