هنرپیشه هایی که به کرونا مبتلا شدند؛ از «لیلا بلوکات» تا «بهاره رهنما»

هنرپیشه هایی که به کرونا مبتلا شدند؛ از «لیلا بلوکات» تا «بهاره رهنما»

بازیگرانی که کرونا گرفتند بخشی از واقعیت ابتلای ایرانیان به ویروس منحوس کووید ۱۹ است. کووید ۱۹ ساده تر از آن چه که تصور کنید، شما و اطرافیان شما را مبتلا می کند. حتی تدابیر شدید مراقبتی و رعایت پروتکل های بهداشتی نیز گاها مانع جدی بر سر راه عدم ابتلای مردم به این ویروس نشده است. چه بسیار افرادی که ماه ها از خانه بیرون نرفته اند و در قرنطینه سخت خانگی هستند اما هم خانه ای ها و غذاها و مسائل دیگر باعث ابتلا آن ها به کرونا شده است.

هنرپیشه های سینما، خوانندگان، ورزشکاران نیز این روزها درگیر کرونا هستند. اگر چه کرونا خطرناک است، اما شاید شما خواننده گرامی نیز به کرونا مبتلا شده اید و بیماری را سپری کرده و متوجه نشدید. لذا حتی برای کسانی که مبتلا به کرونا شده اند نیز تضمینی برای عدم ابتلای مجدد نیست. پس رعایت سختگیرانه پروتکل های بهداشتی حداقل تا پایان سال ۱۳۹۹ توصیه شده است. تا زمانی که واکسن کووید ۱۹ اجرایی نشود، قربانی بعدی کرونا، می تواند شما یا اطرافیان باشد. در عرصه هنرپیشه ها، کرونا ،مبتلایانی داشته که در این گفتار به مرور اضافه می شود.

چهره های سرشناس عالم سیاست، هنر و ورزش در داخل و خارج از کشور، تا کنون در ماه های اخیر به کووید ۱۹ مبتلا شده و خوشبختانه حال همه آن ها خوب است. از علی لاریجانی و وریا غفوری گرفته تا بوریس جانسون و پائولو مالدینی و آمیتا باچان. خلاصه برای آشنایی با دنیای عجیب کرونا، کافی است به هشتگ کرونا در اینستاگرام مراجعه کنید تا هم نظر سلبریتی ها درباره کرونا را بدانید و هم با مد کرونایی (coronafashion) شاخ های اینستاگرام و ستارگان سینما و موسیقی در روزهای قرنطینه آشنا شوید.

لیلا بلوکات صاحب موسسه خیریه مهرلیلا و از هنرپیشه های سینما، تئاتر و تلویزیون که این روزها در برنامه عصر جدید شبکه ۳، به عنوان یاور امور خیریه در مناطق کم برخوردار کشور، مشغول تقسیم بسته های هدیه مردم به مددجویان نمایش داده می شود، با انتشار پستی در اینستاگرامش، خبر ابتلا به کرونا را رسانه ای کرد. او در مشهد، به کرونا مبتلا شد.

بازیگرانی که کرونا گرفتند
پست اینستاگرامی لیلا بلوکات از بایگرانی که کرونا گرفتند

برای دیدار با کودکان معلول به این شهر سفر کرده بود و بعد از مدتی، متوجه مثبت شدن تست کرونا شد. او توانسته دوره ۱۴ روزه بیماری را به سلامت بگذراند. ابتلای لیلا بلوکات به کرونا با وجود محافظت های شدید او نشان می دهد که کرونا هر لحظه می‌تواند ما را غافلگیر کند.

بهاره رهنما از سلبریتی های هنردوست و اهل کتاب است که خبر ابتلایش به کرونا را رسانه ای کرد. بیش از ۴ میلیون دنبال کننده در اینستاگرامش دارد و از هر دری سخن می گوید. اهل قلم است و ۲ ازدواج او، به اندازه کافی خبر ساز بود تا او را دوباره به صدر اخبار زرد بکشاند. ازدواج دوباره همسر سابق بهاره رهنما و خبر ابتلای بهاره خانم به کووید ۱۹، ۲ موضوعی است که چند روز اخیر در شبکه های اجتماعی بازتاب یافته است.

بازیگرانی که کرونا گرفتند
پست اینستاگرامی بهاره رهنما از بازیگرانی که کرونا گرفتند درباره ابتلا به کووید ۱۹

او با انتشار عکسی در اینستاگرامش گفته بود که روز هفتم قرنطینه خانگی را سپری می کند و روبه بهبودی است. صدور حکمی علیه بهاره رهنما به دلیل شکایت سیروان خسروی، بهاره رهنما را به شخصیت جنجالی ۴ ماهه نخست سال ۹۹ تبدیل کرده است. اقدامی که برای بهاره رهنما، با توجه به فعالیت های تجاری در اینستاگرامش، خیلی هم ناخوشایند نیست. بهاره رهنما را در لایو ها و استوری هایش بیشتر می توان دید.

بهاره رهنما و لیلا بلوکات، با اینکه به کووید ۱۹ مبتلا شدند، اما سر کار آن هابه بیمارستان کشیده نشد. اما سر و کار کیانوش گرامی، هنرپیشه سینما و تئاتر و تلویزیون، به بیمارستان کشیده شد.

او را در آشپزباشی، سلطان، دایره زنگی و خیلی دور خیلی نزدیک و سن پترزبروگ دیده ایم. در تخت بیمارستان میلاد با رسانه ها سخن گفت و CTSCAN مشخص کرد که او به کرونا مبتلا شده است. متاسفانه همسر و ۲ دختر کیانوش گرامی هم مبتلا به کرونا شده اند. کیانوش گرامی ۵۸ ساله، گفته بود که مردم کرونا را جدی بگیرند. چون کرونا، قربانیان خود را خیلی جدی گرفته است!

بازیگرانی که کرونا گرفتند
تصویر اینستاگرام گلاب آدینه از بازیگرانی که کرونا گرفتند

گلاب آدینه، همسر سابق مهدی هاشمی، هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون کشورمان نیز اخیرا به کرونا مبتلا شده است. نورا هاشمی،‌دختر او نیز به کرونا مبتلا شده است که گویا روند بهبودی انها رضایت بخش است. مهدی هاشمی نیز با مهنوش صادقی ازدواج کرد.

شمار بازیگرانی که کرونا گرفته اند دقیقا مشخص نیست. چون بعضی ها اعلام نمی کنند. بعضی ها هم در اینستاگرام اعلام می کنند و بعضی ها هم برای ممانعت از نگرانی دوستان و آشنایان و مخاطبانشان، از اعلام، پرهیز میکنند. توجه کنید که بسیاری از مبتلایان به کرونا، علامت خاصی ندارند و می توانند صدها نفر را مبتلا کنند. در ایران هر ۳۰ ثانیه یک نفر به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست می دهد و شمار قربانیان جهانی بیش از ۶۰۰ هزار نفر شده است. کرونا را جدی نگیرید، قربانی بعدی خواهید بود.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود