بیرون کشیدن مار ۱۲۰ سانتیمتری از دهان زن روسی + ویدیو

بیرون کشیدن مار ۱۲۰ سانتیمتری از دهان زن روسی + ویدیو

در یک ویدیو ترسناک که در روزهای اخیر منتشر شده دیده می شود که پزشکان یک مار ۴ فوتی (۱۲۱ سانتیمتری) را از دهان یک زن بیرون می کشند، ماری که در هنگام خواب بودن زن در دهان او فرو رفته است. ظاهراً این مار زمانی که زن در حیاط خانه اش در روسیه خوابیده بود وارد دهان او شده و سپس از طریق گلو خود را به معده او رسانده بود. این زن جوان بعد از اینکه احساس ناراحتی کرد به سرعت به بیمارستان منتقل شده و سپس بیهوش شد تا مار از دهانش خارج شود.

بیرون کشیدن مار 120 سانتیمتری از دهان زن روسی

در ویدیو منتشر شده دیده می شود که یک پزشک زن در حالی که دستکش به دست دارد بعد از وارد کردن یک لوله به درون حلق بیمار، مار را از دهانش بیرون می کشد. در ویدیو صدای مردی در اتاق عمل شنیده می شود که می گوید :«بیایید ببینیم این چیه؟». یکی از پرسنل درمانی در ادامه در حالی که خزنده بازیگوش را از دهان زن خارج می کند آن را با دست می گیرد. او از ترس کمی عقب رفته و دیگر اعضای حاضر در اتاق جیغ می زنند در حالی که با مار درازی مواجه می شوند که دقایقی قبل در دهان زن روسی فرو رفته بود. آن ها در ادامه مار را در داخل یک سطل زباله می اندازند.

اگر چه حرکت خاصی از خزنده مذکور در این ویدیو دیده نمی شود اما تاکنون مشخص نشده که این مار زنده بوده یا مرده و اینکه تا کدام قسمت از درون بدن زن روسی پیشروی کرده است. وزارت بهداشت داغستان، منطقه ای خودمختار و کوهستانی در مرزهای دریای خزر در روسیه گفته است که در حال بررسی این ویدیو است. پاتیمات عبدالرشیدووا، رییس بیمارستان محلی لواشینسکی گفته است که از خارج کردن مار از دهان زن روسی در بیمارستان خود بی اطلاع است. مردم محلی می گوید که این حادثه به ندرت رخ می دهد و سالمندان به افراد جوان توصیه می کنند در فضای باز نخوابند زیرا خطر وارد شدن مار به دهان آن ها وجود دارد.

بیرون کشیدن مار 120 سانتیمتری از دهان زن روسی

بیرون کشیدن مار 120 سانتیمتری از دهان زن روسی

نام زن بیمار و نوع ماری که به دهان او وارد نشده نیز فاش نشده است. روستای لواشی که این حادثه در آن رخ داده دارای ۱۱,۵۰۰ نفر جمعیت بوده و در ارتفاع ۴,۱۶۵ فوتی از سطح دریا قرار دارد. برخی از کسانی که تجربه مشابهی داشته اند گفته اند که حرکات این خزندگان در گلو و معده خود را حس می کرده اند. این حادثه بعد از آن رخ می دهد که یک نمایش دهنده سیرک در داغستان در برابر چشم تماشاگران توسط مار غول پیکر دست آموز خود خفه شد.

بیشتر بخوانید: خزندگان پرنده؟ مارها چگونه می توانند پرواز کنند؟

منبع: mirror
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود