تورهای تخفیف دار عجیب و وسوسه انگیز برای سفر به کشورهای خارجی

تخفیف های شوکه کننده برای ترویج گردشگری در دوران پسا کرونا

تورهای تخفیف دار عجیب و وسوسه انگیز برای سفر به کشورهای خارجی

به دنبال تورهای تخفیف دار برای سفر به کشورهای خارجی هستید؟ با همه کشورهایی آشنا شوید که بعد از شیوع ویروس کرونا ، یعنی درست در دوران پسا کرونا، برای ترویج گردشگری تخفیف های وسوسه انگیز ارائه می دهند؛ از اقامت رایگان هتل گرفته تا کوپن های اسپا و شهر بازی.

کانکون در مکزیک: اقامت رایگان هتل ، کرایه اتومبیل ، تخفیف شهر بازی ، زمین های گلف و اسپا

بیشتر شهرهای مکزیک امیدوار است که از اواسط ماه ژوئن بتواند از بازگشت گردشگران خود استقبال کند. به همین منظور کمپین جدیدی به نام  VenAlCaribeMexicanoX2 # یا Come2MexicanCaribbean # برای تبلیغ مقصد گردشگری در کارائیب مکزیک در حال راه اندازی است؛ این مقاصد از کانکون تا کوزومل متغیر هستند.

پرکس دو شب رایگان اقامت بیشتر برای هر دو شبی که میهمانان پرداخت می کنند، دو روز کرایه اجاره اتومبیل برای هر دو روز پرداخت شده ، اقامت رایگان تا دو کودک هنگام رزرو دو بزرگسال و همچنین ۲۰ درصد تخفیف برای رفتن به شهربازی ارائه می دهد.

سیسیل در ایتالیا: ۵۰ درصد تخفیف برای هزینه اسکان و پرواز و بلیط گردش

هزینه اسکان در سیسیل و پرواز تا ۵۰ درصد پوشش داده شده و بلیط رایگان برای جاذبه های گردشگری ارائه می شود.

سیسیل ، جزیره جنوبی ایتالیا، اعلام کرده است که می تواند نیمی از هزینه های پرواز بازدیدکنندگان و یک سوم هزینه های هتل را برای جلب توجه گردشگران برای بازگشت گردشگران پس از ویروس کرونا ارائه دهد.

به گزارش وب سایت تایمز، سیسیل بلیط های رایگان بسیاری از موزه ها و اماکن باستانی و تاریخی خود را نیز به گردشگران ارائه می دهد.

این مطلب را هم بخوانید: ایتالیا، کانون کرونا اروپا: کووید ۱۹ و تهدید صنعت گردشگری و سلامت

مادیرا در پرتغال: آزمایش کرونا ویروس رایگان

جزایر پرتغالی مادیرا ، واقع در ساحل مراکش در اقیانوس اطلس ، قرار است از اول جولای دوباره به روی گردشگران بین المللی بازگشایی شوند.

طبق برنامه های این جزایر ، همه بازدید کنندگان باید اثبات کنند که در طی ۷۲ ساعت قبل از عزیمت از کشور یا شهرشان در تست کرونا منفی بوده اند و یا پس از رسیدن ، با هزینه های تحت پوشش دولت مادیرا آزمایش شوند.

قبرس: پوشش هزینه های اقامت ، غذا و دارو برای ابتلای مسافران به کرونا پس از ورود به این کشور

برای هر توریستی که هنگام بازدید از این کشور به ویروس کرونا مبتلا می شود، هزینه های اقامت ، غذا و دارو تحت پوشش قرار می گیرد.

قبرس قول داده است هزینه های گردشگرانی را که هنگام بازدید از این کشور به ویروس COVID-19 مبتلا می شوند تأمین کند.

مقامات این جزیره مدیترانه شرقی گفته اند که در صورت مثبت بودن آزمایش ویروس کرونا در توریست ها، هزینه های هر نوع اقامت ، غذا و داروی مورد استفاده بیماران و خانواده های آنها را پرداخت می کنند.

ایسلند: آزمایش کرونا ویروس رایگان

ایسلند در نظر دارد تا ۱۵ ژوئن مرزهای این کشور را مجدداً به روی گردشگران باز کند و آزمایش های COVID-19 را به مسافران پس از ورود به فرودگاه ارائه می دهد. کسانی که تست منفی دارند ، می توانند از وقت گذرانی خود در این کشور لذت ببرند ، اما کسانی که نتیجه تست مثبت دارند، باید ۱۴ روز در قرنطینه باشند.

به گفته وب سایت اینسایدر، روند جدید مرزی هنوز در حال نهایی شدن است. بنابراین ، هنوز مشخص نیست که آیا این آزمایشات فقط برای یک دوره آزمایشی دو هفته ای اولیه انجام می شود یا فراتر از آن.

یونان: پروازهای ارزان تر به دلیل کاهش مالیات حمل و نقل

نخست وزیر یونان در ماه مه اعلام کرد که مالیات حمل و نقل – از جمله پروازها به این کشور – در تلاش برای تشویق مسافران دور مانده از گردش کاهش می یابد.

این طور که پیش بینی می شود، پروازهای بین المللی به آتن و تسالونیکی از ۱۵ ژوئن از سر گرفته شود.

ازبکستان: پرداخت خسارت ۳۰۰۰ دلاری برای هرکسی که هنگام بازدید از این کشور به ویروس کرونا مبتلا شود

ازبکستان کمپین “تضمین سفر ایمن” را راه اندازی کرده است ، تا در صورت مراجعه گردشگران به این کشور و ابتلا به این ویروس ۳۰۰۰ دلار به بازدیدکنندگان ارائه دهد.

این مطلب هم را بخوانید: ازبکستان به هر گردشگری که در این کشور کرونا بگیرد ۳٫۰۰۰ دلار خسارت می دهد

برای اینکه واجد شرایط دریافت غرامت باشید ، باید سفر خود را با یک راهنمای تور محلی رزرو کرده باشید.

آیا تا کنون تجربه ابتلا به ویروس کرونا را داشته اید که بخواهید با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید؟ یا بخواهید نکته ای در مورد نحوه برخورد شهر یا جامعه شما با این ویروس کشنده را ذکر کنید؟ لطفاً داستان خود را برای ما بگویید.

به شما پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را هم بخوانید:

سفر با هواپیما در دوران شیوع ویروس کرونا: چطور خطر ابتلا به این بیماری را کمتر کنیم؟

کرونا و مسافرت در آستانه سال نو؛ حقایقی مربوط به امنیت سفر در دوران شیوع ویروس ووهان

سفر به خارج از کشور در سال ۱۳۹۹: گران تر از سال ۱۳۹۸؟

هر ایرانی که به سفر خارجی می‌رود باید مالیات سفر پرداخت کند

سفرهایی هوایی و خطراتی که برای سلامت ما دارند؛ از آنفولانزا تا مشکلات مرگبار

قرق شهری در تایلند توسط میمون ها به دنبال شیوع کرونا

منبع: insiderinsider
بدون نظر

ورود