کودکان دهه هفتادی هالیوود اکنون کجا هستند؟

کودکان دهه هفتادی هالیوود اکنون کجا هستند؟

کودکان دهه هفتادی هالیوود که هریک شهرتی برای خود دست و پا کرده بودند اکنون در دوران میانسالی به سر می‌برند و جالب است بدانیم شهرت در زندگی هرکدامشان چه تأثیری داشته. شهرت در دوران کودکی موضوعی نیست که هرکسی بتواند به راحتی هضم کند و کودکان دهه هفتادی هالیوود نیز از این قاعده مستثنی نبوده‌اند. در این میان برخی از کودکان دهه هفتادی هالیوود ، همچون جودی فاستر و بروک شیلدز، به بازیگران بسیار مشهور هالیوود بدل شدند،‌ برخی هنوز هم برای نسل جدید چهره‌هایی آشنا به حساب می‌آیند و برخی دیگر نیز با مشکلات روانی و اعتیاد دست‌به‌گریبانند.

در این مطلب به سرگذشت کودکان دهه هفتادی هالیوود می‌پردازیم، از بچه‌هایی که بازیگر سریال کمدی (خانواده‌ی برَندی) بودند بگیرید تا بازیگرانی که به اسکار رسیدند اما از دنیای بازیگری خداحافظی کردند.

۱ ) جودی فاستر

کودکان دهه هفتادی هالیوود
جودی فاستر – ۱۹۷۶

نخستین مورد از کودکان دهه هفتادی هالیوود که سراغشان می‌رویم جودی فاستر است. جودی فاستر سال ۱۹۷۶ و در سن ۱۴ سالگی به خاطر بازی در فیلم «راننده تاکسی» نامزد دریافت جایزه‌ی اسکار شد. فاستر بازیگری را از دهه‌ی شصت میلادی آغاز کرد اما با نقش‌آفرینی‌اش در فیلم «راننده تاکسی» بود که توجه همگان را به خود جلب کرد. جودی فاستر در این فیلم نقش یک روسپی زیر سن قانونی را بر عهده داشت. این فیلم در ابتدا به خاطر آنکه چنان نقشی را بر عهده‌ی دختری دوازده سال گذاشته با جنجال‌هایی روبرو بود اما در نهایت نقدهای بسیار مثبتی را از آن خود کرد. جودی فاستر همچنین و به خاطر بازی در فیلم «جمعه‌ی عجیب و غریب» سال ۱۹۷۶ و فیلم «کَندِلشو» سال ۱۹۷۷ تندیس نوجوان نمونه را دریافت کرد.

کودکان دهه هفتادی هالیوود
جودی فاستر – ۲۰۱۹

اما موفقیت‌های جودی فاستر به همینجا ختم نشد و او در هالیوود باقی ماند و در مراسم گلدن گلوب سال ۲۰۱۳ بود که توانست تندیس «سیسیل بی. دِمیل» را از آن خود کند.

فاستر تحصیلاتش را در دانشگاه یِیل به پایان برد و سال ۱۹۸۸ پس از فراغت از تحصیل در درام حقوقی «متهم» نقش «سارا توبیاس» را عهده‌دار شد. این فیلم برای او نخستین جایزه‌ی اسکارش را به ارمغان آورد. پس از گذشت سه سال، نقش‌آفرینی او در فیلم معروف «سکوت بره‌ها» بود که نقطه‌ی عطفی در دوران بازیگری‌اش رقم زد. او در این فیلم نقش مأمور اف‌بی‌آی به نام «کلاریس اِستارلینگ» را برعهده داشت و دومین اسکارش را نیز مرهون همین نقش است.

جودی فاستر که اکنون ۵۷ سال دارد دهه‌ی ۲۰۰۰ را با بازی در فیلم‌هایی همچون «پناهگاه»، «نقشه‌ی پرواز» و «نفوذی» به پایان برد. پس از آن نیز بیشتر در کسوت کارگردانی مشغول به کار شد.

