صحبت های جالب اکبر عبدی در مورد علت گرانی در ایران و اعتیادش به تریاک + ویدیو

صحبت های جالب اکبر عبدی در مورد علت گرانی در ایران و اعتیادش به تریاک + ویدیو

اکبر عبدی بازیگر کهنه کار سینما و تلویزیون که همواره به خاطر اظهارنظرها و مصاحبه های جنجالی، رک و طنزش شناخته می شود، در برنامه «چهل تیکه» شبکه نسیم در مورد گرانی در ایران و واکنش مردم نسبت به آن در مقایسه با کشورهای دیگر سخنان جالبی مطرح کرد که در ادامه خواهد آمد:

صحبت های اکبر عبدی در مورد علت گرانی در ایران و اعتیادش به تریاک

«مثلا اگر بگن فردا مرغ قراره هزار تومن گرون بشه، همه هر نوع خوراکی رو ول می کنن فقط مرغ می خورن. من یه بار ۲۰۰۴ آلمان بودم، یهو اعلام کردن مثلاَ دو تومن ما اونموقع، مارک ۹۰ تومن بود، مرغ گرون شده بود. مردم انگار به هم تلفن زدن. سه شنبه و جمعه هیشکی مرغ نخرید. آقا یکشنبه که تعطیل بود، شنبه هم که تعطیل بود، دوشنبه صبح مرغ فروشا پاتیل پاتیل مرغ می ریختن دور. دو روز مردم مرغ نخریدن، یارو مرغ رو ریخت دور، مرغ نه تنها… دو پنی بود حالا اون پول خردشون چی بود، بلکه مثلاً ۵ برابر اومد پایین».

«مال ما برعکسه، مردمون برعکسن. ولی مثلاً فرق ما با مردم ژاپن اینه که مردم ژاپن ۲۰۰ و خرده ای میلیون نفرن حرف ۶۰ نفر رو گوش می کنن، مال ما ۸۵ میلیون حرف می زنن یه نفر نیست گوش بکنه. شما یه جا تصادف بشه دیدی؟ همه می شن کارشناس تصادفات، اون وسط یکی میگه آی گوشم، همه می شن جراح گوش و حلق و بینی، همونایی که کارشناسای تصادفات بودن. اون وسط یکی میگه کوپنمو نگرفتن همه راجع به اقتصاد حرف می زنن».

«الان که دیدین دیگه سبزی فروشی می ری راجع به انتخابات آمریکا حرف می زنه، تاکسی سوار می شی، نمیدونم راجع به… دیگه جزو دانشمندای کشف واکسنه، راجع به آخرین کشفیات واکسن کووید ۱۹ حرف می زنن، ماها ملتی هستیم که نه خوب گوش می کنیم، همش هم حرف می زنیم».

صحبت های اکبر عبدی در مورد علت گرانی در ایران و اعتیادش به تریاک

اکبر عبدی در بخش دیگری از صحبت هایش به ماجرای اعتیادش اشاره کرد و چنین گفت: «خیلی دوست دارم خاطراتم را از ۱۸ سالگی تا امروز که ۶۰ ساله هستم، تعریف کنم؛ البته بدون سانسور. دوست دارم به بچه‌ها بگویم ۲۵ سال تریاک مصرف کردم و حدود ۱۵ سال سیگار کشیدم؛ اما بعد از پیوند کلیه ۵ سال است که پاک هستم. من اکبر عبدی حدود ۴ سال و نیم است که پاک هستم».

بیشتر بخوانید: مصاحبه جنجالی اکبر عبدی؛ فراستی پولم را خورد! + ویدئو

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود