شکایت سویل خیابانی از محسن افشانی برای انتشار تصاویر خصوصی

شکایت سویل خیابانی از محسن افشانی برای انتشار تصاویر خصوصی

سویل تیانی خیابانی همسر محسن افشانی ، شنبه ۲۱ تیر ۹۹ با مراجعه به شعبه ۱۶ دادسرای فرهنگ و رسانه، از همسرش به دلیل انتشار تصاویر خصوصی او در اینستاگرام، شکایت کرد. سویل خیابانی در رابطه با شکایتش از محسن افشانی گفته بود که به دلیل ضرب و جرح و تصرف عدوانی از محسن افشانی شکایت کرده ام. محسن افشانی چندی پیش نیز مادر و بنده و کارگر خانه را نیز کتک زده بود. محسن افشانی نیز با انتشار ۳ ویدیو  تهدید آمیز در اینستاگرامش، به شکایت سویل خیایانی پاسخ داد.

خواهر و داماد محسن افشانی در خانه سویل خیابانی زندگی می کردند. سویل خیابانی به یکی از رسانه ها گفته بود که محسن افشانی به او حمله کرده است. درخواست طلاق سویل خیابانی از محسن افشانی، چهره جنجالی اینستاگرام در سال ۹۸ را باید نخستین داستان طلاق چهره های مطرح در سال ۹۹ دانست. طبق گفته های سویل خیابانی، درخواست طلاق او، زمستان سال ۹۸ به دادگاه داده شده و در مرحله تمکین قرار دارد.

محسن افشانی طبق گفته های سویل خیابانی، از او درخواست ۵ میلیارد تومان داشته و بعدا اعلام کرد برای طلاق، حاضر است ۱۵ میلیارد ریال بگیرد و سویل خیابانی را طلاق دهد.

طبق گفته های سویل خیابانی، همسر محسن افشانی، محسن افشانی وی را تهدید کرده بود که اگر دست روی خانه مشترک بگذارد، عکس های خصوصی سویل خیابانی را منتشر می کند که محسن افشانی این تهدید را عملی کرد و تصاویر خصوصی سویل خیابانی را در یکی از صفحات اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

پلیس فتا نیز بعدا اعلام کرد این تصاویر، توسط محسن افشانی منتشر شده است. البته صفحه اینستاگرامی که تصاویر خصوصی سویل خیابانی روی آن منتشر شده بود، بسته شد. مهریه سویل خیابانی، ۱۰۰ سکه طلا و ۳ دانگ خانه است. محسن افشانی در خانه ای زندگی میکند که اجاره نامه اش به نام سویل خیابانی است و حاضر به ترک خانه نیست.

محسن افشانی قبلا ویدویی از خود منتشر کرده و گفته: محسن افشانی این ویدیو رو از خودش منتشر کرده و نوشته :من سگم ؛ مثل اخلاقم ولی وفادار و قدرشناس !

سویل تیانی خیابانی
اینستانوشته محسن افشانی در سالگرد انتشار ویدیو جنجالی با سویل خیابانی که به بازداشت وی منجر شد

محسن افشانی» بازیگر تلویزیون و سینما ، چند ماه پیش در دادگاه عمومی و انقلاب تهران حاضر شد. به گفته غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه، «محسن افشانی» دارای دو پرونده در دادگاه است. محسن افشانی برای یکی از پرونده‌ها به یک سال حبس محکوم شد که بعد از تحمل ۶ ماه از حبس در زندان تهران بزرگ، با حکم دیوان عالی کشور از زندان آزاد شد. با ارسال درخواست اعاده دادرسی «محسن افشانی» به دیوان عالی کشور، این دیوان دستور توقف اجرای حکم یک سال حبس وی را صادر کرد.

