ایده تزئین تولد؛ چند پیشنهاد زیبا اما کم خرج برای برگزاری جشن تولد

ایده تزئین تولد؛ چند پیشنهاد زیبا اما کم خرج برای برگزاری جشن تولد

برای تزئین جشن های تولد همیشه لازم به صرف هزینه ی زیاد نیست. به علاوه گاهی دنبال یک تزئین شخصی تر و منحصر به فردتر هستیم. هر چه که باشد ما پیشنهاد می کنیم برای تزئین جشن تولد خود یا عزیزان تان، آستین ها را بالا بزنید و خودتان دست به کار شوید. در ادامه چند ایده تزئین تولد به شما معرفی خواهیم کرد که هم زیبا و کم خرج هستند هم ساده.

ایده تزئین تولد
فرفره های کاغذی
با مقداری کاغذ رنگی (خرید از دیجی‌کالا) که متناسب با تم تولدتان باشد، چند فرفره درست کنید. از این فرفره ها می توانید برای تزئین میز، در گیفت های مهمانان یا تزئین کیک تولدتان استفاده کنید.
گلدان های رنگین کمانی
با کمی آب، رنگ های خوراکی (خرید از دیجی‌کالا) و گل های تازه می توانید منظره ی زیبایی روی میز ایجاد کنید که حتماً تحسین مهمانان تولد را به دنبال خواهد داشت.
تزئین کلاه های تولد
کلاه های تولد را می توانید با چیزهای مختلف به شکل منحصر به فردی تزئین کنید. متفاوت بودن کلاه ها حتماً مهمانان تان را هیجان زده خواهد کرد. نمونه ی آماده ی کلاه های تولد هم در تنوع بالا موجود است که می توانید آن ها را به راحتی خریداری کنید (خرید از دیجی‌کالا).
تزئین دیوار با بادکنک
دیگر راحت تر از این نمی شود. چند بادکنک بردارید (خرید از دیجی‌کالا) و دست به کار شوید. این بهترین روش برای ایجاد حال و هوای جشن و رنگ بخشیدن به فضا، آن هم بدون هیچ دردسری است.
جاشمعی های اکلیلی
این ایده هم برای جشن تولد بچه ها مناسب است هم برای جشن تولد بزرگ تر ها. این جاشمعی های اکلیلی زیبا که با مقداری اکلیل (خرید از دیجی‌کالا) و چند شیشه ی ساده قابل ساخت هستند، حال و هوای لطیف و عاشقانه ای به جشن می دهند.
آویزها یا بادکنک های بستنی شکل
کسی را می شناسید که بستنی دوست نداشته باشد؟ و البته کسی هم نیست که از ایده ی استفاده از این خوراکی دوست داشتنی برای تزئین تولد خوشش نیاید. برای ساخت آویزهای بستنی از هر چیزی می توانید استفاده کنید. درست کردن بادکنک های بستنی که از آن هم ساده تر است.
لوستر روبانی
لوسترهای روبانی هم بسیار زیبا هستند هم ساخت آن ها بسیار ساده است. دست شما برای انتخاب رنگ های مورد استفاده در ساخت لوستر باز است و می توانید هر رنگی که مطابق تم تولدتان باشد را انتخاب کنید.
بادکنک های دوناتی
بادکنک ها که پای ثابت جشن های تولد هستند. با کمی رنگ و خرده های کاغذ رنگی می توانید بادکنک های خود را به شکل دونات های زیبا و خوشمزه ای درآورید که حال و هوای شیرین و بامزه ای به جشن تولد شما خواهند داد.
گلدان های رنگی
گل ها همیشه ایده ی خوبی برای تزئین هستند. اما برای استفاده از آن ها لازم به صرف هزینه برای خرید گلدان های رنگی و متعدد نیست. شما می توانید با کمی رنگ به گلدان های و شیشه های ساده ای که در خانه دارید رنگ و لعاب تازه ای دهید و از آن ها برای تزئین تولد خود استفاده کنید.
تزئین شمع تولد
شما حتی می توانید شمع کیک تولدتان را تزئین کنید. با مقداری اکلیل و سنگ های براق، چهره ی تازه ای به شمع ها دهید.
بادکنک های اکلیلی
تنها چیزی که برای اجرای این ایده ی زیبا نیاز دارید چند بادکنک، مقداری اکلیل یا پولک (خرید از دیجی‌کالا) یا حتی کاغذ رنگی و کمی هم چسب است. به همین سادگی چند بادکنک متفاوت و زیبا خواهید داشت.
آبشار کاغذ رنگی
با مقداری کاغذ کشی (خرید از دیجی‌کالا) یا روبان می توانید یک آبشار زیبای رنگارنگ روی دیوار بسازید. طول آبشار را می توانید به سلیقه ی خود تعیین کنید.
ریسه های نوری
ریسه های نوری (خرید از دیجی‌کالا) در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده اند و حالا یکی از آن ها در بیشتر خانه ها پیدا می شود. این ریسه ها ایده ی بسیار خوب و ساده ای برای تزئین تولد هستند.
تزئین کیک تولد
برای تزئین کیک تولد احتیاجی به انجام کارهای خاص و مهارت زیاد نیست. شما با چند سیخ چوبی و مقداری چسب و کاغذ رنگی و البته ابتکار و خلاقیت می توانید ظاهر زیبا و متفاوتی به کیک تولد خود دهید. به این تزئینات مخصوص کیک، تاپر گفته می شود که آماده ی آن ها هم در بازار موجود و به راحتی قابل خریداری است (خرید از دیجی‌کالا).
تزئین نی های نوشیدنی
چه بچه باشید و چه آدم بزرگ، همه از پرداختن به جزئیات در تزئینات تولد لذت می برند. شما می توانید روی نی ها (خرید از دیجی‌کالا)، اشکال مقوایی به شکل قلب، سبیل، لب و غیره بچسبانید. این ایده وسیله ای برای خلق عکس های بامزه در جشن تولد شما هم خواهد شد.
ریسه کاغذ رنگی
ریسه کاغذ رنگی نه تنها ایده ی ساده، ارزان و زیبایی است، بلکه با حال و هوای هر جشن تولدی جور در می آید. این ریسه ها را هر جایی که مایل باشید می توانید آویزان کنید.
بادکنک های دنباله دار
با کمی کاغذ کشی یا روبان (خرید از دیجی‌کالا) می توانید برای بادکنک هایتان دنباله درست کنید و ظاهر جدید و زیبایی به آن ها دهید.
یک نظر

ورود