کرونا مراسم جایزه انجمن بازیگران فیلم را هم عقب انداخت

کرونا مراسم جایزه انجمن بازیگران فیلم را هم عقب انداخت

مراسم سال آینده ی اهدای جایزه انجمن بازیگران فیلم به دلیل شیوع جهانی ویروس کرونا به تعویق افتاده است.

بیست و هفتمین مراسم اهدای جایزه انجمن بازیگران فیلم به روز ۱۴ مارس ۲۰۲۱ موکول شده است.

این مراسم ابتدا قرار بود ۲۴ ژانویه ۲۰۲۱ برگزار شود اما پیامدهای شیوع بیماری کووید-۱۹ گریبانگیر مهم ترین مراسم های هنری دنیا هم شده است.

تاریخ جایزه انجمن بازیگران فیلم 2021

این اتفاق بعد از آن رخ داد که نود و سومین مراسم اهدای جوایز اسکار به ۲۵ آوریل ۲۰۲۰ موکول شد. این در حالی بود که مراسم اسکار معمولاً ظرف دو ماه ابتدایی سال میلادی برگزار می شد.

در مراسم سال گذشته انجمن بازیگران فیلم با حضور بزرگ ترین ستاره های هالیوود لحظات به یاد ماندنی ای رقم خورد.

بسیاری از نام های بزرگ هالیوود در بخش جایزه ی «گروه بازیگران» مغلوب فیلم تریلر «انگل» (Parasite) کشور کره جنوبی شدند و بازیگران فیلم بانگ جون-هو موفق به دریافت جایزه ی بهترین نقش آفرینی در این بخش شدند.

خواکین فینیکس جایزه ی بهترین بازیگر نقش اول مرد را به خاطر نقش آفرینی اش در فیلم «جوکر» (Joker) دریافت کرد، اما او از فرصت سخنرانی بعد از دریافت جایزه اش برای ادای احترام به هیث لجر فقید استفاده کرد که نقش جوکر را در فیلم «شوالیه تاریکی» (The Dark Knight) ایفا کرده بود.

رنی زلوگر جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن را به خاطر ایفای نقش «جودی گارلند» در فیلم «جودی» (Judy) از آن خود کرد. جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن به لورا درن برای نقش آفرینی اش در فیلم «داستان ازدواج» (Marriage Story) تعلق گرفت و جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد هم به برد پیت برای ایفای نقش در فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» (Once Upon a Time in Hollywood) کوئنتین تارانتینو رسید.

برد پیت هم یک نطق به یادماندنی داشت که در آن درباره ی علاقه ی تارانتینو به پاهای آدم ها در فیلم هایش هم شوخی کرد.

اما حیرت انگیزترین لحظه ی مراسم اتفاقی بود که در پشت صحنه ی آن رخ داد و تا مدت ها نقل محافل بود: تجدید دیدار برد پیت با همسر سابقش، جنیفر آنیستون.

آنیستون هم آن شب به خاطر نقش آفرینی اش در سریال «برنامه صبحگاهی» (The Morning Show) جایزه انجمن بازیگران فیلم را دریافت کرد، اما عکسی که گفتگوی شاد او و همسر سابقش، پیت در پشت صحنه ی مراسم را نشان می داد، امید طرفداران این زوج سابق به ازسرگیری دوباره ی رابطه ی عاشقانه میان آن ها را زنده کرد.

منبع: mirror
مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود