واکنش ها به مصاحبه جنجالی احمدی نژاد با «رادیو فردا»

واکنش ها به مصاحبه جنجالی احمدی نژاد با «رادیو فردا»

محمود احمدی نژاد رئیس جمهور دوره نهم و دهم در اقدامی عجیب، با شبکه رادیو فردا مصاحبه کرد. این برای نخستین بار است که یکی از مسئولان عالی رتبه سابق، با یکی از شبکه هایی که معاند خوانده می شود، مصاحبه می کند. گفتگوی خبرساز چند ماه پیش احمدی نژاد درباره خوانندگان ایرانی مقیم لس آنجلس آمریکا و علاقه وی به برخی از ترانه های خوانندگان قبل انقلاب نیز، بازتاب های زیادی داشت که در این گفتار به آن اشاره کردیم.

مصاحبه محمود احمدی نژاد با رادیو فردا، بازتاب های زیادی در شبکه های اجتماعی داشته است و بعضی، آن را تلاش وی برای دیده شدن مجدد در نیمه اول سال ۹۹ دانسته اند. محمود احمدی نژاد که در انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم توسط شورای نگهبان، رد صلاحیت شده بود، تا کنون چند بار به مسئولان کشورهای جهان از جمله عربستان سعودی و آمریکا نامه نوشته است که در همه موارد، پاسخی دریافت نشده است.

حسام الدین آشنا مشاور رسانه ای حسن روحانی در واکنش به مصاحبه محمود احمدی نژاد با گلناز اسفندیاری، مجری رادیو فردا در توئیتر جنجالی‌اش نوشت : رادیو فردا، رسانه نیست. سامانه عملیات روانی است. او از هشتگ عملیات روانی نیز در توییت ۱۸ سپتامبر خود استفاده کرد.

در مقابل، اما علی اکبر جوانفکر، مشاور رسانه ای نزدیک به محمود احمدی نژاد که سابقا مدیرعامل خبرگزاری دولتی ایرنا نیز بود در کانال تلگرامی خود نوشت که وقتی کسی نمی تواند به محتوای سخنان دکتر، اشکال وارد کند، وسیله انتشاردهنده این سخنان را زیر سوال می برید؟ او گفت که مگر بودجه CNN و NBC و CBS NEWS را دولت ایران تامین میکند که مقامات ایران با آن ها مصاحبه می کنند؟

ویدیو مصاحبه ۱۲ دقیقه ای محمود احمدی نژاد رئیس جمهور دولت نهم و دهم با گلناز اسفندیاری مجری شبکه تلویزیونی فارسی زبان رادیو فردا را در زیر نگاه کنید.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران، جمعه ۲۸ خرداد سال ۱۴۰۰ شمسی برگزار می شود. طبق قانون جدید مجلس، شرط نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری که در زمستان ۱۳۹۹ صورت میگیرد، داشتن سن ۴۰ تا ۷۰ سال و مدرک کارشناسی ارشد است. بانوان همچنان قادر به ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم نیستند. البته باید منتظر تایید نهایی شورای نگهبان درباره شرایط نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ باشیم.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۴ نظر

ورود

  • خاورمیانه مهر ۷, ۱۳۹۹

    خاورمیانه کجاس؟ جاییه که میخوابی صبح بلند میشی میبینی دو سه کشور جمع شدن دارن به یکی حمله میکنن

  • خاورمیانه مهر ۷, ۱۳۹۹

    یه مورد نام ببرید ارمنستان ازاری رسونده.
    به قدری که ارمنیها ارزوی موفقیت کردن برامون هیچکی نکردن. نه ازاری رسوندن. یه کشور منطقی و اروم. هم ما بهشون احترام میزاریم هم اونا.
    حالا یه سری پان ترکیسم ریختن میگن ارمنستان غاصبه. یکی نیست بگه یه نگاه به نقشه های ۳ هزار ساله بنداز. از ساحل کاسپین تا دریاچه ی وان ارمنی نشین بودن. ارمنیا اسمش بوده.
    بعد طرف نماینده مملکته توییت میکنه به اذربایجان مسلمان کمک کنین.
    بدبختی اینه. چون مسلونه باید هرغلطی کرد حمایت کنیم. اذربایجان با داعش هیچ فرقی نداره.
    عصر یه سر باید میومدین کرج. پرچم ترکیه و اذربایجان بود که رد میشد. تا این حد

    • housein مهر ۷, ۱۳۹۹

      اون مناطق از اول مال قوم تورک بوده. ارمنی اونجا چیکار میکنه؟
      یاشاسین اذربایجان. یاشاسین اذربایجان جنوبی

    • حیدر مهر ۹, ۱۳۹۹

      همه میدونن حساب شیعیان اذربایجان با خاندان فاسد علی اف جدائه. حالا اون یه زری زده. بعدشم سیاست پدر مادر نمیشناسه.