تصویری از عکس های عروسی محسن افشانی با سویل تیانی خیابانی. لباس عروس بلند سویل، محصول نیایش گالری است و سارا کیانیان نیز آرایش او را بر عهده داشت. طراحی مو سویل نیز کار نسترن اقتداری بود.
سویل تیانی خیابانی پس از انتشار تصاویر خصوصی اش توسط محسن افشانی، موقتا صفحه اینستاگرامش را بست
عکس بالا را سویل خیابانی، ۸ خرداد ماه ۱۳۹۸ در اینستاگرامش منتشر کرده بود

بنابراین با تصمیم قاضی محمد ناصری صالح آباد رئیس شعبه ۲۰ دیوان عالی کشور، افشانی تا زمان رسیدگی مجدد به پرونده از زندان آزاد شد تا پرونده وی مجدد در دادگاه هم عرض بررسی و رأی جدید برای او صادر شود. اما پس از حکم، ۱ سال به زندان رفت.

محسن افشانی با انتشار این عکس نوشته بود: هر وقت توى تلویزیون میدیدم اختلاسگران یا اشرار یا قاتلین رو با این لباس که تَنِشونه نشون میدن، هیچوقت فکر نمیکردم تنِ منم بره!

 سویل تیانی خیابانی ، دختر اسفند ماهی سال ۱۳۶۹، همسر محسن افشانی ، مجری و بازیگر سینما است. سویل به معنی دوست داشتنی در ترکی است. سویل، کارشناسی روانشناسی داشته و متولد شهر تبریز است. سال ۹۷، یک ازدواج لاکچری با محسن افشانی انجام داد که گویا عمرش به ۲ سال هم نرسید. 

انتشار تصاویر خصوصی زوج های جوان در اینستاگرام یا شبکه های اجتماعی، اخیرا به بخشی از روش انتقام گیری دیجیتالی زوج ها تبدیل شده که در سال های اخیر، گزارش های پلیس فتا، حکایت از تبدیل شدن این روش به رویه انتقام گیری افراد از یکدیگر دارد.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۱۵ نظر

ورود

  • امیر تیر ۲۱, ۱۳۹۹

    برن به درک!!!

  • Yasin تیر ۲۱, ۱۳۹۹

    اینا عکسای همدیگه رو میذارن اونوقت مسئولا میان بعدا میگن به خاطر این کارشون اینستاگرام برا همه فیلتر میشه.
    بابا این همه راه برا انتقامه چرا آخه اینستاگرام

  • مانی تیر ۲۱, ۱۳۹۹

    حتی تو خارج طرف حق نداره عکس یه ادم غریبه رو پخش کنه سریعا شکایت میکنن و دادگاه شدیدا به این چیزا رسیدگی میکنه. اما تو ایران طرف عکس زن خودشو پخش کرده. هههههههه
    اون ساشا سبحانی قضیه این محسن افشانی رو یه بار گفته بود. انگار این محسن افشانی برا پول با این خانوم عروسی میکنه و خیلیم بیغرته. انگار محسن افشانی یه بار تو ترکیه قمار میبازه بعد به طرف میگه زنمو یه شب بگیر. بعضیا میگن از اونجا رابطه این دوتا زوج خراب میشه.

  • ایمان محبی تفرشی تیر ۲۱, ۱۳۹۹

    بسم الله الرحمن الرحیم. هنوز نام هنرمند برای برخی از بازیگران سینما وتلویزیون ایران خیلی بزرگ و دست نیافتنی است، امثال مرحوم کشاورز ، مرحوم مشایخی وسایر هنرمندان فرهیخته شاید دیگر تکرار نشوند.

  • امیر تیر ۲۱, ۱۳۹۹

    فقط یه اشتباه آدم نابود میکنه محسن افشانی پرو هس

  • علیرضا بهاری تیر ۲۱, ۱۳۹۹

    سلام
    جدای از قضیه محسن افشانی ، سکه چقدر گرون شده و بازار خانم ها رونق گرفته !

    سکه = ۱۰ میلیون
    مهریه ۱۱۴ سکه = ۱۱۴۰.۰۰۰.۰۰۰ یک میلیارد و صدو چهل میلیون تومان !!!!!!

    آخه مرد تا آخر عمرش هم کار کند تو این وضعیت اقتصادی اینمقدار پول را نمی تواند تهیه کند .

    • محبوبه تیر ۲۳, ۱۳۹۹

      درعوض ،آقایون یادبگیرند مطیع بودن رو،تا اینجوری بلای مهریه سرشون نیاد،حداقل دیگه خانومای این دوروزمونه زحمتِ،تربیتِ نکرده ی مادر شوهراشون ازگردنشون خارجه،ومادرشوهرا باید سعی کنن پسرای مودب ومحترم وقدردان وزن وبچه دوست،وازهمه مهمتر،به یه دونه زن خودشون راضی باشن وهوس باز نباشن روتحویل جامعه ی اسلامی بدن.دراینصورت مجبورنیستن اینهمه مهریه بدن.

      • سعید تیر ۲۵, ۱۳۹۹

        شما ظاهرا دنبال برده می گردی نه شوهر. از حرف زدنت معلومه که خودت چقدر خوب تربیت شدی! با وجود امثال شما که روز به روز هم بیشتر میشین هیچ عجیب نیست اینقدر ازدواج کم شده و آمار طلاق بالا رفته.

  • جواد. جوادی تیر ۲۳, ۱۳۹۹

    اون زمانی که جیک جیک مستونش بود باید فکر زمستونشو میکرد. چنان همدیگر و بغل میکردن و میخندیدن که هر که نگاه میکرد شاید غبطه میخورد به این عشق ولی عزیزان من جوانان کشورم بدانید. در عشق اگر قلب مغلوب عقل بشه. نتیجه اش میشه این برای مرد شاید زیاد مهم نباشه ولی برای دختر در این سن یک شکست حستب میشه پ هر کس چوب کارای خودشو میخوره

    • علی تیر ۲۵, ۱۳۹۹

      اتفاقا اشتباه نکن برادر من الان خانمای مطلقه رو بورسن خیلی ام بهتر از خانمای مجرد کیس خوب سمتشون میره

      • راحیل بهمن ۲۸, ۱۴۰۲

        فقط مردای …و بیکار و بی عار میرن سمتشون تا چیزی گیرشون بیاد .خونه زندگی آماده میخوان .من که جنس زن هستم شوهر یکی دیگه رو نمیخوام .شما دیگه کی هستید؟

  • ابی تیر ۲۵, ۱۳۹۹

    توی این مملکت و وضعیت دلمون به چی خوشه محسن افشانی .همین خانوم یه موتور وسپا گرون قیمت بهش هدیه داد .این همه جوون بیکار که محتاج یه لقمه نونن .یعنی اگر افشانی نترکونن میترکونم

  • علی تیر ۲۵, ۱۳۹۹

    تعجبی نداره هم فروردین ماهیا هم اسفندیا جفتشون گند اخلاقن حالا دو تا ادم گند اخلاق با هم زیر یه سقف برن عاقبتش همینه دیگه خخخ

  • غزل مرداد ۱۱, ۱۳۹۹

    چقد به نظراتتون خندیدم،خدا خیرتون بده
    چقد خیلیا منتظر دیدن بدبختی آدمان،تا اون حسادتهایی که در زمان خوشبختیشون بهشون میکردنو یه جا سرشون خالی کنن،با قضاوت و فحش و ….
    هر قضاوتی که میکنید حتی تو فضای مجازی مطمئن باشید ده برابرش سر آدم میاد،این قانون دنیاست.

  • پگاه مهر ۲۰, ۱۳۹۹

    دو تا دهاتی تازه به دوران رسیده یک ترک یک گلپایگانی زد وبندی ازدواج کردن بعدا زدن به تیر و تار هم گور پدراشون صد بار لعنت