مهم‌ترین شنبه سال ۹۹ برای پرسپولیسی‌ها: پرواز ۱۲ مهر

مهم‌ترین شنبه سال ۹۹ برای پرسپولیسی‌ها: پرواز ۱۲ مهر

زمان بازی پرسپولیس و النصر در جریان مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، شنبه ۱۲ مهر است. ساعت برگزاری مسابقه فوتبال بین النصر عربستان و پرسپولیس ایران ساعت ۱۸:۳۰ است. پخش مستقیم بازی النصر عربستان و پرسپولیس ایران از شبکه ۳ انجام می شود. زمان بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ نیز اول دی است. ساعت بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا و محل قطعی برگزاری بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا در اواخر آبان امسال اعلام میشود.

متاسفانه عیسی آل کثیر با رای کنفدراسیون فوتبال آسیا، ۲ ساعت پیش از بازی پرسپولیس با النصر عربستان به مدت ۶ ماه محروم شد و بازی فینال را نیز از دست داد. حریف پرسپولیس در فینال آسیا ۲۰ آبان در دوحه مشخص می شود. بازی فینال لیگ آسیا بین پرسپولیس و نماینده شرق آسیا، ۲۹ آذر در دوحه برگزار می شود.

پرسپولیس ایران موفق شد در یک بازی تهاجمی، تیم پاختاکور ازبکستان را که با نتیجه ۲ بر یک، استقلال تهران را از پیش رو برداشته بود، با ۲ گل عیسی آل کثیر شکست دهد و به مرحله نیمه نهایی جام باشگاه های فوتبال آسیا ۲۰۲۰ صعود کند. ۱۰ نفره شدن تیم پاختاکور ازبکستان با استفاده از فناوری VAR از دقیقه ۱۰ بازی سبب شد تا این تیم یکی از مهره های اصلی خود را نداشته باشد.

مسابقه فوتبال النصر عربستان و پرسپولیس ایران در مرحله نیمه نهایی جام باشگاه های آسیا، در ورزشگاه جاسم بن حمد شهر دوحه، پایتخت قطر برگزار می شود. النصر عربستان، رقیب پرسپولیس ایران در این رقابت، تیم الاهلی را از پیش رو برداشت که به نظر می رسد آنالیز بازی الاهلی و النصر، کمک زیادی به شاگردان یحیی گل محمدی، در تقابل روز شنبه عصر خواهد داشت.

پرسپولیس ۲ سال پیش نیز با هدایت برانکو ایوانکوویچ به مرحله فینال رقابت های جام باشگاه های فوتبال آسیا رسیده بود که با نتیجه ۲ بر صفر به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.

خلاصه بازی پرسپولیس با پاختاکور ازبکستان با گزارش عباس قانع را در ویدیو زیر تماشا کنید.

فینال لیگ قهرمانان آسیا در روز دوشنبه  اول دی برگزار می شود.در منطقه شرق آسیا، بازی ها هنوز به اتمام نرسیده و با تاخیر برگزار شده است. در بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا که قرار است ۲۹ آذر برگزار شود، تیم برتر منطقه شرق آسیا (یکی از دو تیم پرسپولیس ایران و النصر عربستان) به مصاف تیم برنده منطقه غرب آسیا می رود که امیدواریم نماینده شایسته ایران، ۲۹ آذر در فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ حضور داشته باشد.

محل برگزاری مسابقه فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ هنوز به صورت رسمی توسط کنفدراسیون فوتبال اسیا اعلام نشده است. در اینستاگرام کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) می توان تصاویری از متن و حاشیه و اطلاعیه های رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ دست یافت.

پاداش ویژه برای النصر عربستان

وزیر ورزش عربستان اعلام کرده است که در صورت برتری النصر در برابر پرسپولیس در بازی ۱۲ مهر، پاداش سنگین ۱۰۰ هزار ریالی (معادل ۱۱ میلیارد تومان) به بازیکنان پرداخت خواهد کرد. باشگاه فوتبال النصر عربستان با ۲ گل الاهلی را از پیش رو برداشت و ۹ بار به مقام قهرمانی لیگ حرفه ای عربستان رسیده است و مالکش امیر ممدوح بن عبدالرحمان است. مربی النصر عربستان، روی ویتوریا می باشد.

اینستاگرام باشگاه النصر عربستان: www.instagram.com/alnassr_fc  تا پیش از بازی ۱۲ مهر مقابل پرسپولیس ایران، احتمالا تصاویر متعددی درباره آماده سازی این تیم منتشر خواهد کرد. اینستاگرام باشگاه النصر عربستان، ۵۶۵ هزار دنبال کننده دارد و از دیشب، محفل کامنت زنی هواداران پرسپولیس و رجز خوانی های مختلف برای عربستانی ها شده است.

زمان بازی پرسپولیس و النصر
تصویر اینستاگرام باشگاه فوتبال النصر عربستان که محفل کامنت زنی هواداران باشگاه پرسپولیس شده است

در صورتی که پرسپولیس بتواند در بازی روز شنبه در مصاف با النصر عربستان به برتری برسد، یحیی گل محمدی سرمربی این تیم، اولین سرمربی ایرانی پرسپولیس است که با این تیم در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا می کند و احتمالا نامزد بهترین سرمربی سال ۲۰۲۰ فوتبال آسیا شود. النصر عربستان در سال ۱۹۹۵ به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا رسیده بود.

اسامی بازیکنان تیم النصر عربستان

النصر عربستان در ترکیب خود ۷ بازیکن ملی پوش دارد. عمر هوساوی، یحیی الشهری، محمد السهلاوی، سابقه حضور در ترکیب تیم ملی عربستان در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را دارند.

برد جونز دروازه بان سابق لیورپول، سنگربان النصر عربستان است. در خط دفاع النعصر، خمیس الفرج، مایکون، سلطان عبدالله و عبدالله مادو حضور دارد. هافبک هی دفاعی  نیز عبدالمجید الصلیهم و عبدالله الخیبری هستند. مهاجمان النصر عربستان نیز عبدالفتاح عسیری، خالد الغنام و گونزالو مارتینیز هستند. مهاجم نوک النصر نیز عبدالرزاق حمدالله است.

تماشای آنلاین بازی پرسپولیس و النصر عربستان از سایت TV3.IR‌ امکان پذیر است. برای تماشای آنلاین بازی پرسپولیس و النصر عربستان در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ بایستی از ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه تماشاگر برنامه گزارش ورزشی شبکه ۳ سیما باشید. زمان بازی پرسپولیس و النصر عربستان طبق اعلام ای اف سی، تغییر نخواهد کرد.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود