چوب حراج به کاتالونیا: ۱۲ بازیکن بارسلونا در فهرست فروش رونالد کومان

چوب حراج به کاتالونیا: ۱۲ بازیکن بارسلونا در فهرست فروش رونالد کومان

بارسلونا ۱۲ بازیکن خود را در فهرست فروش قرار داده است، از جمله لوییس سوارز، مارتین برایت ویت و ساموئل اومتیتی. رونالد کومان سرمربی جدید تیم فوتبال بارسلونا می خواهد در سالی سرنوشت ساز، یک پاکسازی گسترده را در نیوکمپ انجام دهد. این اتفاقات پس از آن رخ می دهد که لیونل مسی تصمیم گرفت دستکم برای سال آخر در کاتالونیا باقی بماند. با این وجود، بارسا خوب می داند که باید یک جراحی عمیق و گسترده روی تیم کنونی صورت گیرد. شکست ۸ بر ۲ از بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا به خوبی ضعف های تیم در فصل گذشته را به نمایش گذاشت.

12 بازیکنی که بارسلونا در فهرست فروش قرار داده است

این شکست سنگین و بی سابقه با اخراج کیکه ستین و جانشین شدن او با رونالد کومان همراه بود، سرمربی که ظاهراً به هیچ عنوان نمی خواهد مسیر مشابهی را در پیش گیرد. در نتیجه او به دنبال خلاص شدن از دست ۱۲ بازیکن خود در هفته های اندک باقیمانده از پنجره نقل و انتقالات تابستانی است تا بتواند بازیکنان مورد نظر خود را وارد تیم کند. به گزارش موندو دپورتیوو، بارسلونا نیاز دارد کمی از زیان ناشی از دستمزدهای هنگفت به بازیکنان بکاهد، دستمزدهایی که بخش قابل توجهی از آن را لیونل مسی به خود اختصاص داده است. اکنون با توجه به ماندگار شدن ستاره ۳۳ ساله تیم، خلاص شدن از دستمزدهای سنگین بیش از پیش لازم شده، در حالی که سرمربی جدید می خواهد بازیکنان جدیدی نیز جذب کند.

12 بازیکنی که بارسلونا در فهرست فروش قرار داده است

لوییس سوارز معروف ترین بازیکن فعلی بارسلوناست که باشگاه قصد دارد از دستمزد قابل توجهش خلاص شود. در حالی که گفته می شد انتقال وی به یوونتوس قطعی به نظر می رسد، اتلتیکو مادرید نیز وارد رقابت برای امضای قرارداد با این مهاجم کهنه کار شد. با این وجود اکنون به نظر می رسد که مهاجم اروگوئه ای قصد دارد در اسپانیا بماند. در ابتدا گفته شد که علت به ثمر نرسیدن قرارداد سوارز با یوونتوس دستمزد بالای سوارز است. ظاهراً سوارز نمی خواهد از دستمزد خود بکاهد و دستمزد پیشنهادی یوونتوس نیز کمتر از آن چیزی بوده که مهاجم اروگوئه ای اکنون در بارسلونا دارد. گفته می شود که بارسلونا حتی پذیرفته مابه التفاوت این دستمزد را به سوارز بپردازد به شرطی که او پیشنهاد یوونتوس را بپذیرد.

12 بازیکنی که بارسلونا در فهرست فروش قرار داده است

اما انتقال سوارز به سری آ اکنون بسیار بعید به نظر رسیده و گفته می شود کومان در حال بهبود رابطه خود با مهاجم کهنه کار خود است، رابطه ای که پس از آن تماس تلفنی کوتاه و تحقیرآمیز به شدت بد شده بود و بسیاری از آن به عنوان یکی از عوامل اصلی تصمیم لیونل مسی برای رفتن از بارسلونا یاد می کنند زیرا مسی و سوارز رابطه بسیار نزدیکی با هم دارند.

از دیگر بازیکنانی که بارسلونا در فهرست خروجی قرار داده نام برایت ویت، اومتیتی، ژان کلر تودیبو، نلسون سمدو، آرتورو و ویدال و رافینیا نیز به چشم می خورد. تیم های اورتون و لستر سیتی از لیگ جزیره از علاقه خود به امضای قرارداد با تودیبو گفته اند در حالی که گفته می شود لیدز یونایتد قصد دارد رافینیا را به خدمت بگیرد. اینترمیلان نیز در آستانه عقد قرارداد با ویدال قرار دارد، در حالی که آنتونیو کونته علاقه زیادی به سبک بازی بازیکن شیلیایی داشته و سابقه همکاری با او در یوونتوس را دارد.

12 بازیکنی که بارسلونا در فهرست فروش قرار داده است

به ادعای موندو دپورتیوو ، ساموئل اومتیتی دیگر بازیکنی است که علیرغم قرار گرفتن در فهرست خروجی، قصد دارد در نیوکمپ بماند. با این وجود رونالد کومان به مدافع فرانسوی اعلام کرده که هیچ آینده ای در بارسلونا نداشته و او می تواند به لیون برود، تیمی که جدی ترین خریدار اومتیتی است. همچنین منچستر یونایتد و آرسنال نیز در گذشته از علاقه خود برای به خدمت گرفتن این مدافع فرانسوی گفته بودند هر چند مشخص نیست در شرایط فعلی بار دیگر خواهان او باشند. جونیور فیرپو و میراندا نیز دیگر مدافعانی خواهند بود که خروج آن ها از باشگاه محتمل است در حالی که مونچو، موسی واگو و حتی بوسکتس نیز ممکن است از خروجی های تابستان امسال بارسلونا باشند.

بیشتر بخوانید: مصاحبه کامل لیونل مسی در مورد دلایل تصمیمش برای رفتن و ماندن در بارسلونا

منبع: mirror
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود