احتمال آغاز فیلمبرداری اپیزود جدید سریال Friends از ماه آینده

احتمال آغاز فیلمبرداری اپیزود جدید سریال Friends از ماه آینده

یکی از بازیگران سریال محبوب «دوستان» (Friends) گفته شخصیت های این سریال کمدی دهه ی ۹۰ آمریکا احتمالاً به زودی دوباره پس از سال ها گرد هم خواهند آمد. این اتفاق قرار است در قالب یک تک اپیزود ویژه از سریال Friends رخ دهد که دوستداران این سریال مدت ها است انتظارش را می کشند. طبق گفته ی این بازیگر، فیلمبرداری این تک اپیزود احتمالاً از ماه آینده آغاز خواهد شد.

دیوید شویمر ۵۳ ساله، بازیگر نقش «راس» در سریال Friends اعلام کرد اگر با توجه به محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کرونا خطری وجود نداشته باشد، احتمالاً از اواسط ماه اوت فیلمبرداری این تک اپیزود کلید خواهد خورد.

شویمر با حضور در برنامه ی «شوی امشب» جیمی فلن قول داد که این اپیزود ویژه با «غافلگیری» هایی همراه خواهد بود.

اپیزود جدید سریال Friends

او گفت: «قرار است که اگر بشود فیلمبرداری اواسط اوت شروع شود اما راستش را بخواهید می خواهیم یکی دو هفته ی دیگر صبر کنیم و ببنیم که واقعاً انقدر بی خطر هست که بشود کار کرد. اگر نه که تا زمانی که خطری نباشد صبر خواهیم کرد.»

در این اپیزود ویژه که قرار است در آمریکا از شبکه HBO MAX پخش شود، شویمر و همبازی هایش، جنیفر آنیستون، کورتنی کاکس، لیسا کودرو، مت له بلانک و متیو پری، دوباره گرد هم آیند.

این تک اپیزود قرار بود در ماه مه از شبکه HBO MAX پخش شود اما فیلمبرداری آن به خاطر شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد.

شویمر در گفتگویش در برنامه ی جیمی فلن همچنین خاطره ای پیش از ساخته شدن سریال Friends تعریف کرد و گفت که نقش «راس» را در ابتدا رد کرد بود.

او به فلن گفت به خاطر تجربه ی ناخوشایندی که از اولین حضورش در یک سریال کمدی موقعیت داشت، وقتی ایجنتش درباره ی بازی در سریال «دوستان» با او صحبت کرد، جواب منفی داده بود.

شویمر وقتی نظرش عوض شد که جیم باروز، کارگردان سریال با او تماس گرفت و از او خواست تا بیاید و با بقیه ی بازیگران و اعضای گروه تولید سریال آشنا شود، چون او متوجه شد که مارتا کافمن و دیوید کرین، نویسندگان سریال، شخصیت «راس» را با در نظر داشتن شویمر در ذهن شان نوشته بودند.

ماجرا از این قرار بود که شویمر پیش از آن برای نقشی در یک کمدی دیگر برای آن ها تست داده بود که البته ساخت این کمدی بعدها لغو شد، اما همین تست برای تحت تأثیر قرار دادن آن ها کافی بود تا شخصیت «راس» را با در نظر داشتن شویمر در ذهن شان بنویسند.

در ماه فوریه ی سال جاری میلادی بود که بازیگران سریال Friends بالاخره اقرار کردند که قرار است بعد از گذشت ۱۵ سال از اتمام این سریال، دوباره در قالب یک اپیزود ویژه گرد هم آیند.

ستاره های این سریال پرطرفدار، که درباره ی چند جوان ساکن نیویورک بود که با یکدیگر دوست بودند و سعی داشتند زندگی خود را بگذرانند، همگی با یک پیام یکسان از طریق اینستاگرام خود اعلام کردند که این اتفاق یعنی گردهمایی دوباره ی شخصیت های سریال Friends بالاخره در حال رخ دادن است.

آخرین اپیزود سریال «دوستان» در سال ۲۰۰۴ پخش شد و با این صحنه به پایان رسید که همه ی بازیگران کلیدهای آپارتمان مونیکا و چندلر را روی پیشخوان آشپزخانه رها کردند و برای خوردن قهوه ی خداحافظی از آنجا بیرون زدند.

منبع: skynews
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود