افشاگری مهمان سابق برنامه الن دی جنرس درباره او

افشاگری مهمان سابق برنامه الن دی جنرس درباره او

یکی از مهمانان سابق برنامه الن دی جنرس ادعا کرده که رفتار مهربان این مجری در مقابل دوربین صرفا نقش بازی کردن است و بعد از آنکه دوربین ها به فیلمبرداری خاتمه می دهند اخلاق الن هم تغییر می کند.

دانا دیماتئو در برنامه سال ۲۰۱۸ الن دی جنرس حضور یافت. او که برای شرکت در برنامه از شیکاگو به لس آنجلس سفر کرده بود می گوید قبل از برنامه بسیار برای آن هیجان داشته و خودش می گوید الن از او برای شرکت در بخشی از برنامه اش به نام Make It Rain یا بگذار باران ببارد هم دعوت کرده بود؛ در این قسمت شرکت کنندگان باید برای دست یافتن به جوایز نقدی از زیر آب رد می شدند.

او می گوید با اینکه بسیار شیفته برنامه بوده و از هواداران پر و پا قرص الن دی جنرس، وقتی رفتار او را در پشت صحنه دیده به شدت ناامید شده است.

دیماتئو در صحبت هایش می گوید:

در طول پخش آگهی های بازرگانی، الن شخصیت واقعی اش را نشان می داد و ساکت و بی صدا روی صندلی اش لم می داد و هیچکس را نمی شناخت. او در مصاحبه با نشریه سان گفته است که الن حتی یک کلمه هم با مهمانانش صحبت نمی کرد مگر اینکه دوربین ها روشن می شدند؛ در این صورت الن دوباره شخصیت نمایشی اش را پیدا می کرد و شروع به صحبت می کرد.

برنامه الن دی جنرس

دیماتئو صحبت هایش را اینطور ادامه داده که:

پیش از شرکت در برنامه الن، تهیه کنندگان برنامه به من هشدار داده بودند که اجازه ندارم از الن باهوش تر یا جالب تر خود را نشان بدهم و به من یادآوری می کردند که ستاره و کمدین اصلی برنامه الن است نه شما!

به ما می گفتند به شیوه مشخصی رفتار کنیم و صرفا در صورتی که الن سوال می پرسید جواب بدهیم. آنها همچنین به صورت آزمایشی در پشت صحنه از ما می خواستند که جیغ بکشیم یا بالا بپریم که این واقعا تحقیر کننده بود.

دیماتئو مدعی شده که بعد از ضبط قسمت مربوط به Make It Rain از او خواسته شد که با لباس هایش خیسش به پشت صحنه برود بی آنکه حوله یا پتویی در اختیارش قرار بگیرد.

ما در تمام طول مدت برنامه با لباس های خیس مان منتظر بودیم که شخصی بیاید و لباس خشک در اختیارمان قرار دهد. شرایط بسیار ناراحت کننده و سرد بود.

دیماتئو که مدعی شده ابدا از تجربه حضورش در برنامه الن دی جنرس لذت نبرده آخرین فردی است که این تاک شوی محبوب را مورد انتقاد قرار داده است.

تاک شوی الن دی جنرس مدتی است که به خاطر ادعاهای عوامل برنامه و برخی مهمانان آن مبنی بر بدرفتاری جنسی با آنها و قلدری های الن دی جنرس مورد انتقاد قرار گرفته و حتی گفته می شود قرار است مجری دیگری برای آن انتخاب گردد. بسیاری از مهمانان این برنامه دی جنرس را به ایجاد محیط کار سمی در پشت صحنه متهم کرده اند و حالا این مجری ۶۲ ساله با موجی از انتقادات روبرو شده است.

منبع: dailymail
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود