احتمال کناره گیری الن دی جنرس از تاک شوی محبوبش

احتمال کناره گیری الن دی جنرس از تاک شوی محبوبش

بعد از انتشار ادعاهایی مبنی بر مسموم بودن جو برنامه الن شو حالا خبر رسیده که الن دی جنرس قصد کناره گیری از ادامه اجرای این برنامه را دارد. این کمدین ۶۲ ساله یکی از محبوب ترین برنامه های تلویزیونی در آمریکا را میزبانی می کند و حالا خبر رسیده که دیگر علاقه ای به اجرا در این برنامه ندارد.

یکی از منابع آگاه به نشریه آمریکایی یو اس ویکلی خبر داده که بعد از جنجال های اخیر الن احساس می کند به او خیانت شده و او اقدامات برخی مدیران تلویزیونی آمریکا را علت اصلی حرف و حدیث هایی دانسته که در موردش مطرح شده اند.

به گفته این منبع آگاه الن احساس می کند که به خاطر موفقیت های بزرگش در تلویزیون آمریکا «هدف» برخی شیطنت ها قرار گرفته است.

الن میداند که باید در برخی برهه ها قوی باشد اما همزمان باور دارد که خیلی سخت کار می کند و بسیار خلاق است و این نوعی امتیاز است که نصیب همکاران و کارمندانش می شود.

ماجرا درست از ماه پیش آغاز شد؛ یعنی زمانی که ۱۰ نفر از اعضای تیم الن دی جنرس شو با نشریه بازفید مصاحبه کردند و از ترس هایشان حین همکاری با این مجری گفتند. آنها همچنین این هنرپیشه برنده جایزه امی را به نژادپرستی متهم کردند.

این ۱۰ نفر در صحبت های خود اظهار داشتند که الن باید زودتر از این رفتار خود دست بردارد. در تاریخ ۳۰ جولای (یعنی حدودا چهار روز پیش) الن در نامه ای سرگشاده به این ادعاها پاسخ داد و بابت آنچه به نیروهایش گذشته و همچنین رفتارهای خود از آنها عذرخواهی کرد.

الن دی جنرس

او در نامه اش چنین گفت:

من از همان روز اول شروع برنامه به همه گفتم که تاک شوی الن دی جنرس باید جایی برای شادی و خنده باشد؛ در این برنامه کسی صدایش را بالا نمی برد و باید با همه با احترام رفتار شود.

روشن است که تغییراتی در روند کار بوده و از اینکه نتوانستم چنین محیطی را ایجاد کنم ناراحت هستم و برای همین از شما عذرخواهی میکنم.

تمامی افرادی که من را می شناسند می دانند که آنچه رخ داده درست در نقطه عکس باورهایم و خواسته قلبی من برای برنامه بوده است.

الن دی جنرس

درست چند ساعت بعد از عذرخواهی الن دی جنرس بازفید گزارش دیگری را منتشر کرد و در آن به بازتاب ادعای ۳۶ کارمند سابق این خانم پرداخت که مدعی بودند مورد آزار جنسی قرار گرفته اند.

گفته می شود بعد از انتشار گزارش دوم بازفید، اد گلاوین تهیه کننده الن شو از سمت خود استعفا داده اما او هنوز به صورت رسمی به این ادعاها واکنش نداده است. امروز همچنین خبر رسید که این ادامه پخش این برنامه تلویزیونی احتمالا لغو می شود که اندی لسنر از دیگر عوامل این برنامه شایعات در این رابطه را رد کرد و چنین گفت:

قرار نیست پخش هیچ برنامه ای لغو شود!

 

بیشتر بخوانید:

سلبریتی هایی که به مصرف گل اعتراف کرده اند

سلبریتی هایی که نمی دانستید با خاندان سلطنتی بریتانیا نسبت فامیلی دارند

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود