بدلکاری متهورانه و خطرناک تام کروز برای ماموریت غیرممکن در ۵۸ سالگی + ویدیو

بدلکاری متهورانه و خطرناک تام کروز برای ماموریت غیرممکن در ۵۸ سالگی + ویدیو

با پریدن از روی موتورسیکلتی روی یک رمپ در ارتفاع ۵۰۰ فوتی، تام کروز بار دیگر ثابت کرد که هیچ چیزی ماموریت غیرممکن نیست، حتی در سن ۵۸ سالگی. این صحنه های دراماتیک از هفتمین قسمت از مجموعه فیلم های ماموریت غیرممکن ( Mission: Impossible) هفته گذشته در یک پایگاه هوایی سابق در آکسفوردشایر فیلم برداری شده است جایی که ساکنان محلی دیگر به بدلکاری های متهورانه تام کروز عادت کرده اند.

بدلکاری خطرناک تام کروز در ماموریت غیرممکن 7 در سن 58 سالگی

تام کروز با یک ماسک صورت سیاه رنگ سر صحنه حاضر شده اما مدت زیادی طول نکشید که برای یک بدلکاری با موتورسیکلت روی رمپی به طول ۶۵۰ فوت آماده شد. او در ادامه خود را از روی موتورسیکلت رها و به پایین پرت کرد اما کابل های ایمنی که به پشتش متصل شده بودند از نزدیک شدن او به زمین جلوگیری کردند و بازیگر سرشناس هالیوود در هوا معلق ماند. این سکانس در واقع بخشی از یک سکانس بلند بدلکاری بود که بیش از دو میلیون پوند هزینه داشته است و یکی از پرهزینه ترین سکانس های تاریخ سینما است که در بریتانیا فیلمبرداری می شود. برای مشخص شدن خطرات این بدلکاری ها باید بدانید که اوایل ماه جاری صحنه یکی از این بدلکاری ها در هنگام آزمایش دچار آتش سوزی شد اما خوشبختانه اتفاقی برای بدلکاران و بازیگران رخ نداد.

در هفته های اخیر روستاییان منطقه شاهد تبدیل شدن منطقه آکسفوردشایر آرامشان به یک فضای پر از سروصدای خودروهای قدرتمند، موتورسیکلت و هلی کوپتر شده اند که دستکم در یک مورد تام کروز از هلی کوپتر و در ارتفاع ۱۰,۰۰۰ پایی به پایین می پرد. با این وجود تام کروزه اعلام کرده که بعد از رسیدن به سن ۶۰ سالگی از انجام بدلکاری های خطرناک و متهورانه دست خواهد کشید، یعنی تا دو سال دیگر. منابع نزدیک به کروز گفته اند که وی می خواهد تا پیش از جولای ۲۰۲۲ و شصت ساله شدنش، تصویربرداری ها و بدلکاری های هشتمین و آخرین قسمت از مجموعه ماموریت غیرممکن که هنوز عنوانی برای آن انتخاب نشده را به پایان برساند.

بدلکاری خطرناک تام کروز در ماموریت غیرممکن 7 در سن 58 سالگی

بدلکاری خطرناک تام کروز در ماموریت غیرممکن 7 در سن 58 سالگی

تام کروز که بیش از ۴۳۰ میلیون پوند ثروت دارد در یک آپارتمان در منطقه نایتس بریج با اجاره هفتگی ۳۰,۰۰۰ پوند استراحت کرده و قصد دارد تا پایان فیلمبرداری های آخرین فیلم از مجموعه ماموریت غیرممکن در بریتانیا بماند. برای حفظ تناسب اندام و آمادگی جسمانی اش، کروز هر روز به طول ۵ کیلومتر در پارک های لندن می دود و برای فراموش کردن سختی ها کار، با همبازی اش در فیلم سایمون پگ که نقش بنجی دان را بازی می کند به خوشگذرانی و گشت و گذار می پردازد. همچنین او اخیراً اعضای باشگاه گلف ریچموند را با آمدن با یک هلی کوپتر سیاه ۲.۵ میلیون پوندی همراه با دوستانش برای ناهار غافلگیر کرد.

بدلکاری خطرناک تام کروز در ماموریت غیرممکن 7 در سن 58 سالگی

یکی از منابع نزدیک تام کروز در این باره چنین گفته است: «او از هلی کوپتر مانند قطار استفاده می کند. او واقعاً از فضای روستایی بریتانیا لذت می برد و همچنین پارک های لندن. سخت است که در پایان این همه فیلمبرداری شاهد ترک بریتانیا توسط او باشیم. او تازه خودش را در اینجا راحت یافته است».

بدلکاری خطرناک تام کروز در ماموریت غیرممکن 7 در سن 58 سالگی

مجموعه فیلم های ماموریت غیرممکن که بر اساس یک سریال تلویزیونی موفق پخش شده بین سال های ۱۹۶۶ تا ۱۹۷۳ ساخته شده، در سال ۱۹۹۶ آغاز شده و تاکنون بیش از ۲.۷ میلیارد پوند در سراسر جهان فروش داشته اند. از دیگر بدکاری های خطرناکی که توسط تام کروز که سه فرزند دارد در این مجموعه فیلم ها انجام شده می توان آویزان شدن از برج خلیفه در دبی در ارتفاع نزدیک به ۳ هزار پایی، آویزان شدن به هواپیمای در حال بلند شدن و حبس کردن نفس در زیر آب به مدت ۶ دقیقه اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: تام کروز برای ماموریت غیرممکن ۷ یک بدلکاری ترسناک و متهورانه دیگر انجام داد

منبع: dailymail
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود