رویارویی تماشایی موش شجاع با گربه کنجکاو + ویدئو

رویارویی تماشایی موش شجاع با گربه کنجکاو + ویدئو

ویدئویی تماشایی از رویارویی موش و گربه ای با یکدیگر منتشر شده. اما برخلاف انتظار، در این مواجهه خبری از تعقیب و گریزهای نفس گیر به سبک کارتون معروف تام و جری نیست، چون گربه ی کنجکاو تصمیم می گیرد این موش شجاع را فقط بو بکشد و به این ترتیب، موش سرش را به خاطر بی پروایی اش بر باد نمی دهد.

این ویدئوی دیدنی که جایی در آمریکا ضبط شده، موش کوچکی را نشان می دهد که مستقیم به طرف گربه ای می رود که مسلماً در برابر جثه ی کوچک او غول پیکر محسوب می شود.

شخصی که این ویدئو را ضبط کرده می گوید این گربه که مرسدس نام دارد در ایوان چوبی خانه شان نشسته بود که ناگهان یک موش کوچک اما شجاع تصمیم می گیرد جلو بیاید و با مرسدس دوست شود!

این ویدئوی عجیب نشان می دهد که مرسدس به پایین خم می شود تا موش را بو بکشد.

موش شجاع اما نه تنها فرار نمی کند بلکه نزدیک تر می آید تا او هم مرسدس را بو بکشد و به این ترتیب با گربه رخ در رخ می شود.

گربه و موش یکدیگر را تماشا می کنند و گهگاه خود را به صورت یکدیگر نزدیک تر می کنند تا همدیگر را ببویند.

وقتی سر و کله ی یک مرغ مگسخوار پشت نرده ها پیدا می شود، توجه مرسدس چند لحظه ای به آن جلب می شود، تا آنکه پرنده پرواز می کند و می رود و مرسدس دوباره رویش را به طرف موش برمی گرداند.

رویارویی موش شجاع با گربه کنجکاو

گرچه گربه ها به ذات شکارچی شان مشهورند و موش ها، پرندگان و حتی قورباغه های باغی را شکار می کنند، اما این ویدئو تنها استثنای این نکته نیست.

در موردی جالب سال گذشته در شهر هانگژوی چین، یک گربه و یک موش را در حالی دیده بودند که در کنار هم زیر نور خورشید که بعد از چندین روز بارش می تابید، لم داده بودند.

جالب است بدانید که در میان حیوانات جونده، نوعی انگل تک سلولی به نام توکسوپلاسما گوندی وجود دارد که می تواند کاری کند موش ها راحت تر شکار گربه ها شوند.

تصور می شود این انگل ترس از گربه ها را در موش ها از بین می برد و کاری می کند آن ها در مجموع اضطراب کمتری داشته باشند و میل بیشتری به خطر پذیری پیدا کنند.

بیشتر بخوانید:

گربه ها از آب متنفر نیستند! ۱۴ باور رایج اما غلط درباره گربه ها و ویژگی های آن ها

با جذاب‌ترین و شیرین‌ترین نژاد گربه در جهان آشنا شوید

به مناسبت روز جهانی گربه؛ چرا این حیوانات اینقدر دوست‌داشتنی هستند

با گربه های گرگینه ای آشنا شوید؛ نژاد نادر لیکوی که ۲ هزار یورو قیمت دارد

موئت؛ گربه پرشین نابینا که ستاره شبکه های اجتماعی شده

پیرترین گربه دنیا در سن ۳۱ سالگی از دنیا رفت

منبع: dailymail
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • مجتبی تیر ۲۲, ۱۳۹۹

    دیگه هیچ چی مثل قبل سرجاش نیست ! اصلا دنیای کنفیکون شده