دیدار با «فریبا نادری» : از «ستایش» تا «شام ایرانی»

دیدار با «فریبا نادری» : از «ستایش» تا «شام ایرانی»

فریبا نادری متولد ۲۳ فروردین ماه سال ۱۳۶۳ در تهران، هنرپیشه سینما و تلویزیون است که در سری جدید شام ایرانی ، میزبان شده است. همسر سابق او، مرحوم مسعود رسام بود که در سال ۱۳۸۸ درگذشت. فریبا نادری از سال ۱۳۸۹ تا سال ۱۳۹۵ در ۷ فیلم سینمایی با نام های: لامبورگینی، دریاکنار، من و شارمین، مشکل گیتی، در راه خانه عروس، ساده دل و شرط ازدواج نقش آفرینی کرد و در ۲۰ سریال تلویزیونی نیز حضور داشت که جدید ترین آنها: ستایش، فاخته، سی و نه هفته، پرستاران،گمشدگان، ستایش (سری سوم) و از سر نوشت محصول شبکه ۲ به کارگردانی سید محمد رضا خردمندان بود.

فریبا نادری، هنرپیشه سینما و تلویزیون کشورمان، در بخش آخر از فصل ششم سری جدید «شام ایرانی»، میزبان شماری از هنرمندان کشور شده است و در خانه لاکچری خود، دست پخت خود را به محک مهمانان سرشناس خود قرار می دهد. فاطمه گودرزی، نسیم ادبی و شهره سلطانی، مهمانان فریبا نادری در بخش آخر سری جدید شام ایرانی هستند.

در بخش های اول تا سوم شام ایرانی ، فاطمه گودرزی، شهره سلطانی و نسیم ادبی، میزبان بودند و اکنون نوبت میزبانی فریبا ایرانی رسیده است.

فریبا نادری و شام ایرانی
تصویری از سکانس های برنامه شام ایرانی در منزل فریبا نادری
فریبا نادری و شام ایرانی
حضور سلبریتی ها در خانه فریبا نادری در برنامه شام ایرانی

سعید ابوطالب، تا کنون ۵ فصل از برنامه شام ایرانی را که به نوعی برداشتی از بفرمایید شام آنسوی آبی هاست، کارگردانی کرده و شاهد دست پخت های پوریا پور سرخ، سامان گوران، نیما شاهرخ، شبنم قلی خانی، سیما تیر انداز، مارال فرجاد، سید جواد هاشمی، علی انصاریان، حامد آهنگی، آشا محرابی، مرجانه گلچین، نگین معتضدی، نعیمه نظام دوست، علیرضا خمسه، امیر حسین صدیق، میر طاهر مظلومی بودیم. برنامه شام ایرانی هر هفته پنجشنبه ها ساعت ۲۰ قابل تماشا است.

خانه لاکچری فریبا نادری در شام ایرانی و تیکه کلام های او، با واکنش هوادارانش در اینستاگرام روبرو شده است و لایک مستر تیستر و مژده لواسانی را نیز به همراه داشت. دکوراسیون داخلی شیک اما ساده و زیبا فریبا نادری، با استقبال مهمانان در این برنامه شام ایرانی روبرو شده بود.

فریبا نادری
تصویری از حضور فاطمه گودرزی و نسیم ادبی و شهره لرستانی در خانه فریبا نادری در سری جدید شام ایرانی

فریبا نادری فعالیت زیادی در اینستاگرام ندارد و کلا تا شهریور ۹۹، ۶۴ پست در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته و ۱.۵ میلیون دنبال کننده دارد. او ۸۰ صفحه را دنبال می کند. صفحه اینستاگرامی فریبا نادری برای تماشای دست پخت او در برنامه شام ایرانی در نشانی: @fariba_naderi_ قرار دارد که تیک آبی هم دریافت کرده است.

فریبا نادری در سکانسی از سریال ستایش شبکه ۳ سیما

استوری های فریبا نادری معمولا مفهومی است و در پست هایش، شما با کلکسیونی از اکسسوری ها و شال ها و مانتوهای بهاری و پاییزی خانم خوش سلیقه آشنا می شوید. فریبا نادری امکان کامنت زنی را بر روی بسیاری از پست های خود مسدود کرده است. فریبا نادری، از دوستان مریم سلطانی و سالن زیبایی شیمر است. فریبا نادری تا کنون چند بار از محصولات محفاظت از پوست فرشته نادری که خواهرش است در اینستاگرامش گفته که در نشانی: @fereshtehnaderiskincare در دسترس است.

طراحی لباس های فریبا نادری را رویا مرادی انجام می دهد که گویا استایلیست فریبا نادری هم محسوب می شود.

فریبا نادری
از کلکسیون پست های اینستاگرامی فریبا نادری در بهار ۹۹
فریبا نادری
رویا مرادی به عنوان طراح لباس های فریبا نادری که در عکس بالا مشاهده می کنید معرفی شده است. گریم او نیز محصول سالن زیبایی شیمر است
فریبا نادری
طراح مانتو شیک فریبا نادری در عکس سمت چپ محصول خانه مد KWA در تهران است که اینستاگرامش در نشانی: @KWA.DESIGN قرار دارد.
فریبا نادری
مانتو شیک بلند سفید رنگ کار شده با گل های رنگارنگ روی سر شانه فریبا نادری در عکس بالا، محصولی از الین کالکشن است. او از المیرا نوری هم برای طراحی این استایل تشکر کرده بود
فریبا نادری
تصویری از جدید ترین پست های اینستاگرامی فریبا نادری که مربوط به شهریور ۱۳۹۹ در تهران است
فریبا نادری
فریبا نادری و فرزند خردسالش

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۲ نظر

ورود

  • واضح نیوز شهریور ۱۴, ۱۳۹۹

    با احترام و درود
    همکار گرامی
    مطلی که فرمودید از سایت شما کپی شده است، باید عرض کنم این مطلب از سایت رکنا بدون هیچ تغییری برداشت شده بود.و در سایت خبری واضح نیوز درج شده بود

    احتمالا رکنا از سایت شما کپی کرده است.