انتخاب لوازم آرایشی مناسب با تیپ باتو

برای شما که عاشق میکاپ و خرید لوازم آرایشی هستید!

انتخاب لوازم آرایشی مناسب با تیپ باتو

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

نمی‌شود عاشق میکاپ و آرایش باشید و به سایت تیپ باتو مراجعه نکرده باشید! این جمله، نشان‌ دهنده‌ی پرطرفدار بودم سایت تیپ باتو است. سایت تیپ باتو با سایر فروشگاه‌های اینترنتی فعال در حوزه‌ی لوازم آرایش متفاوت می‌باشد. چرا که کارشناسان تیپ باتو، نگاه تخصصی به انواع لوازم آرایش زنانه دارند. به همین خاطر، تک به تک محصولات آرایشی متعدد در این سایت اینترنتی به صورت موشکافانه بررسی شده‌اند. به گونه‌ای که تمامی سوالات شما درباره‌ی خرید، نحوه‌ی استفاده و نکات طلایی افزایش طولانی مدت عمر مفید محصولات آرایشی زنانه پاسخ داده شده است. در ادامه قصد داریم تا به توضیح کامل سایت تیپ باتو بپردازیم. همراه باشید.

معرفی دسته بندی لوازم آرایشی سایت تیپ باتو

لوازم آرایشی، جزو پرطرفدارترین دسته بندی سایت تیپ باتو است. به خوبی می‌دانید که لوازم آرایشی دارای زیرشاخه‌های متعددی می‌باشد. شاخه‌های زیر در دسته‌ی کلی لوازم آرایش قرار می‌گیرند:

  • لوازم آرایش چشم و ابرو
  • لوازم آرایش صورت
  • محصولات آرایشی صورت و بدن
  • لوازم بهداشت و زیبایی ناخن

همان‌طور که طیف گسترده‌ای برای زیرشاخه‌های لوازم آرایش وجود دارد، برندهای متفاوتی هم در این زیرشاخه‎‌ها جای دارند. مطمئنا کیفیت تمامی محصولات این برندها نسبت به هم یکسان نیست. ناگفته نماند که هر کدام از لوازم آرایش، شکل و شمایل منحصربه‌فردی دارند. برای مثال، نوک قلم خط چشم مویی لانکوم با نوک قلم خط چشم مایع میکاپ فکتوری فرق دارد. لذا نیاز است تا شما قبل از تهیه‌ی هر کدام به بررسی ویژگی‌های آن‌ها بپردازید. حجم، قیمت، کشور سازنده و قابلیت‌های ویژه از جمله اطلاعاتی است که پیش از خرید در سایت تیپ باتو بیان شده است. یک نمونه از این تشریح مشخصات را می‌توانید در تصویر زیر مشاهده کنید.

  1. لوازم آرایشی چشم و ابرو

سایت تیپ باتو براساس نیاز اساسی خانم‌ها به معرفی و بررسی چندین مورد از هر کدام از زیرشاخه‌های لوازم آرایشی چشم و ابرو پرداخته است. برای نمونه، کارشناسان باتجربه‌ی تیپ باتو در دسته‌ی خط چشم، خصوصیات ۱۲ مدل‌ متفاوت خط چشم را معرفی کرده‌اند. به صورتی که شما می‌توانید چندین لیست خط چشم متفاوت را در کنار هم قرار دهید، سپس براساس مزیت‌ها و برتری هر کدام به خرید آن‌ها از تیپ باتو اقدام کنید.

دسته‌ی معرفی ریمل‌های برتر سال در سایت تیپ باتو جزو هیجان‌انگیزترین بخش‌های سایت برای خانم‌ها می‌باشد. چرا که مقرون ‎به ‌صرفه‌ترین و حرفه‌ای‌ ترین ریمل‌های آرایشی و تقویتی به ترتیب آنالیز شده‌اند.

برندهای بزرگی مثل اسنس، آناستازیا و این لی دارای باکیفیت‌ترین پالت‌های آرایشی هستند. مسلما دقایقی پیش از خرید نمی‌توان به سادگی، بهترین آن‌ها را انتخاب نمود. خرید سایه چشم با تیپ باتو برای خانم‌های جوان، دیگر چالش برانگیز نیست. زیرا تیپ باتو به معرفی تمام آن‌چه که باید از پالت سایه‌های موجود در بازار بدانید، پرداخته است. پس از مراجعه به تیپ باتو مطمئنا خواهید دانست که کدام یک متناسب با نیاز اصلی‌تان می‌باشد.

بورژوآ، بل، اسنس، فلورمار و مک، هر کدام دارای مداد چشم‌های بی‌نظیری هستند. مداد چشم فلورمار در سایت تیپ باتو به عنوان طبیعی‌ترین مداد چشم یاد شده است. این درحالی است که مداد چشم بورژوآ با چشم‌های حساس هم سازگاری دارد. مداد چشم بورژوآ علاوه بر سازگاری با انواع مدل‌های پوست، لقب ماندگارترین خط چشم را هم از آن خود کرده است. در صورتی که این نکته را بدانید، انتخاب نهایی شما، مداد چشم بورژوآ خواهد بود.

خرید مداد و سایه ابرو متناسب با نوع ابروهای هر فرد صورت می‌گیرد. اما معیاری برای شناخت حرفه‌ای‌ترین مداد ابرو پیش از خرید وجود ندارد. سایت‌های تخصصی مانند سایت تیپ باتو با متنی روان و بدون پیچیدگی به معرفی هر کدام پرداخته است. با احتمال زیاد، پیش از مطالعه‌ی اطلاعات زیر که در تیپ باتو منتشر شده است، شما نمی‌دانستید که مداد ابرو نوت از همه لحاظ مناسب است!

 

  1. لوازم آرایش صورت

لوازم آرایش صورت در سایت تیپ باتو به زیرشاخه‎های متعددی تقسیم شده است. از کرم پودر سینره تا تونر پاک کننده الارو در تیپ باتو بر اساس کارایی که روی پوست خانم‌ها دارند، به طور موشکافانه بررسی شده‌اند. تعداد محصولات بررسی شده در دسته‌ی لوازم آرایشی صورت، بیش از ۱۰ عدد است. لذا شما در کمترین زمان می‌توانید زیر و بم محصولات انواع برندها را کشف کنید! اطلاعات زیر جزئی از رازهای فاش نشده‌ی دنیای میکاپ و زیبایی است که تنها می‌توانید در تیپ باتو بیابید:

  • کرم پودر مای از دو نظر قیمت و کیفیت، ایده‌آل می‌باشد.
  • کرم پودر فول کاور ایدوون مینرالز، دو نقش حفظ زیبایی و سلامتی را در پوست شما ایفا می‌کند.
  • پنکیک فلورمار مدل پرتی دارای ترکیبات گیاهی تقویت کننده است.
  • لقب لوکس‌ترین پنکیک صورت به پنکیک لورآل مدل Infalible تعلق می‌گیرد.
  • با کانسیلر گلدن رز، شاهد گریم حرفه‌ای چهره‌ی خود هستید.
  • کانسیلر بورژوآ، پایه‌های آرایش فرانسوی را در چهره‌ی شما هویدا می‌کند.
  • رژگونه این لی برای برجسته نشان دادن گونه‌ها فوق‌العاده است.
  • با رژگونه‌ی فلورمار، یک آرایش حرفه‌ای و بی‌نقص خواهید داشت.

  1. رژ لب و مداد لب

رژ لب و مداد لب در سایت تیپ باتو از چندین لحاظ بررسی شده است. پایه رنگ، رنگدانه‌های طبیعی، SPF و شرکت سازنده‌ی رژ لب در تیپ باتو مطرح شده‌اند. برای مثال، در پایه رنگ صورتی کالباسی تیره، خرید رژ لب جامد دایانا در اولویت قرار دارد. چون مقادیر مواد شیمیایی در ساختار آن در مقایسه با سایر رژ لب‌ها به طور قابل توجهی تقلیل یافته است. پوشش دهی رژ لب جامد دایانا هم مورد رضایت ۱۰۰ درصدی تمامی رده‌های سنی خانم‌ها می‌باشد. چون بافت لطیفی دارد و با یک بار کشیدن، تمام پوست لب با رنگدانه‌های طبیعی پوشش داده می‌شود.

  1. کرم صورت و بدن

کرم ضد آفتاب و ضد چروک هم در دسته‌ی لوازم آرایشی سایت تیپ باتو قرار دارند. الارو، لافارر، سان سنس، پریم و بایودرما، جزو برندها محبوب لوازم آرایشی هستند که در سایت تیپ باتو به صورت جامع مقایسه شده‌اند. به طور مثال کرم ضد آفتاب سان سنس برای خانم‌هایی مناسب می‌باشد که پوست چرب دارند. ماندگاری بالا، پوشش دهی عالی و ایجاد نشدن جوش بعد از مصرف روزانه این کرم، از خصوصیات برتر سان سنس در مقایسه با سایرین است.

  1. بهداشت و زیبایی ناخن

دسته‌ی بهداشت و زیبایی ناخن در سایت تیپ باتو به منظور عدم نیاز به مراجعه به مراکز زیبایی قرار گرفته است. بهترین راه برای افزایش استحکام ناخن‌ها، استفاده از لوازم پدیکور و مانیکور می‌باشد. پاناسونیک و ساشا تنها دو نمونه از برندهای مانیکور پدیکور معروف می‌باشد. در صورتی که می‌خواهید ابعاد و سایر مشخصات هر کدام از آن‌ها را بدانید، سایت تیپ باتو یک مرجع رسمی و معتبر در این زمینه است.

بدون نظر

ورود