۲ ) دانی آزمِند

کودکان دهه هفتادی هالیوود

دانی آزمند، از دیگر کودکان دهه هفتادی هالیوود، چند سال پیش از خواهر کوچک‌ترش مشهور شد. این خواننده نخستین آلبومش را در سن ۱۴ سالگی و در سال ۱۹۷۱ با عنوان «آلبوم دان آزمند» روانه‌ی بازار کرد و آلبوم بعدی‌اش نیز در همان سال با عنوان «تقدیم به تو، با عشق، از طرف دانی» منتشر شد. هر دوی این آلبوم‌ها مورد توجه مخاطبانش قرار گرفتند و به ترتیب به رتبه‌ی دوازدهم و سیزدهم بیلبورد ۲۰۰ رسیدند. دانی دو آلبوم دیگرش را با اسم «پرتره‌ای از دانی» و «جوانی» در سال ۱۹۷۲ منتشر کرد.

دانی آزمند در مصاحبه‌ی سال ۲۰۱۴ خود با واشنگتن پست گفته: «اگر توی نوجوانی مشهور نمی‌شدم و در حالت عادی آلبوم‌هامو منتشر می‌کردم وضعیت خیلی فرق می‌کرد و به اندازه‌ی حالا مخاطب نداشتم.»

کودکان دهه هفتادی هالیوود
دانی آزمند – حدود سال ۱۹۷۰

آزمند که اکنون ۶۲ ساله است تلاش بسیاری کرد تا از کلیشه‌ی نوجوانی‌اش جدا شود و اکنون نیز یکی از خوانندگان موفق سبک پاک به شمار می‌آید. آهنگ «سرباز عشق» او سال ۱۹۸۹ رتبه‌ی دوم آهنگ سال را از آن خود کرد. دنی آزمان در دهه‌ی ۹۰ میلادی در تئاتر موزیکال «جوزف و کت جادویی رنگارنگ» (که اغلب با نام مستعار جوزف شناخته شده) به ایفای نقش پرداخت و نقش جوزف را بر عهده داشت و پس از آن نیز در نسخه‌ی فیلم همین نمایش نیز بازی کرد. کودکان نیز او را با صدای آوازخوانی‌های کاراکتر لی شانگ در انیمیشن کلاسیک «مولان» می‌شناسند.

دانی و خواهرش ماری آزمند نوابر سال ۲۰۱۹ نمایششان در لاس‌وگاس آمریکا را پس از یازده سال به پایان رساندند. این مایش ابتدا بنا بود ۶ هفته‌ای باشد اما چنان معروف شد که بیش از یک‌دهه ادامه یافت. دانی آزمند همچنین سال ۲۰۰۹ برنده‌ی مسابقه‌ی تلویزیونی «رقص با ستارگان» شد و همچنین در مسابقه‌ی «خواننده‌ی نقاب‌دار» مقام دوم را کسب کرد تا تی-پِین فاتح آن مسابقه شود.

۳ ) ماری آزمِند

ماری آزمند - 1974
ماری آزمند – ۱۹۷۴

از دیگر کودکان دهه هفتادی هالیوود می‌توان به ماری آزمند اشاره کرد. او نیز همچون برادرش خواننده‌ای پرآوازه محسوب می‌شود و در دهه‌ی هفتاد میلادی نوجوانی بیش نبود. اما برخلاف برادرش بیشتر به موسیقی کانتری علاقه داشت تا موسیقی پاپ، هرچند همچنان محبوب دل نوجوان آن زمان بود.

او سال ۱۹۷۳ نخستین تک‌آهنگش را با عنوان «رز کاغذی» روانه‌ی بازار کرد که هم میان موسیقی بزرگسالان (Adult Contemporary) جایگاه خاصی یافت و هم میان آهنگ‌های سبک کانتری. این آهنگ او حتی در میان ۱۰۰ آهنگ برتر نیز به رتبه‌ی پنجم رسید. همان سال بود که ماری آزمند آلبوم نخستش را منتشر کرد و نامش را هم‌نام تک‌آهنگش گذاشت. این آلبوم او به صدر جدول موسیقی کانتری در آن سال رسید. جالب است این افتخارات او زمانی نسیبش شدند که او ۱۳ سال بیشتر نداشت.

کودکان دهه هفتادی هالیوود

ماری آزمند همچنان همراه برادرش به اجرای برنامه‌شان در لاس‌وگاس مشغول بود که در سپتامبر سال ۲۰۱۹ به مجریان برنامه‌ی «گپ – The Talk» پیوست. پس از اعلام پایان برنامه‌ی لاس‌وگاس، ماری آزمند که به شصت‌سالگی‌اش رسیده بود حرفه‌اش را کسوت مجری‌گری برنامه‌ی گپ ادامه داد و در سپتامبر سال ۲۰۱۹ جایگزین سارا گیلبرت، ستاره‌ی مشهور مجموعه‌ی «رُزان» شد. او همچنین در پی انتشار آلبوم یازدهم خود است، آلبومی که قرار است به سبک اپرا باشد.

از زندگی شخصی ماری آزمند نیز می‌توان گفت که او سه بار تا کنون ازدواج کرده. او در سال ۱۹۸۲ با استفان کریگ ازدواج کرد و سه سال بعد، یعنی سال ۱۹۸۵ زندگی مشترکشان به پایان رسید. ماری آزمند سپس در سال ۱۹۸۶ با برایان بلوسیل ازدواج کرد و در سال ۲۰۰۷ از او جدا شد. چهار سال پس از آن نیز در سال ۲۰۱۱ با همان لباس عروسی سال ۱۹۸۲ خود دوباره با استفان کریگ ازدواج کرد.

فراز و نشیب زندگی شخصی ماری آزمند به اینجا ختم نمی‌شود و او در سال ۲۰۱۰ بود که متحمل غم بزرگی شد. یکی از هشت فرزندش، مایکل بلوسیل، در سن هجده سالگی اقدام به خودکشی کرد. آزمند در این باره گفته: «توی زندگیم دوران سختی‌و گذروندم اما این اتفاق بدترین اتفاقی بود که برام افتاده.

۴ ) مایک لوکینلند

کودکان دهه هفتادی هالیوود

یکی دیگر از کودکان دهه هفتادی هالیوود «مایک لوکینلند» است که از بازیگران سریال «خانواده‌ی برندی» بود و از سن ۹ تا ۱۴ سالگی در این سریال به ایفاق نقش پرداخت. او در این سریال نقش بابی، دومین فرزند کوچک خانواده‌ی برندی را بر عهده داشت. او هنگامی که وارد سریال شد ۹ ساله بود و تا اتمام سریال، چهارده‌سالگی او، در آن نقش داشت. مایکل لوکینلند سابقه‌ی ایفای نقش در سریال و فیلم‌های بسیاری دارد که می‌توان گفت همه‌شان را مدیون نقش خود در سریال خانواده‌ی برندی است. او همچنین سال ۱۹۷۴ در فیلم «آسمان‌خراش جهنمی» بازی کرد.

کودکان دهه هفتادی هالیوود
مایک لوکینلند – ۲۰۰۸

مایک لوکینلند هم‌اکنون در ایالت یوتا کسب‌وکاری در حوزه‌ی بتن تزئینی دارد و از دنیای بازیگری خداحافظی کرده. او اکنون که در ۵۹ سالگی خودش به سر می‌برد تمام تمرکز خود را بر کسب‌وکارش معطوف کرده. لوکینلند در سال ۲۰۱۳ در مورد اعتیادش به الکل گفت باور دارد هرچه در صنعت سرگرمی وجود دارد پوچ و تهی است. ۲۰۱۹ بود که خواهر و برادران سریال «خانواده‌ی برندی» دوباره دور هم جمع شدند تا مینی‌سریالی از سریال کلاسیک را مجدداً روی آنتن تلویزیون ببرند، اما مایک لوکینلند حاضر نشد به جمع آن‌ها بپیوندد. لوکینلند در سال ۱۹۸۷ با کِلی وِرموت ازدواج کرد و این زوج هم‌اکنون دو فرزند دارند.

