نامزدی برد پیت برای جایزه امی برای نقش آفرینی ۲ دقیقه‌ای او در یک سریال

نامزدی برد پیت برای جایزه امی برای نقش آفرینی ۲ دقیقه‌ای او در یک سریال

برد پیت ، ستاره ی هالیوودی به خاطر نقش آفرینی دو دقیقه ای اش نامزد دریافت جایزه امی شده است.

ستاره ی ۵۶ ساله ی فیلم «روزی روزگاری هالیوود» (Once Upon a Time in Hollywood) پیشتر در سال جاری میلادی به خاطر نقشش در این فیلم برنده ی جایزه اسکار شد.

با این حال، حضور کوتاه پیت در نقش «دکتر آنتونی فائوچی» در سریال آمریکایی «پخش زنده شنبه شب» (Saturday Night Live) ممکن است جایزه ی ارزشمند دیگری را برای او به ارمغان آورد.

برد پیت در نمایی از سریال «پخش زنده شنبه شب»

پیت حالا در بخش «نقش آفرینی برجسته توسط یک بازیگر مهمان در یک سریال کمدی» نامزد دریافت جایزه امی شده است.

او در این سریال نقش دکتر فائوچی، چهره ی اول آمریکا در مبارزه با ویروس کرونا را در حضور کوتاهی ایفا کرده که شروع سردی برای این سریال در ماه آوریل محسوب می شد.

برد در بخشی از بازی اش در سریال، از نقش خود خارج می شود و می گوید: «و دکتر فائوچی حقیقی، از شما به خاطر آرامش و شفافیت تان در این روزهای ناامید کننده متشکریم.»

«و از شما کادر درمان، نیروهای امدادی و خانواده های آن ها به خاطر حضورتان در خط مقدم مبارزه تشکر می کنیم.»

پیت این نقش را بعد از آن برعهده گرفت که دکتر فائوچی خود پیشنهاد داد این ستاره ی هالیوودی نقش او را بازی کند.

دکتر آنتونی فائوچی

دکتر فائوچی بعد از دیدن برد پیت در نقش خودش گفت: «به نظر من کارش عالی بود. منظورم این است که من به شدت طرفدار برد پیت هستم و به همین خاطر وقتی از من می پرسند که دوست دارم چه کسی نقشم را بازی کند من می گویم برد پیت چون او یکی از بازیگران مورد علاقه ی من است. فکر می کنم کارش عالی بود.»

با این حال، برد پیت با رقابتی جدی بر سر جایزه ای که نامزد آن شده رو به رو است، آن هم از سوی دو تن از دیگر ستاره های هالیوود یعنی آدام درایور و ادی مورفی که به خاطر نقش آفرینی شان در همین سریال «پخش زنده شب» نامزد دریافت این جایزه شده اند.

پیت همچنین باید با دو پتل به خاطر بازی اش در سریال «عشق امروزی» (Modern Love) و بازیگر فقید، فرد ویلارد به خاطر نقش آفرینی در سریال «خانواده امروزی» (Modern Family) هم باید بر سر این جایزه رقابت کند.

و بالاخره، دیگر رقیب او برای این جایزه لوک کربی است، به خاطر نقش آفرینی اش به عنوان بازیگر مهمان در سریال «خانم میزل شگفت انگیز» (The Marvelous Mrs Maisel).

این جایزه را سال گذشته کربی دریافت کرد.

در عین حال، جنیفر آنیستون، همسر سابق برد پیت هم به خاطر نقش اصلی اش در سریال «برنامه صبحگاهی» (The Morning Show) نامزد دریافت جایزه امی شده است.

شاید اگر هر دوی آن ها برنده ی جایزه امی شوند، مانند آنچه پیشتر در سال جاری میلادی در مراسم جایزه انجمن بازیگران فیلم رخ داد بار دیگر شاهد تجدید دیدار آن ها باشیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های سال با بیشترین شانس برای دریافت جوایز امی ۲۰۲۰

نامه های عاشقانه برد پیت ازدواج دوم جنیفر آنیستون را به طلاق کشاند

عکس های دیده نشده از برد پیت؛ از جوانی تا میانسالی

دیدار احساسی «برد پیت» و «جنیفر آنیستون» در مراسم اهدای جوایز انجمن بازیگران

حقایقی کمتر شنیده شده درباره «برد پیت»، ستاره موفق و جذاب هالیوودی

با تمامی روابط عاشقانه برد پیت قبل از ازدواج با آنجلینا جولی آشنا شوید

منبع: mirror
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود