ویدئوی تماشایی آشپزی مادربزرگ با نوه شکمو و خرابکار که طرفداران زیادی پیدا کرده

ویدئوی تماشایی آشپزی مادربزرگ با نوه شکمو و خرابکار که طرفداران زیادی پیدا کرده

تا همین چند وقت پیش ویدئوی آشپزی کردن یک مادربزرگ با نوه ی خردسالش چیز خاصی محسوب نمی شد. اما با شیوع ویروس کرونا در دنیا که باعث شده بسیاری از خانواده ها نتوانند با یکدیگر وقت بگذرانند، ویدئوی ساده ای مثل شیرینی درست کردن یک پسربچه با مادربزرگش، می تواند تماشاچیانش را حسابی احساساتی کند.

ویدئوی شیرینی درست کردن یک پسربچه ی ۲ ساله به نام کِید با مادربزرگش از هفته ی گذشته بیشتر از ۳۸ میلیون بازدید در شبکه های اجتماعی داشته است.

مادربزرگ کید در مدتی بیشتر از ۳ دقیقه تلاش می کند یک شیرینی بسیار ساده با نوه اش درست کند. اما در تمام مراحل کار کید خرابکاری هایی می کند که از هر بچه ی دیگری در سن و سال او سر می زند. کید آرد، تخم مرغ های خام، شکر، کره و در واقع هر چه دستش می آید را در دهانش فرو می برد.

مادربزرگ کید اما کاری از دستش برنمی آید جز اینکه از ته دل بخندد و گاهی هم چیزهایی بگوید مثل اینکه «نه کره رو نخور، آفرین»، «آرد اَخه»، «اون تخم مرغ خامه. نه تخم مرغ رو نخور. بشکن و بریزش تو ظرف».

کریستی هیگدورن، مادر کید در ابتدا با این هدف شروع به گذاشتن ویدئوهای شیرینی پزی کرد تا ارتباطش را با پدر و مادر و سه خواهرش که در ایالت های مختلف آمریکا زندگی می کنند، حفظ کند. هیگدورن می گوید وقتی فهمید این ویدئو چنین بازدیدی گرفته شوکه شد اما در عین حال علت دیده شدن آن را می داند.

او می گوید: «این ویدئو احتمالاً آدم ها را یاد خاطرات خوب زندگی شان می اندازد.»

این ویدئو زمانی دیده شد که بسیاری از خانواده به خاطر همه گیری کرونا نمی توانند پیش یکدیگر باشند

ویدئوی شیرینی درست کردن کید با مادربزرگش زمانی منتشر شد که بسیاری از خانواده ها آرزویشان چنین تجربه های خانوادگی بی ریایی است. به خاطر شیوع ویروس کرونا بسیاری از مادربزرگ ها و پدربزرگ ها ماه ها است که نوه های خود را از نزدیک یا به کلی ندیده اند.

هیگدورن و پسر خردسالش، کید هم در همین شرایط بودند. مادبزرگ کید چند روزی است که پیش آن ها آمده و پیش از این، چندین ماه بود که اعضای این خانواده نتوانسته بودند از نزدیک یکدیگر را ببینند.

به علاوه، این ویدئو چالش هایی را نشان می دهد که پدر و مادرهای شاغل از زمان شیوع ویروس کرونا در رابطه با فرزندان خردسال خود با آن ها مواجه شده اند.

بچه های خردسال را نمی توان به حال خود رها کرد تا خودشان سرشان را گرم یا بازی کنند. همانطور که این ویدئو بارها به مخاطبان یادآوری می کند پدر و مادرها حتی لحظه ای نمی توانند از فرزند خردسال خود غافل شوند.

منبع: insider
مطالب مرتبط
یک نظر

ورود

  • محمد شهریور ۲۴, ۱۳۹۹

    چقدر چغر و بد بدن بود ? حتی به تخم مرغ هم رحم نکرد?