۵ ) بروک شیلدز

کودکان دهه هفتادی هالیوود
بروک شیلدز – ۱۹۷۹

بروک شیلدز نیز از دیگر کودکان دهه هفتادی هالیوود است. او در سال ۱۹۷۸ در حالی فیلم جنجال‌برانگیز «کودک زیبا – Pretty Baby» را بازی کرد که ۱۲ سال بیشتر نداشت. او وقتی یازده ماهه بود وارد حرفه‌ی مدلینگ شد! اما نقطه‌ی عطف زندگی هنری‌اش زمانی رقم خورد که در فیلم کودک زیبا به ایفای نقش پرداخت. او در این فیلم نقش یک روسپی زیر سن قانونی را برعهده داشت. او سپس در سال ۱۹۷۹ در فیلم وسترنی با عنوان «واندا نوادا» بازی کرد. بروک شیلدز در دو فصل اخیر «جِین باکره» به ایفای نقش پرداخته.

کودکان دهه هفتادی هالیوود

او که اکنون ۵۵ ساله است از همان زمان دهه‌ی هفتاد میلادی تا کنون نامش را میان بهترین‌های هالیوود جای داده. او به خاطر نقش‌آفرینی در سریال کمدی موقعیت «ناگهان سوزان – Suddenly Susan» که از سال ۱۹۹۶ تا ۲۰۰۰ در چهار فصل پخش شد دو بار نامزد دریافت جایزه‌ی گلدن گلوب شد. شیلدز در سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۰۹ در سریال «جنگل رژلب – Lipstick Jungle» به ایفای نقش پرداخت.

بروک شیلدز در مورد افسردگی پس از زایمان خود حرف‌های بسیاری زده و حتی کتابی در این مورد منتشر کرده است. او سال ۱۹۹۷ با آندره آغاسی، تنیس‌باز پرافتخار و مشهور، ازدواج کرد اما زندگی مشترکشان دو سال بیشتر دوام نداشت. سپس با کریس هنچی در سال ۲۰۰۱ ازدواج کرد و دو فرزند دارند.

۶ ) سوزان اولسِن

کودکان دهه هفتادی هالیوود

سوزان اولسن کوچکترین بازیگر سریال «خانواده‌ی برَدی» بود و تا پایان این سریال در سال ۱۹۷۴ در آن نقش‌آفرینی می‌کرد. او که یکی دیگر از کودکان دهه هفتادی هالیوود است هنگامی که برای تست بازیگری انتخاب شد هشت‌ساله بود. سوزان اولسن همچنین در تمام دیگر مجموعه‌‌های «خانواده‌ی بردی» بازی کرد، به جز سری «کریسمس خانواده‌ی بردی» که در سال ۱۹۸۸ فیلم‌برداری می‌شد و او در آن زمان ماه عسلش را می‌گذراند.

اولسن پس از آن هر از گاهی در آثار مختلف سینمایی به ایفای نقش می‌پردازد و تا سال ۲۰۱۶ نیز مجری برنامه‌ای رادیویی بوده اما در پی اظهارات همجنسگراهراسانه‌اش در فیس‌بوک از آن برنامه اخراج شد.

کودکان دهه هفتادی هالیوود
سوزان اولسن – ۲۰۱۹

سوزان اولسن پس از آنکه در مجموعه‌ی «خانواده‌ی برندی» نقش «سیندی» را برعهده گرفت دیگر چندان در حرفه‌ی بازیگری فعال نبود. او در دهه‌ی ۹۰ میلادی به طراحی لباس روی آورد و حتی با برند کانورس نیز همکاری می‌کرد. سوزال اولسن اکنون ۵۸ ساله است و همچنین علاقه‌ی بسیاری نیز به حیوانات دارد.

۷ ) لیف گَرِت

کودکان دهه هفتادی هالیوود
لیف گرت – ۱۹۷۷

مورد بعدی در فهرست کودکان دهه هفتادی هالیوود «لیف گَرِت» است که در این دهه سه آلبوم منتشر کرد و همچنین فیلم و سریال‌های بسیاری به نقش‌آفرینی پرداخت. او چهارده‌ساله بود که با بازی در سریال درام «سه مسافر – Three for the Road» به شهرت رسید و در جمع نوجوانان نمونه جای گرفت. گرت در سال ۱۹۷۷ نخستین آلبومش را در حالی منتشر کرد که هیچ سواد موسیقیایی نداشت. شهرت بی‌حد و حصرش او باعث پیشرفت او در صنعت موسیقی شد و تا سال ۱۹۸۱ توانست چهار آلبوم دیگر نیز منتشر کند. لیف گرت سپس در دهه‌ی هشتاد دوباره به حرفه‌ی هنرپیشگی بازگشت و برای فیلم‌هایی همچون «خیابان تاندِر – Thunder Alley» و «بیگانگان» جلوی دوربین رفت.

کودکان دهه هفتادی هالیوود

گرت چندین‌بار به جرم حمل مواد مخدر دستگیر شد. او در برنامه‌ی تلویزیونی «توانبخشی سلبریتی‌ها با دکتر درو» درباره‌ی اعتیادش سخن گفت. لیف گرت که اکنون ۵۸ ساله است در فصل چهارم این برنامه (سال ۲۰۱۰) حضور یافت و آن قسمت برنامه را می‌توان آخرین حضورش جلوی دوربین از آن زمان دانست. خاطرات او با عنوان «حقایق زندگی نوجوانی نمونه» در نوامبر سال ۲۰۱۹ منتشر شد.

۸ ) پیتر اوسترِم

کودکان دهه هفتادی هالیوود

پیتر اوسترم در فیلم «ویلی وانکا و کارخانه‌ی شکلات‌سازی» محصول سال ۱۹۷۱ نقش چارلی باکِت را برعهده داشت و آن زمان دوازده‌ساله بود. یک کارشناس استعدادیابی او را هنگامی کشف کرد که پیتر در حال نقش‌آفرینی در یک نمایشنامه بود. او فرایند نسبتاً طولانی انتخاب بازیگر را پشت سر گذاشت و سپس به او گفتند ۱۰ روز فرصت دارد تا خودش را به مونیخ برساند تا بتواند در فیلم بازی کند. استودیوی فیلم‌سازی آماده بود تا قراردادی برای سه فیلم آینده‌ی او تنظیم کند اما او نپذیرفت.

پیتر اوسترم، از دیگر کودکان دهه هفتادی هالیوود، فقط در همان فیلم «ویلی وانکا و کارخانه‌ی شکلات‌سازی» بازی کرد و پس از این فیلم از دنیای بازیگری جدا شد و بعدها نیز حرفه‌ی دامپزشکی را در پیش گرفت.

کودکان دهه هفتادی هالیوود
پیتر اوسترم – ۲۰۱۴

پیتر اوسترم که اکنون ۶۲ ساله است در همان زمان کودکی‌اش تصمیم گرفت از دنیای بازیگری فاصله بگیرد و بر این باور بود که برای چنین کاری ساخته نشده. همچنین او عامدانه دوران بازیگری‌اش را از نزدیکانش پنهان کرد و حتی به همسرش هم چیزی از این موضوع نگفت. همسرش موقعی فهمید که پیتر زمانی بازیگر بوده که قرار شد مادر پیتر را ملاقات کند و همان زمان بود که پیتر این موضوع را با او در‌میان گذاشت.

اوسترم درباره‌ی حرفه‌ی اکنونش می‌گوید: «بازیگری ایرادی نداره اما من به دنبال شغلی مداوم بودم و مهم‌ترین نکته هم این بود که دنبال کاری باشم که عاشقانه دوستش دارم. نسبت به شغل الانم چنین حسی دارم.» گرچه پیتر اوسترم تصمیم گرفت زندگی به‌دور از شهرت را در پیش بگیرد اما همچنان با جامعه در ارتباط است و گاهی هم به مدارس دولتی می‌رود و برای دانش‌آموزان از بازیگری‌اش می‌گوید و از روزگاری که در کسوت دامپزشک می‌گذراند.

۹ ) کویین کامینگز

کودکان دهه هفتادی هالیوود
کویین کامینگز در فیلم «دخترِ وداع»

کویین کامینگز نیز از دیگر کودکان دهه هفتادی هالیوود است و هنگامی که برای بازی در فیلم «دخترِ وداع» محصول سال ۱۹۷۷ نامزد دریافت جایزه‌ی اسکار شد ۱۰ سال بیشتر نداشت. او پس از بازی در این فیلم، در فیلم دیگری به نام «به من گوش بده» محصول سال ۱۹۸۹ بازی کرد که آخرین اثر او در کارنامه‌ی هنری‌اش محسوب می‌شود. با توجه به اینکه کویین کامینگز در ۱۰ سالگی موفق شد به نامزدی اسکار برسد لقب «جوان‌ترین نامزد تاریخ اسکار» را نیز از آن خود کرده. او طی سال‌های ۱۹۷۸ تا ۱۹۸۰ در ۳۶ قسمت از سریال درام «خانواده» محصول شبکه‌ی اِی‌بی‌سی آمریکا جلوی دوربین رفت.

کودکان دهه هفتادی هالیوود
کویین کامینگز – ۲۰۱۲

کویین کامینگز که یکی دیگر از کودکان دهه هفتادی هالیوود به حساب می‌آید اگرچه در سال ۱۹۹۱ از دنیای بازیگری خداحافظی کرد، بعدها حرفه‌ی نویسندگی را در پیش گرفت و تا اکنون سه کتاب منتشر کرده است. کامینگز که اکنون ۵۲ ساله است در دهه‌ی ۲۰۰۰ تمرکزش را بر نویسندگی گذاشت و با وبلاگی به اسم «نوشته‌های کیو-سی» آغاز کرد و در پی آن نیز سه عنوان کتاب را به رشته‌ی تحریر درآورد و منتشر کرد. او همچنین سال ۲۰۱۷ برای مجله‌ی اِسکوآیِر در مورد جنبش #من _هم مقاله‌ای نوشت و از تجارب آزار جنسی خود و رفتارهای مشکل‌ساز در هالیوود نوشت.

۱۰ ) وَلِری بِرتینِلی

کودکان دهه هفتادی هالیوود
وَلِری بِرتینِلی – ۱۹۷۷

ولی برتینلی از سال ۱۹۷۵ در سریال کمدی موقعیت «روزی روزگاری» بازی می‌کرد، سریالی که ۹ سال تمام پخش می‌شد. او نیز که از کودکان دهه هفتادی هالیوود به شمار می‌آید در آغاز پخش سریال ۱۵ سال داشت و از مجموع ۲۰۹ قسمت این سریال، در ۲۰۸ قسمت جلوی دوربین رفت. او همچنین طی این یک دهه در سریال معروف دیگری به اسم «پسران هاردی» نقش‌آفرینی کرد و همچنین در مسابقه‌ی تلویزیونی «مسابقه‌ی ستاره‌های تلویزیون» شرکت کرد. برتینلی سال ۱۹۸۱ در سن ۲۱ سالگی با اِدی وَن هِیلِن ۲۶ ساله (آهنگساز و گیتاریست پرآوزه‌ی موسیقی راک) ازدواج کرد و صاحب فرزندی شدند که نامش را «وُلفگانگ» گذاشتند.

