نوستالژی: گریه کیت هرینگتون بعد از پایان فیلمبرداری سریال بازی تاج و تخت + ویدیو

نوستالژی: گریه کیت هرینگتون بعد از پایان فیلمبرداری سریال بازی تاج و تخت + ویدیو

در ویدیو بسیار احساسی تازه ای که از روزهای پایانی فیلمبرداری فصل هشتم و آخر سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) منتشر شده دیده می شود که کیت هرینگتون در حال خداحافظی از عوامل سریال به گریه می افتد. هرینگتون که در یان سریال حماسی تاریخی نقش جان اسنو را بازی می کرد، در حالی که برای همبازی ها و تیم تولید سریال بعد از پایان فیلمبرداری ها سخنرانی می کند به شدت احساسی شده و به گریه می افتد.

گریه کیت هرینگتون بعد از پایان فیلمبرداری بازی تاج و تخت

بعد از فیلمبرداری آخرین سکانس های مربوط به شخصیت جان اسنو، کیت هرینگتون خطاب به گروه سازنده و بازیگران می گوید: «حس می کنم که قلبم دارد خرد می شود.این سریال را دوست دارم». کیت ۳۲ ساله لحظاتی سکوت می کند تا بر خود مسلط باشد و از سرازیر شدن اشک هایش جلوگیری کند تا اینکه در ادامه می گوید: «فکر می کنم بیش از هر چیز دیگری. این سریال هیچگاه برای من یک شغل نبود. زندگی ام بود و برای همیشه بزرگ ترین چیزی خواهد بود که انجام داده و بخشی از آن بوده ام و شما نیز به راستی خانواده من بودید. به خاطر آن همه شما را دوست دارم و از شما بسیار ممنونم».

این لحظه احساسی و تکان دهنده در یک مستند دو ساعته Game of Thrones: The Last Watch و مدت کوتاهی قبل از اینکه هرینگتون برای درمان استرس و مصرف الکل ناشی از پایان بازی تاج و تخت راهی مرکز بازپروری شود منتشر شده است.

گریه کیت هرینگتون بعد از پایان فیلمبرداری بازی تاج و تخت

دی بی وایز، شورانر سریال نیز در این صحنه سخنانی را به زبان می آورد که اشک بازیگران را در می آورد. وی خطاب به کیت می گوید: «۱۰ سال پیش تو وارد دفتر نینا گولد شدی… و اکنون ما اینجاییم، نگهبانی تو به پایان رسید [اشاره به جمله ای که پس از مرگ هر یک از اعضای نگهبان دیوار به زبان آورده می شد]. و نگهبانی بسیار خارق العاده ای بود. برای ما، برای این افراد، و برای افراد بسیار زیادی در سراسر جهان. ممنونیم از تو به خاطر جان اسنو بودن و بیشتر از آن ممنونیم از تو برای خودت».

گریه کیت هرینگتون بعد از پایان فیلمبرداری بازی تاج و تخت

کیت هرینگتون بعد از اینکه فهمید شخصیت جان اسنو در اپیزود پایانی فصل هشتم دنریس تارگرین را به قتل می رساند به شدت تحت تاثیر قرار گرفته و در جلسه با تهیه کنندگان و نویسندگان سریال به وضوح تحت تاثیر قرار گرفته و به گریه افتاد.

بیشتر بخوانید: واکنش احساسی «کیت هرینگتون» و «امیلیا کلارک» به شوکه کننده ترین سکانس پایان «بازی تاج و تخت»

برندگان واقعی «بازی تاج و تخت»؛ هر یک از بازیگران اصلی سریال چقدر ثروت اندوخته‌اند؟

منبع: mirror
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
یک نظر

ورود

  • عرفان مرداد ۲۴, ۱۳۹۹

    عجب دنیایی بود عحجججب دنیایی بود یادش بخیر .. انقدر زیبا بپد که بدیهای فصل اخرم یادمون رفت