راه رفتن بچگانه دونالد ترامپ و نگرانی کارشناسان از سلامت جسمانی او + ویدیو

راه رفتن بچگانه دونالد ترامپ و نگرانی کارشناسان از سلامت جسمانی او + ویدیو

دونالد ترامپ علیه صحبت ها در مورد سستی و ضعف بدنی اش در مراسم فارغ التحصیلی افسران نظامی واکنش نشان داده است. برخی کارشناسان گفته اند که وی در این مراسم «قدم های بچگانه» برداشته و از هر دو دستش برای برداشتن و نوشیدن آب استفاده کرده که نشان از ضعف جسمانی او دارد. برخی کارشناسان گفته اند که رئیس جمهور ایالات متحده که دیروز ۷۴ ساله شد، ممکن است از مشکلات مربوط به مغز و اعصاب رنج ببرد.

اوضاع جسمانی دونالد ترامپ

دونالد ترامپ در واکنش خود به این موضوع اشاره ای به نوشیدن جالب آب در این مراسم نکرده است اما به شدت به راه رفتن همراه با ضعف و سستی اش که به راه رفتن یک کودک شبیه بود، هنگامی که از پله ها پایین می آمد، واکنش نشان داده و گفته که راه رفتن او در این مورد «همراه با کنترل سرعت» بوده است. وی در توییت خود در این باره چنین گفته است: «سراشیبی که بعد از سخنرانی ام در جشن فارغ التحصیلی وست پوینت از آن گایین آمدم بسیار طولانی و شی دار بود و نرده هم نداشت، از همه مهم تر، خیلی هم لیز بود. آخرین کاری که می خواستم انجام دهم افتادن بود برای فیک نیوزها که با آن خوش باشند. ده فوت آخر را با سرعت پایین رفتم تا به زمین مسطح رسیدم. شتاب!».

اوضاع جسمانی دونالد ترامپ

کارشناسان بارها نسبت به نیاز رییس جمهور ایالات متحده به مراقبت های بهداشتی بیشتر هشدار داده و دلیل را نیز تیک های فیزیکی و توییت های اشتباه و پر از غلط او عنوان کرده اند که این صحبت ها همواره با واکنش تند دونالد ترامپ مواجه شده اند. در ایالات متحده وضعیت جسمانی و سلامت رییس جمهور به شدت تحت کنترل و نظارت قرار دارد و کاخ سفید باید به طور منظم درباره سلامت رییس جمهور به رسانه ها پاسخگو باشد. کارشناسان گفته بودند که دونالد ترامپ دستکم از سال ۲۰۱۷ برای نوشیدن از لیوان آب از هر دو دستش استفاده می کند که به نظر این کارشناسان نگران کننده است.

دکتر برندی لی از دانشگاه ییل در توییتر خود در واکنش به این موضوع چنین نوشته است: «این یک نشانه مداوم عصبی است که در ترکیب با دیگر نشانه ها آنقدر نگران کننده است که نیاز به اسکن مغزی را ایجاب می کند». جان کوپر، از حامیان مالی جو بایدن نیز در توییتی در این باره چنین نوشته است: «ویدیوهای اخیر به وضوح نشان می دهند که از لحاظ پزشکی ترامپ دچار مشکل است. شیوه راه رفتن، شیوه گرفتن لیوان آب، کلمات اشتباهش، به فکر فرو رفتن.

اوضاع جسمانی دونالد ترامپ

کاخ سفید چه چیزی را پنهان می کند؟». کاخ سفید اخیراً با انتشار بیانیه ای اعلام کرده که رییس جمهور برای این سن در سلامت کامل جسمانی به سر می برد و ترامپ نیز خود دائماً تاکید دارد که حال جسمانی اش خوب است. دونالد ترامپ قبلاً بارها از فیزیک بدنی باراک اوباما انتقاد کرده و یک بار شیوه پیاده شدن او از هواپیما را به تمسخر گرفته بود.

بیشتر بخوانید: «دونالد ترامپ» و چالش دوباره راه رفتن با دستمال توالتی که به کفشش چسبیده است

منبع: mirror
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۲ نظر

ورود

  • صمد جعفری خرداد ۲۸, ۱۳۹۹

    باباوانگا ظهور ترامپ رو پیش بینی کرده بود، اون گفته بود که تو دوران ترامپ آمریکا درگیر جنگ داخلی میشه و این آقای عزیز هم دچار مشکلات جسمی خواهد شد، بنده به خرافات اعتقادی ندارم اما چیزهای عجیب غریب زیادی تو زندگیم دیدم وبا این شرایط پیش اومده مطمئنم که ایشون ایالات متحده رو به تجزیه می کشونه

  • صمد جعفری خرداد ۲۸, ۱۳۹۹

    حسین جان یه مقاله درباره مجسمه برده دار انگلیسی که به رودخانه انداخته شد هم بذار، تحلیل این حرکت معترضان می تونه پیام های زیادی داشته باشه