کودکان دهه هفتادی هالیوود
ولری برتینلی – ۲۰۱۹

ولی برتینلی سال ۲۰۰۱ از ون هیلن جدا شد اما شش سال طول کشید تا جداییشان را رسماً نهایی کنند. او اعتیاد ون هیلن به مواد و الکل و همچنین بی‌علاقگی‌اش به ترک سیگار را علت جدایی‌اش از او دانسته. برتینلی را در دهه‌ی ۲۰۰۰ با تبلیغ محصولات جِنی کرِیگ (برند محصولات رژیمی) می‌شناسند و طی همین برنامه‌های تبلیغاتی بود که به خودش هم حدود ۲۰ کیلو لاغر شد. او همچنین بین سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۵ در سریال کمدی موقعیت «کلیولند سوزان» نیز نقش‌آفرینی کرد. سال ۲۰۱۱ نیز با تام ویتال، همسر کنونی‌اش، ازدواج کرد.

برتینلی هم‌اکنون ۶۰ سال دارد و مجری دو برنامه‌ی آشپزی «غذای خانگی ولری» و «جام قهرمانی بچه‌های سرآشپز» است. حضور او در این برنامه‌ها برایش دو جایزه‌ی امی را در سال ۲۰۱۹ به ارمغان آورد.

۱۱ ) کریستوفر نایت

کودکان دهه هفتادی هالیوود
کریستوفر نایت – ۱۹۷۴

آخرین مورد از کودکان دهه هفتادی هالیوود که در این مطلب می‌خوانید «کریستوفر نایت» است. او نیز یکی دیگر از بازیگران سریال مشهور و محبوب «خانواده‌ی بردی» بود که از سن ۱۲ سالگی پا به عرصه‌ی هنرپیشگی گذاشت. نقش «پیتر» در این سریال او را به شهرت رساند و سال ۱۹۷۹ بود که توانست سهمی در فیلم کمدی «فقط خودم و خودت» داشته باشد. از دیگر آثار او در دهه‌ی هفتا می‌توان به «روزهای شیرین»، «روزی روزگاری» و «پلیس بزرگراه کالیفورنیا» اشاره کرد.

کودکان دهه هفتادی هالیوود
کریستوفر نایت – ۲۰۱۶

کریستوفر نایت در سال ۱۹۸۸ از دنیای بازیگری فاصله گرفت اما از آن پس در چند برنامه‌ی تلویزیونی شرکت کرد. او که خود را خوره‌ی کامپیوتر می‌دانست پس از جدایی از دنیای بازیگری وارد عرصه‌ی آی‌تی شد و در سال ۱۹۹۵ شرکت کیدوایز لِرنینگ‌وِیر (برند تولید نرم‌افزارهای آموزشی برای کودکان) را تأسیس کرد. نایت در دهه‌ی ۲۰۰۰ جسته گریخته در چند برنامه‌ی تلویزیونی شرکت داشت، همچون برنامه‌ی «خاطرات دهه‌ی ۷۰»، «خانواده‌ی بردی» و فصل چهارم برنامه‌ی «زندگی سورئال» که از شبکه‌ی وی‌اِچ‌وان پخش می‌شد.

نایت که اکنون ۶۲ سال دارد سال ۲۰۰۶ در یکی از اسپین‌آف‌های سریال «خانواده‌ی بردی» با همسرش آشنا شد اما زندگی مشترکشان سال ۲۰۱۳ پایان یافت. سال ۲۰۱۶ نیز با کارا کاکنیز، همسر کنونی‌اش، ازدواج کرد.

دیگر مطالب خواندنی:

بازیگران خردسال هالیوودی که هنوز در هالیوود سروری می‌کنند

پرکاران هالیوود؛ بازیگران مشهوری که بیشتر از ۱۰۰ فیلم بازی کرده اند

فیلم های خاطره انگیز هالیوود که بنا به ناهنجاری‌های اجتماعی فراموش شدند

صداسازی فیلم های مشهور هالیوودی چطور انجام می شود + ویدیو

بازیگران زن مشهور هالیوود که نقش مرد ایفا کردند

 

منبع: insider
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • سعید مرداد ۳, ۱۳۹۹

    جای بازیگر فیلم تنها در خانه خالی بود