چشم غره ملانیا به ایوانکا در آخرین گردهمایی مجازی طرفداران دونالد ترامپ + ویدیو

چشم غره ملانیا به ایوانکا در آخرین گردهمایی مجازی طرفداران دونالد ترامپ + ویدیو

ملانیا ترامپ، ۵۰ ساله همسر دونالد ترامپ، ۷۴ ساله، رییس جمهور ایالات متحده است. تصاویر مربوط به رفتار و دشمنی آشکار بین او و ایوانکا ترامپ، ۳۸ ساله، در آخرین گردهمایی مجازی جمهوری خواهان به سرعت در شبکه های اجتماعی دست به دست شد. در ویدیو کلیپ کوتاهی که در شبکه های اجتماعی منتشر شده دیده می شود که ملانیا به ایوانکا که از برابر او و پدرش عبور می کند لبخند می زند اما بعد از مدتی چشم های خود را گشاد کرده و خشم خود را بروز می دهد. بسیاری از کاربران توییتر گفته اند که این ویدیو به رابطه نه چندان خوشایند میان همسر و دختر رییس جمهور ایالات متحده اشاره دارد.

دشمنی ملانیا و ایوانکا ترامپ

برخی از کاربران ادعا کرده اند که ممکن است ایوانکا در حال رد شدن از مقابل پدر و پدرزنش حرکتی یا شکلکی درآورده باشد، موضوعی که قابل اثبات نیست زیرا ایوانکا به طور کامل پشت به تصویر بوده و صورت او قابل مشاهده نیست. یک کارشناس زبان بدن با بررسی این ویدیو گفته است که دشمنی بین ایوانکا و ملانیا تقریباً چندان هم قطعی به نظر نمی رسد. جودی جیمز در این باره چنین می گوید: «استراتژی ماسک گذاشتن بر چهره [مخفی کردن احساسات واقعی] آنقدر رایج است که نرمال جلوه می کند اما ماسک گذاری بیش از حد با ابراز دو احساس متفاوت در آن واحد مانند آن چیزی که ملانیا اینجا انجام می دهد آنقدر کم رخ می دهد که بحث برانگیز می شود، به ویژه اگر در انظار عمومی اینچنینی انجام شود».

وی تصریح می کند: «بانوی اول ایالات متحده در اینجا دو گزینه در برابر ما قرار می دهد: لبخند بشاش و بزرگ او که نشان از علاقه و خوش آمدگویی او دارد در حالی که روی صحنه با دختر خوانده اش خوش و بش می کند اما وقتی او صورتش را بر می گرداند این لبخند فرو می ریزد و از بین می رود و ما با حالت چهره ای روبرو می شویم که بسیار ناخوشایندتر است. تقریباً چیزی شبیه پانتومیم است آنچه که یک بار رو به ایوانکا نشان می دهد و وقتی ملانیا صورتش را به سمت مخاطبان باز می گرداند».

دشمنی ملانیا و ایوانکا ترامپ

این کارشناس زبان بدن می گوید که چنین زبان بدنی یک نام خاص دارد: «این نوع از لبخند را لبخند رعدآسا می دانند که در تمام جلوه های صورت نمود پیدا می کند و سپس به سرعت از بین می رود، در این مورد به محض اینکه ایوانکا رد می شود و صورت ملانیا دیگر برای او قابل مشاهده نیست. وقتی پای لبخند رعدآسا به میان می آید ملانیا سابقه ای طولانی در این کار دارد، او حتی در جریان مراسم تحلیف نگاهی مشابه به شوهرش انداخت».

با این وجود جیمز می گوید: «این موضوع ممکن است در اثر فشار یا عصبی بودن رخ دهد یا حتی ممکن است در اثر مشکل عضلات صورت نیز رخ داده باشد. این واکنش برای کسی که می خواهد در انظار عمومی ماسک خود را بردارد بسیار غیرمعمول است یا حتی در فضای خصوصی بدون اینکه نگران این باشد که غیرواقعی و مزورانه جلوه کنند، از این رو حدس من این است که فشار موقعیت است که باعث شده صورت او به نحوی دچار گرفتگی شود».

دشمنی ملانیا و ایوانکا ترامپ

لباس سبز رنگی که ملانیا ترامپ در این مراسم پوشیده بود نیز مورد بحث و انتقاد قرار گرفته است. این لباس سبز رنگ توسط برند Valentino طراحی شده و بیش از ۳,۲۵۰ پوند قیمت دارد.

بیشتر بخوانید: خودداری دوباره ملانیا ترامپ از گرفتن دست دونالد ترامپ + ویدئو

در صورت طلاق دونالد ترامپ و ملانیا چه اتفاقات و توافقاتی صورت خواهد گرفت؟

منبع: express
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود