خواستگار رمانتیک خانه اش را با دست خودش آتش زد

خواستگار رمانتیک خانه اش را با دست خودش آتش زد

مرد انگلیسی ای که قصد خواستگاری از زن مورد علاقه اش در آپارتمان خود را داشت، صدها شمع وارمر را از قبل در آپارتمانش روشن کرد تا وقتی با زن محبوبش به آنجا می رسد فضا برای یک خواستگاری رمانتیک آماده باشد. اما وقتی آپارتمان خود را ترک کرد تا به دنبال زن مورد علاقه اش برود، خانه اش در آتش سوخت.

این مرد یکی از اتاق های آپارتمانش را پر از شمع های روشن وارمر و بادکنک کرده و آنجا را به مقصد محل کار زن محبوبش ترک کرده بود.

او به دنبال زن مورد علاقه اش رفت و وقتی به خانه اش رسید متوجه شد آپارتمانش در شعله های آتش می سوزد و آتش نشانی و نیروی امداد در راه آنجا هستند.

خواستگار

در این حادثه هیچ کسی صدمه ندید و داماد آینده هم موفق شد جواب مثبت را از زن محبوبش بگیرد.

آتش نشانی لندن تصاویری از اتاق آتش گرفته ی آپارتمان مرد انگلیسی منتشر کرد و درباره ی استفاده از شمع هشدار داد.

آن ها اعلام کردند بعد از صحبت با آن مرد متوجه شدند او این اتاق را از صدها شمع پر کرده و آن ها را روشن گذاشته بود. اتاق پر از بادکنک هم بود به همین دلیل شرایط مناسبی برای آتش سوزی فراهم شده بود.

خوشبختانه مأمورین آتش نشانی موفق شدند آتش را به سرعت مهار کنند.

آتش نشانی لندن در اینباره گفته: «شمع ها هر قدر هم که رمانتیک به نظر برسند و عاشق شان باشیم اما می توانند بسیار خطرناک باشند.»

«لطفاً وقتی کارتان با آن ها تمام شد خوب خاموش شان کنید و آن ها را کنار وسایل قابل اشتعال مثل پرده نگذارید و یک عالمه شمع روشن را یکجا رها نکنید.»

بیشتر بخوانید:

میعادگاه های عاشقان؛ محبوب ترین مکان های جهان برای خواستگاری کردن

سلبریتی های زن سنت شکنی که خود از همسرشان خواستگاری کردند

منبع: dailymail
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود