با دوستان و علایق اینستاگرامی «همایون شجریان» آشنا شویم

با دوستان و علایق اینستاگرامی «همایون شجریان» آشنا شویم

همایون شجریان فرزند استاد بزرگ موسیقی ایران محمد رضا شجریان است. متولد سال ۱۳۵۴  در تهران که از زمان اعلام رسمی خبر درگذشت استاد محمد رضا شجریان در بیمارستان جم خیابان شهید مطهری تهران، اینستاگرامش یکی از پربیننده ترین صفحات اینستاگرامی ایرانیان شده است.

همایون شجریان حدود ۱۰۰ پست در سال های اخیر به اشتراک گذاشته و حضور فعالی در شبکه های اجتماعی ندارد. فرزند پر افتخار فخر موسیقی و آواز ایران زمین، ۲.۸ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد و برای برخی از کاربران این شبکه، اهمیت دارد که همایون شجریان، چه صفحاتی را در اینستاگرام دنبال می کند.

به نظر می رسد در نیمه دوم سال ۹۹، یکی از پربیننده ترین صفحات اینستاگرام ایرانیان صفحه همایون شجریان و خواهرانش باشد که معمولا با کامنت های مختلف سلبریتی های سینما، ورزش و سیاست و فرهنگ نیز همراه می شود.

تا ۲۰ مهر ۹۹، همایون شجریان ۴۷ صفحه را در اینستاگرام دنبال می کند که بررسی آن ها، ما را با بخشی از علایق و سبک زندگی دیجیتالی و روابط همایون شجریان آشنا می کند. ناگفته پیداست که برخی از صفحاتی که همایون شجریان در اینستاگرام دنبال می کند، صفحات مربوط به اعضا خانواده از افسانه شجریان تا مژگان شجریان و صفحات سلبریتی های هنر از جمله موزیسین ها است.

غلامرضا صادقی یکی از صفحاتی است که همایون شجریان دنبال می کند. او یکی از موزیسین های همکاری همایون شجریان است. افسانه شجریان خواهر همایون شجریان از دیگر صفحاتی که است که وی دنبال کرده است. محمد اصفهانی خواننده موسیقی کشورمان از دیگر صفحاتی است که همایون دنبال می کند. علیرضا قربانی، فردی که آلبوم چشمهایت را در آبان ۹۸ با وی منتشر کرد، از دیگر کاربرانی است که همایون شجریان وی را فالو کرده است.

سحر دولتشاهی از دوستان نزدیک به همایون شجریان در عکس زیر با این مد، در روز رونمایی از آلبوم افسانه چشمهایت حاضر شده بود. سحر دولتشاهی از جمله سلبریتی های سینما است که همایون شجریان صفحه وی را دنبال کرده است.

سحر دولتشاهی از هنرپیشه های نزدیک به همایون شجریان که یکی از ۴۳ اکانتی است که همایون خان آن را در اینستاگرام دنبال کرده است

احسان روزبهانی افتخار بوکس ایران، نوید محمد زاده، هنرپیشه سینما و تئاتر، باشگاه بوکس BEAT ، اکبر احدی، طهمورث پور ناظری از موزیسین های به نام کشورمان، از دیگر افرادی است که همایون شجریان دنبال می کند.

همایون شجریان بر خلاف بسیاری از سلبریتی های سینما و موسیقی و ورزش، اهل پست زنی مکرر در اینستاگرام و نمایش مد و لباس و سلفی ها و جشن تولدها و منزل و ماشین و . . . نیست و برای اطلاع از سبک زندگی وی باید سری به صفحات اینستاگرامی دوستان و رفقایش بزنیم تا آقای جنتلمن قصه ما را به روایت دیگران ببینیم.

همایون شجریان
سلفی رضا صادقی از هم نوازان و همکاران و دوستان شفیق همایون شجریان که با وی در سال ۲۰۱۶ در Gold Coast استرالیا سلفی انداخته بود.
همایون شجریان در کنار استاد علیرضا قربانی و غلامرضا صادقی در سال ۱۳۹۵ در تهران
تصویری که افسانه شجریان خواهر همایون شجریان در سال ۹۹ از مادرش در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته بود
۶ پست جدید محمد رضا اصفهانی از دوستان و فالوئرهای همایون شجریان
تصویر اینستانوشته علیرضا قربانی که با عکسی از همایون شجریان آذین شده است
آیین مشکاتیان از جمله نزدیکان همایون شجریان است که همایون صفحه وی را در اینستاگرام دنبال می کند. عکسی از همایون مربوط به فوریه ۲۰۱۷ میلادی
طهمورث پورناظری از دوستان و نوازندگان گروه همایون شجریان از افرادی است که همایون شجریان وی را در اینستاگرام فالو می کند. تصویری از کنسرت هر دو در خارج از کشور در شب یلدا
احسان روزبهانی یکی از ۴۳ نفری است که همایون شجریان در اینستاگرام دنبال می کند. احسان روزبهانی را در عکسی در کنار علی دایی و هادی ساعی (قهرمان المپیک) مشاهده میکنیم
رایان شجریان در کنار همایون و مژگان در ونکوور کانادا

سحر دولتشاهی، هنرپیشه سینما و تئاتر کشورمان که گفته می شود از نزدیکان استاد محمد رضا شجریان بود، از دیگر افرادی است که همایون وی را فالو می کند. دختر همایون شجریان یاسمین شجریان، مارال بنی آدم، علی سرابی و سروش رضایی از دیگر کاربرانی است که همایون آن ها را دنبال کرده است. باشگاه مرسدس بنز ایران و مهدی باقری، نام دیگر صفحات محبوب همایون شجریان در اینستاگرام است.

اینستاگرام علیرضا عصار، آبیر نهمه، فرمول یک، آئین مشکاتیان، احمد علی شجریان و صفحه آموزش زبان VOCAN-CONDING از دیگر صفحات محبوب این خواننده ۴۵ سال ایران است. احمد علی شجریان از اقوام همایون شجریان است که در مشهد خیابان احمد آباد، آموزش تخصصی گریم دارد. او موسس نخستین مدرسه عالی گریم در ایران است.

همایون شجریان در موزه مردم شناسی گلمکان استان خراسان
احمد علی شجریان از اقوام همایون شجریان که در سال ۱۳۹۷، رادیو قدیمی را همایون شجریان از طریق وی به موزه گلمکان تقدیم کرد

صفحه سازمان هوا فضا آمریکا (NASA)، صفحه سهراب پور ناظری، سینا جهان آبادی و ریان شجریان، از دیگر صفحات محبوب همایون است. همایون نصیری و مژگان شجریان و آوا مشکاتیان، از دیگر اکانت هایی است که همایون آن ها را دنبال کرده است.

گیتا خوانساری همسر همایون شجریان از دیگر اکانت هایی است که وی دنبال کرده است. حبیب رضایی هنرپیشه سینما نیز آخرین اکانت محبوب همایون دراین شبکه اجتماعی محبوب می باشد.

عکس رایان از همایون شجریان

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود