سکانس جنجالی سریال آقازاده درباره صیغه کردن + ویدئو

سکانس جنجالی سریال آقازاده درباره صیغه کردن + ویدئو

پخش سکانسی جنجالی در جدیدترین قسمت از سریال آقازاده که از شبکه نمایش خانگی پخش می شود، واکنش های زیادی را به دنبال داشته است.

در این سکانس از قسمت دهم سریال آقازاده یک زن با خواندن صیغه به مدت یک ساعت و مهریه ای که فقط یک شکلات است خود را به عقد موقت یک مرد درمی آورد.

شخصیت زن که راضیه نام دارد (با بازی پردیس پورعابدینی) بر یک ساعته بودن صیغه تأکید می کند و پس از بستن در توسط شخصیت مرد به نام حامد (با بازی سینا مهراد)، بدون چادر در مقابل آینه نشان داده می شود. بعد از خواندن صیغه ی موقت هم راضیه چادرش را می اندازد که این بخش در پلتفرم های پخش آنلاین سانسور شده بود.

پخش این سکانس با واکنش های متفاوتی از سوی کاربران فضای مجازی مواجه شده است که عمده ی آن ها انتقادی و طنزآمیز هستند.

کارگردانی سریال شبکه نمایش خانگی آقازاده را بهرنگ توفیقی برعهده دارد و تهیه کننده و نویسنده ی آن حامد عنقا است. کار ساخت این مجموعه از سال ۹۸ شروع و پخش آن از تیر ماه ۹۹ در شبکه نمایش خانگی آغاز شد. در این سریال که تا به حال ۱۰ قسمت از آن پخش شده است، ستاره های زیادی نقش آفرینی می کنند از جمله: امیر آقایی، نیکی کریمی، امین حیایی، کامبیز دیرباز، امین تارخ، مهدی سلطانی، جمشید هاشم‌پور، ثریا قاسمی و لعیا زنگنه.

سکانس صیغه سریال آقازاده

سریال آقازاده که یک درام اجتماعی و سیاسی است، داستان آقازاده ای به نام نیما بحری (امیر آقایی) را روایت می کند که تخلفات اقتصادی مرتکب شده و مأموری به نام حامد تهرانی (سینا مهراد) که او هم یک آقازاده است، البته با خصوصیاتی کاملاً مخالف تلاش می‌ کند تا دست نیما را رو کند.

نویسنده ی سریال، حامد عنقا سابقه ی نویسندگی دو سریال مذهبی-عاشقانه ی دیگر یعنی تنهایی لیلا و پدر را هم دارد که آن ها هم در زمان خود بسیار خبرساز و جنجالی شدند، به خصوص سریال پدر که سکانسی از آن تا مدت ها سوژه ی تمسخر و انتقاد کاربران فضای مجازی بود. در آن سکانس شخصیت حامد با بازی سینا مهراد پس از آنکه خود را در میان حلقه ای از دختران اغواگر گرفتار دید، از بیم افتادن به گناه خود را از پنجره به بیرون پرت کرد!

با نگاهی به کارنامه ی کاری عنقا می توان متوجه شد که حامد سریال آقازاده خیلی دور از شخصیت حامد در سریال پدر نیست، پسری مذهبی که به دلیل موقعیت و نوع رفتار و اعتقادش به یک قهرمان تبدیل شده و در مقابلش چندین ضد قهرمان قرار گرفته‌ است.

این‌ بار حامد قصه ی آقازاده بازپرس پرونده‌ های کلان اقتصادی است، فردی که بیشترین بند و تبصره ی قانون را رعایت می‌ کند، اما در زندگی شخصی خود، فریب دلش را می خورد و به اصطلاح چشم و گوش بسته عاشق دختری به نام راضیه می‌ شود که در حقیقت یک طعمه است. اما عاشقی حامد روی راضیه هم اثر می‌ کند و روند قصه با تغییراتی مواجه می‌ شود.

سریال آقازاده که از همان روزهای اول پخش در فضای عمومی و مجازی سروصدا کرده است، پیش از این هم به واسطه ی شباهت برخی شخصیت هایش به چهره های واقعی ایران از جمله شخصیت های سیاسی خبرساز شده بود.

ساشا سبحانی آقازاده ی معروف اینستاگرام گفته بود او را سوژه ی سریال آقازاده کرده اند و مشغول کوبیدن او با این سریال هستند. چندی قبل هم به دلیل شباهت داستان دو تن از شخصیت های سریال آقازاده به ماجرای محمدعلی نجفی، شهردار سابق تهران و همسرش میترا استاد، وکیل خانواده ی نجفی در واکنش به این موضوع اظهار کرد که پیگیر اخبار این سریال هستند و در صورت خدشه دار شدن حیثیت خانواده ی دکتر نجفی، از این سریال شکایت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

آنچه درباره داستان و هنرپیشه های سریال «آقازاده» باید بدانیم

سریال «آقازاده» کدام شخصیت‌های سیاسی را هدف گرفته است؟

واکنش «ساشا سبحانی» به پخش سریال آقازاده در ایران

شهردار قاتل، شاکی جدید سریال خانگی «آقازاده» شد

دیدار با پردیس پورعابدینی، بازیگر نقش «راضیه» در سریال آقازاده

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود