خرد شدن زانوهای قهرمان روسی پاورلیفتینگ زیر وزنه ۴۰۰ کیلوگرمی + ویدیو

خرد شدن زانوهای قهرمان روسی پاورلیفتینگ زیر وزنه ۴۰۰ کیلوگرمی + ویدیو

هشدار: ممکن است تصاویر و ویدیویی که در ادامه مشاهده می کنید برای برخی افراد مناسب نباشد.

در ویدیو کوتاه ترسناکی که اخیراً منتشر شده دیده می شود که یک وزنه بردار (پاورلیفتر) در جریان یک رقابت با شکستن هر دو زانویش مواجه می شود. الکساندر سدیخ وزنه بردار روسی تلاش می کند با وزنه ۴۰۰ کیلوگرمی که روی شانه هایش قرار گرفته یک بار نشسته و بلند شود که هنگام نشستن زانوهای او خرد شده و بدین ترتیب به احتمال فراوان دوران حرفه ای او به پایان می رسد. گفته می شود که وی اکنون باید راه رفتن را از نو یاد بگیرد.

این آسیب هولناک در جریان قهرمانی پاورلیفتینگ اروپا در مسکو رخ داد جایی که سدیخ قصد داشت از عنوان قهرمانی خود دفاع کند. بدنبال این حادثه حاضران در صحنه به کمک او شتافته و به سرعت او را برای جراحی به بیمارستان منتقل کردند. این وزنه بردار رشته پاورلیفتینگ اکنون راه درازی برای بهبودی در پیش داشته و به مدت دستکم دو ماه نخواهد توانست تختخوابش را ترک کند. بعد از جراحی روی زانوهایش، الکساندر سدیخ گفته است که باید راه رفتن را از نو یاد بگیرد. هنوز مشخص نیست که این وزنه بردار روسی بتواند بار دیگر در مسابقات ورزشی رشته پاورلیفتینگ حاضر شود یا خیر اما به نظر نمی رسد که وی بتواند روی چنین آینده ای حساب باز کند.

خرد شدن زانوهای قهرمان روسی پاورلیفتینگ

خرد شدن زانوهای قهرمان روسی پاورلیفتینگ

خرد شدن زانوهای قهرمان روسی پاورلیفتینگ

سدیخ در این باره چنین گفته است: «موضوع اصلی این است که من باید به مدت دو ماه بی حرکت در رختخواب بمانم. سپس دوباره از نو راه رفتن را یاد خواهم گرفت. بهبودی بسیار زمان خواهد برد. ماهیچه های چهار سر زانویم دوباره وصل شده و زانوهایم سر هم شده اند». این قهرمان روسی رشته پاورلیفتینگ بعد از حادثه ای که برایش رخ داد ۶ ساعت را در اتاق عمل به سر برد.

بیشتر بخوانید: کشیدن اتوبوس ۱۸ تنی توسط بانوی سیرجانی + ویدئو

منبع: mirror
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۳ نظر

ورود