شنیده شدن صدای انفجار و رویت نور قرمز رنگ عجیب شرق تهران + ویدیو

شنیده شدن صدای انفجار و رویت نور قرمز رنگ عجیب شرق تهران + ویدیو

در ساعات اولیه بامداد امروز شهروندان تهرانی ویدیوها و عکس هایی از یک نور نارنجی متمایل به قرمز را که برای چند ثانیه آسمان بخش هایی از شرق تهران را روشن کرده بود منتشر کردند. در برخی گزارش ها آمده که قبل از رویت شدن این نور که در مواردی مانند یک آتش می سوزد، صدای انفجار مهیبی شنیده شده است. در این باره، حمیدرضا  گودرزی معاونت امنیتی انتظامی استانداری تهران شنیده شدن صدای انفجار را تایید کرده و گفته که این موضوع در حال بررسی است.

با توجه به شواهد و قرائن، نور دیده شده و انفجار احتمالی در حوالی منطقه پردیس بوده و به گزارش خبرگزاری مهر، این صدا در منطقه پردیس، بومهن و مناطق اطراف به وضوح شنیده شده است. در این میان نورنیوز خبر داده که تصاویر منتشر شده در شبکه های مجازی از رویت نوری قرمز رنگ در آسمان منطقه شرق تهران مربوط به انفجار در یک مخزن گاز صنعتی در حاشیه یکی از مراکز وزارت دفاع بوده و هیچ ارتباطی با تاسیسات نظامی واقع در منطقه نداشته است. شبکه خبر نیز در زیرنویس خود به رویت این نور شدید در شرق تهران واکنش نشان داده است. البته هنوز علت این نور قرمز رنگ به طور رسمی مشخص نشده و مقامات مختلف گفته اند که در حال بررسی ماجرا بوده و بزودی در این زمینه اطلاع رسانی خواهند کرد.

انتظار می رسد با روشن شدن هوا و طی ساعات آینده واقعیت این نور عجیب در شرق تهران مشخص شود. کاربران شبکه های اجتماعی واکنش های متفاوتی به این خبر داشته و برخی از آن ها این انفجارها را به مراکز نظامی مانند پارچین نسبت داده اند. امیر سرتیپ دوم عبدی، سخنگوی وزارت دفاع نیز این موضوع را تایید کرده و گفته است: یک مخزن گاز در منطقه عمومی پارچین منفجر شده و آتش نیز توسط نیروهای اطفا حریق کنترل شده و تلفاتی هم نداشتیم.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود