اخراج سه تهیه کننده برنامه الن دجنرس به دنبال اتهام جنسی و فضای کاری مسموم

اخراج سه تهیه کننده برنامه الن دجنرس به دنبال اتهام جنسی و فضای کاری مسموم

بدنبال انتشار گزارش هایی در مورد بدرفتاری و سوءرفتار جنسی در برنامه تاک شو الن دجنرس ، این مجری و تهیه کننده مشهور هالیوودی از اخراج سه تن از تهیه کنندگان ارشد این برنامه خبر داد. دجنرس در یک دیدار ویدیویی با اعضای تیم تولید این برنامه تلویزیونی خبر اخراج تهیه کنندگان برنامه خود را اعلام کرده و تصریح کرد که تحقیقات داخلی در این مورد ادامه دارد. اخراج این افراد بعد از آن رخ داد که برخی ادعا کرده بودند در تولید این شو تلویزیونی مصاحبه محور مورد بدرفتاری و تهدید قرار گرفته اند.

برنامه تاک شو الن دجنرس

سخنگوی استودیو برادران وارنر نیز از پایان دادن به همکاری خود با سه مدیر اجرایی این برنامه به نام های اد گلاوین، کوین لمن و جاناتان نورمن داده است. در خبرهایی که اوایل سال جاری میلادی منتشر شد، چندین نفر از کارکنان سابق برنامه تلویزیونی الن دجنرس ادعا کرده بودند که در هنگام کار در این برنامه نژادپرستی را تجربه کرده اند، برنامه ای مشهور که از زمان انتشار از سال ۲۰۰۳ تاکنون برنده بیش از ۶۰ جایزه امی شده است. برخی از این افراد ادعا کرده اند که گلاوین بدون رضایت آن ها و به شکل نامناسبی به بدن آن ها دست زده و لمن و نورمن نیز به سوء رفتار جنسی و تهدید و ارعاب تعدادی از کارکنان سابق برنامه الن دجنرس متهم شده اند.

برنامه تاک شو الن دجنرس

به گزارش Buzzfeed News ، آقای لمن هر گونه سوءرفتار جنسی را رد کرده و نورمن نیز گفته است که صد درصد این اتهامات را رد می کند اما گلاوین تاکنون به طور رسمی به این اتهامات واکنشی نشان نداده است. الن دجنرس نیز در ابتدا خود را از اتهام مربوط به فضای کاری مسموم دور دانسته و در ایمیلی که برای تیم تولید برنامه فرستاده ادعا کرده بود که توسط افرادی که با او و برای او کار کرده اند بد جلوه داده شده است. اما در ادامه از آن ها عذرخواهی کرده و گفته که خوشحال است این مسائل و بدرفتاری ها به اطلاع او رسیده است.

برنامه تاک شو الن دجنرس

اگر چه برخی از سلبریتی ها و افراد دخیل در ساخت برنامه ادعاهای سوء رفتار از جانب الن دجنرس یا دیگر مدیران برنامه را تایید کرده اند اما سلبریتی های زیادی مانند کیتی پری و کوین هارت که از مهمانان برنامه بوده اند از مجری مشهور آن طرفداری کرده اند. دیوید مک گویره معاون اجرایی بخش برنامه ریزی استودیو برادران وارنر گفته است این که استودیو کاملاً متعهد به تغییر فرهنگ این برنامه و ایجاد فضا و فرهنگی جدید در آن است. برخی الن دجنرس را بسیار مغرور توصیف کرده و گفته اند که در طول سال ها حضور در این برنامه، مجری مشهور حتی یک احوالپرسی ساده با آن ها نداشته و دستور داده که هیچ کسی به هیچ نحوی مزاحم او نشود به طوری که کمترین تماس و تعاملی بین او و برخی از کارکنان صحنه در طی این سال ها وجود نداشته است.

بیشتر بخوانید: متهم شدن برنامه تاک شو الن دجنرس به بدرفتاری و اذیت و آزار کارکنان

منبع: bbc
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود