سلبریتی هایی که دندان های فاصله دار داشتند

سلبریتی هایی که دندان های فاصله دار داشتند

تا به حال پیش آمده احساس کرده باشید چیزی در سلبریتی مورد علاقه تان تغییر کرده اما نتوانسته باشید به طور خاص روی آن انگشت بگذارید و بگویید این تغییر دقیقاً چه بوده؟ شاید لبخند او بوده که تغییری جزئی داشته.

سلبریتی هایی که در ادامه درباره ی آن ها صحبت خواهیم کرد ابتدا دندان های فاصله دار داشتند اما بعدها این فاصله ها را برداشتند. این تغییر البته در همه ی موارد به خواست خود آن ها نبوده و جالب است بدانید که گاهی تصادفاً رخ داده است. فاصله دار بودن دندان ها گرچه از نظر پزشکی مشکلی محسوب نمی شود و بی ضرر است اما بعضی آن را عیب می دانند. هر چند خیلی ها هم معتقدند همین ویژگی ظاهری ساده به آن شخص به نوعی فردیت و شخصیت می دهد.

در ادامه با سلبریتی هایی آشنا خواهیم شد که نمی دانستید دندان های فاصله دار داشتند.

زک افران

زک افران وقتی کار خود در عرصه ی بازیگری را شروع کرد دندان های فاصله داری داشت اما او تا پیش از نقش آفرینی در مجموعه فیلم «مدرسه موزیکال» (High School Musical) که او را به شهرت و محبوبیت رساند، فاصله ی دندان هایش را برداشت.

با نگاهی به سریال Summerland که پخش آن به سال ۲۰۰۵ برمی گردد می توان ظاهر قبلی افران را دید. اینطور که گفته می شود افران با ارتودنسی نامرئی فاصله ی دندان هایش را برداشت.

دمی لواتو

دمی لواتو خود گفته کمپانی دیزنی قبل از شروع فیلمبرداری فیلم Camp Rock که ساخت آن به سال ۲۰۰۸ برمی گردد، از او خواست فاصله ی دندان هایش را بردارد.

لواتو در سال ۲۰۱۶ در مصاحبه ای گفت بدترین توصیه در مورد زیبایی را تا به حال کمپانی دیزنی به او داده: «وقتی قرار شد در فیلم Camp Rock بازی کنم با شبکه دیزنی قرارداد بستم. آن موقع بین دو تا دندان جلویی ام فاصله بود. آن ها به من گفتند: “دوست داری دندان هایت را درست کنی؟” الان می گویم که کاش این کار را نکرده بودم چون فاصله ی دندان هایم واقعاً بامزه بود.»

داکوتا جانسون

فاصله ی میان دندان های داکوتا جانسون خود به خود از بین رفت.

جانسون سال گذشته در مصاحبه ی تلویزیونی خود با جیمی فلن گفت که دندان هایش خود به خود بسته شدند.

جانسون سال ها از یک ارتودنسی دائمی استفاده می کرد که پشت دندان هایش قرار داشت و پزشکش به او پیشنهاد داد که ارتودنسی اش را بردارد تا گردن درد آن زمانش کمتر شود. برداشتن ارتودنسی نه تنها به برطرف شدن گردن درد جانسون کمک کرد، بلکه فاصله ی دندانی معروفش را هم سهواً از بین برد.

جانسون به شوخی گفت: «از بسته شدن فاصله ی دندان هایم ناراحتم ولی قدر حریم شخصی ای که حالا برایم فراهم شده را هم می دانم.»

پیت دیویدسون

پیت دیویدسون در برنامه ی «پخش زنده شنبه شب» (Saturday Night Live) اعلام کرد که صاحب دندان های جدیدی شده است.

دیویدسون در اپیزود آوریل ۲۰۱۸ برنامه ی «پخش زنده شنبه شب» با اعلام این تغییر از ظاهر جدید خود رونمایی کرد.

آرنولد شوارتزنگر

آرنولد شوارتزنگر وقتی کار خود را به عنوان یک بازیگر بدنساز و درشت هیکل آغاز کرد، دندان های فاصله داری داشت.

میان دندان های جلویی فرماندار سابق کالیفرنیا قبلاً فاصله بود اما جایی در دوران فعالیت حرفه ای طولانی اش این فاصله را برداشت.

فیفتی سنت

دو دندان جلویی فیفتی سنت قبلاً از یکدیگر فاصله و ارتفاع متفاوتی هم داشتند.

این رپر معروف از دندان های جدید خود در سال ۲۰۰۸ رونمایی و درباره ی هزینه ی این تغییر ظاهری هم بی پرده صحبت کرد. فیفتی سنت گفت «درست کردن» دندان هایش ۶۳ هزار دلار برایش خرج برداشت.

کیث اربن

کیث اربن در ابتدای فعالیت حرفه ای اش، یک فاصله ی مختصر بین دندان هایی جلویی اش داشت که بعدها آن را برداشت.

اربن، همسر نیکول کیدمن، داور برنامه های مشهور استعدادیابی و موزیسین ژانر کانتری، از قرار معلوم هم فاصله ی میان دندان هایش را برداشته هم آن ها را سفید کرده است، امری که در هالیوود رایج است.

لیان رایمز

وقتی که لیان رایمز هنوز یک ستاره ی کم سن و سال بود، یک فاصله ی بامزه میان دندان هایش وجود داشت.

رایمز درباره ی مشکلات دندانی اش بی پرده صحبت کرده است. او دست کم ۲۹ جراحی دندان داشته تا آنچه که به ادعای خودش، قصور پزشکی دندان پزشک دیگری بوده را اصلاح کند.

اینطور که گفته می شود رایمز از سال ۲۰۱۲ نُه بار عصبی کشی کرده، عمل پیوند استخوان انجام داده، یک پل دندانی موقت گذاشته، ورزش درمانی کرده و دچار یک نقص ظاهری جزئی اما دائمی شده.

متیو لوئیس

متیو لوئیس وقتی دندان هایش را اصلاح کرد مجبور شد برای بازی در نقش نویل لانگباتم در مجموعه فیلم «هری پاتر» دندان مصنوعی بگذارد.

لوئیس در مصاحبه ای در سال ۲۰۱۳ گفت: «مجبور بودم لباس چاقی مصنوعی بپوشم و دندان مصنوعی بگذارم و یک چیزهایی به گوش هایم بچسبانم که چند سال مایه ی عذابم بود ولی معنی اش آن بود که می توانستم کارم را ادامه دهم به خاطر همین می دانم که می توانست بدتر از آن باشد.»

جک بلک

جک بلک هم مختصر فاصله ای میان دندان هایش داشت که از قرار معلوم به مرور زمان از بین رفته است.

منبع: insider
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود